Pārlekt uz galveno saturu

Aprīlis

01 Runāt tāpat kā “TEDx”. KOMUNIKĀCIJU DIENA

Runāt tāpat kā “TEDx”

Mērķa auditorija: Uzņēmumu vadītāji, personāla vadītāji, pārdošanas komandas. Visi, kuriem jāprezentē un jāstāsta par savu uzņēmumu, produktu, ideju un vīziju.

Vai Jūs esat kādreiz aizdomājušies par to, ka Jūsu runa varētu Youtube iegūt miljons skatījumu? Tāpat, kā tos iegūst TEDx runātāji?

No TEDx runām var (un vajag) mācīties daudz – sākot no klasiskā 18 minūšu garā formāta, beidzot ar perfekti izstrādātu runas struktūru un skaidri nodefinētu runas mērķi.

Klausoties izcilos TEDx runātājus, auditorija gan iemācās ko jaunu, gan atceras konkrētus ieteikumus, gan kļūst iedvesmota un “griboša” tālāk interesēties par tēmu.

Mūsu “online” laikmetā šīs prasmes ir vajadzīgas gan profesionālajā vidē, gan ikdienā – vebinārā dalībnieki atklās TEDx runu izcilības noslēpumu, kuru pārnest jau uz saviem komunikācijas kanāliem.

Vebinārā   runāsim par:

1. TEDx runu ilgums – kāpēc tieši 18 minūtes?

2. Ievads kā reklāmas rullītis visai runai.

3. TEDx runu struktūra un uzmanības noturēšanas āķi.

4. TEDx runu analīze.

Dalībnieku ieguvumi: Runas strukturēšanas zināšanas, TEDx runu izcilības noslēpums. Uzmanības iegūšanas un noturēšanas āķi. Labāko TEDx runu izlase, no kurām mācīties. Online laikmeta komunikācijas knifi. Ieteikumi TEDx runu principu ieviešanai savā biznesa komunikācijā.

Vebināru vadīs:  Viesturs Meikšāns. Ieguvis divas augstākās izglītības starptautiskajā mārketingā un teātra mākslā, kā arī darba pieredzi vienā no pasaules TOP 5 auditorkompānijām, Viesturs apguvis spēju prast paskatīties uz biznesa pasauli caur netipiski radošu, režisorisku perspektīvu. Un tieši šajā kursā māksla noturēt auditorijas uzmanību cieši savijas kopā ar zināšanām par mārketinga tendencēm. Viesturs ir iestudējis vairāk kā 30 izrādes un ir vairākkārtējs Spēlmaņu nakts, Lielā Mūzikas Balva un Dienas Kultūras balva laureāts, Runas skolas dibinātājs, lektors, kā arī TEDx Rīga konsultants.

Vebinārs  pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/KD_010421

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram

 

 

07 Ievads dizaina domāšanā. RADOŠUMS BIZNESĀ

Ievads dizaina domāšanā

 

Mērķauditorija: Speciālisti, projektu vadītāji, uzņēmēji un citi interesenti, kuri vēlas iepazīties ar citu veidu kā pieiet problēmu risināšanai, izmantojot dizaina metodes.

Mūsdienās arvien lielāku nozīmi pakalpojumu un produktu izveidē ieņem pārdomāti risinājumi no dizaina perspektīvas. Ne velti pasaules mēroga dizaina orientēti uzņēmumi uzrāda par 211% labāku tirgus izaugsmi nekā tirgus vidējais rādītājs. Šajos uzņēmumos dizains tiek praktizēts organizācijas mērogā.

Kā dizainu var praktizēt visā organizācijā? Kā to izmantot mārketinga vai grāmatvedības departamentos? Vai tad to neizmanto tikai dizaineri?

Dizaina domāšana nav domāta tikai dizaineriem. Ikviena komanda saskaras ar problēmām, kuras jārisina neatkarīgi no to specifikas. Dizaina domāšana piedāvā principus, pēc kuriem vadoties komandas var izprast problēmas dziļāk, radīt telpu vēl nebijušām idejām un pārbaudīt tās īsā laika periodā.

Vebināra galvenie jautājumi

  1. Kas ir dizaina domāšana?
  2. Kādi ir galvenie pieejas principi?
  3. Kā dizaina domāšanu izmanto praksē?
  4. Kā iespējams izmantot dizaina domāšanu savā darbā?

Dalībnieku ieguvumi

  1. Izpratne par par to, kas ir dizaina domāšana
  2. Izmēģināti dizaina instrumenti, kurus ieviest praksē
  3. Tālākie izpētes virzieni personīgajai un profesionālajai dzīvei

Vebināra pasniedzējs: Kārlis Jonāss - “Training Lab” treneris dizaina domāšanas jautājumos. Savā profesionālajā pieredzē Kārlis ir strādājis pasaules mēroga dizaina aģentūrā, kurā vadīja digitālo risinājumu dizaina projektus par pamatu izmantojot dizaina domāšanās pieeju. Šobrīd viņš pasniedz interaktīvus seminārus un darbnīcas par dizaina domāšanu un vada izstrādes projektus. Savā dzīvē Kārlis izmanto dizaina domāšanu, lai eksperimentētu ar jaunām idejām un pieredzēm.

Seminārs/vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/RB_070421

Norises laiks: 10:00-11:30

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram.

12 Sparings, koučings vai mentorings? Kuru metodi izvēlēties mērķu sasniegšanā. Coach meistarklase

Sparings, koučings vai mentorings?  Kuru metodi izvēlēties mērķu sasniegšanā.

Vai esi aizdomājies, kāpēc bieži vien ieguldījums personāla apmācībās nenes vēlamos rezultātus? Īsi pēc iedvesmojošiem treniņiem vai mācībām, enerģija un motivācija rīcībai krītas.

Kā noturēt enerģiju un motivāciju pārvarēt neērtos šķēršļus ikdienas virzībā uz mērķiem?

 Runāsim par:

  1. Mērķu dažādība un diversifikācija dažādās dzīves jomās;
  2. Sparings, kā efektīvs izaugsmes treniņš mērķu sasniegšanā;
  3. Sadarbība vai pretdarbība;
  4. Sparings uzņēmējiem, projektu attīstītājiem, līderiem un komandai;
  5. Plusi un mīnusi sparingam, koučingam, mentoringam;
  6. Sparinga iespējas uzņēmumiem

Ieguvumi: Sapratne par atšķirīgo motivēšanas sistēmās, risinājuma veids attīstības nepārtrauktībā.

Vebināru vadīs:  Laila Šēnberga – uzņēmēja, profesionāla komandu efektivitātes un personības izaugsmes trenere, mentore. Integrālo biznesa treniņu moderatore, apziņas aktivizācijas terapeite.

Pieredze uzņēmejdarbībā un līderība vairāk kā 20 gadus, kā arī 10 gadu pieredze personības izaugsmes un biznesa treniņu un apmācību vadībā.

Seminārs/vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Reģistrācija: https://ej.uz/CM_120421

Norises laiks: plks.t. 10:00-11:30

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram.

 

 

13 JELGAVA-Vebinārs „Grāmatveža atbildības apjoms . Ārpakalpojuma grāmatvedis, grāmatvedis - uzņēmuma darbinieks.”

„Grāmatveža atbildības apjoms .

Ārpakalpojuma grāmatvedis, grāmatvedis -  uzņēmuma darbinieks.”

 

13. aprīlī, plkst. 09:30-12:30

Vebinārs Zoom platformā

Vebinārs

Seminārā apskatīsim jautājumus, kas saistīti ar ārpakalpojuma grāmatveža sniegtā pakalpojuma apjomu un darba attiecībās esoša grāmatveža pienākumus un atbildību:

  1. Kādus nosacījumus uzņēmumam ietvert sadarbības līgumā ar pakalpojuma sniedzēju;
  2. Kādus apliecinājumus pieprasīt no sadarbības partnera( pakalpojuma saņēmējs/ pakalpojuma sniedzējs);
  3. Sniegtā pakalpojuma kvalitāte kā viens no līguma nosacījumiem( kā „izmērīt” kvalitāti);
  4. Grāmatvedības pakalpojuma sniedzēja administratīvā atbildība un krimināllikumā noteiktā atbildība;
  5. Grāmatvedības pakalpojuma sniedzēja apdrošinātā civiltiesiskā atbildība un tās apjoms;
  6. Kā rīkoties situācijās, ja apdrošinātājs atsaka atlīdzību;

 

  1. Grāmatveža darba līgums, līguma nosacījumi, amata apraksts un citi dokumenti, kas regulē grāmatveža pienākumus un atbildību. Kādi nosacījumi iekļaujami dokumentos;
  2. Grāmatveža izglītība un darba izpildes kvalitāte;
  3. Grāmatveža materiālā atbildība un zaudējumu piedziņa; Vai iespējama darbinieka- grāmatveža administratīvā atbildība?;
  4. Jautājumi.

Semināru vada: Aija Vāciete- praktizējoša juriste administratīvajās tiesībās. Profesionālais maģistra grāds privāttiesībās, mediatore, specializācija darba aizsardzības un darba drošības jautājumos.

Strādājusi Valsts darba inspekcijā par Kurzemes reģionālās inspekcijas vadītāju, Būvniecības valsts kontroles birojā par auditori eksperti, nodrošinot sagatavoto administratīvo aktu kontroli, to atbilstību normatīvo aktu prasībām.

Vairāku gadu pieredze semināru un kursu vadīšanā LTRK, pašvaldībās un to iestādēs, NVA, komercstruktūrās.  Pieredze iestāžu izdoto administratīvo aktu izvērtēšanā, to atbilstības noteikšana normatīvo aktu prasībām.

Ikdienā pārstāv klientu intereses administratīvo pārkāpumu lietvedības procesos, administratīvajās lietvedībās valsts un pašvaldību iestādēs un tiesās. Konsultē uzņēmējus un fiziskās personas par viņu tiesībām un pienākumiem administratīvajās tiesībās, nelaimes gadījumu izmeklēšanas procesos, kā arī citos jautājumus, kas saistīti ar komersanta pienākumiem darba aizsardzības normu ievērošanā uzņēmumā.

 

Semināra maksa:

LTRK biedriem EUR 20.00 + PVN.

Uzņēmumiem, kas nav LTRK biedri, dalība EUR 30.00 + PVN.

Reģistrācija: jelgava@chamber.lv

13 Patērētāju uzvedības un iepirkšanās tendences Latvijā un Baltijā. Baltijas pētījuma rezultāti. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Patērētāju uzvedības un iepirkšanās tendences Latvijā un Baltijā. Baltijas pētījuma rezultāti.

 

Mērķa auditorija: Uzņēmumu vadītāji, mārketinga vadītāji, speciālisti.

Daļai patērētāju uzvedība un iepirkšanās paradumi mainās strauji, citiem nav viegli adaptēties un viņi ilgojas pēc pirmspandēmijas dzīves. Kādas ir nozīmīgākās pārmaiņas pēdējā gada laikā? Iepazīstināsim ar 2021. gada martā veikta pētījuma rezultātiem.

Vebinārā runāsim par:

1. Baltijas patērētāju ikdienas ieradumu maiņu

2. Iepirkšanās uzvedību klātienes un online kanālos

3. Sociālo tīklu izmantošanu

4. Uzticēšanos dažādām nozarēm Baltijā                    

Dalībnieku ieguvumi: Datos balstīts jaunākais ieskats patērētāju tendencēs

Vebināru vadīs:   Ilze Kronberga, SIA “RAIT Custom Research Baltic” Klientu servisa vadītāja

Ilze ir tirgus pētījumu eksperte, kas vairāk kā 20 gadu garumā strādā ar tādām industrijām kā plaša patēriņa preces, mazumtirdzniecība un citām, palīdzot pieņemt lēmumus daudziem vietējiem un starptautiskiem uzņēmumiem.

Seminārs/vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst.: 10:00-11:30

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_130421

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram.

 

 

14 Saimnieciskās darbības izdevumi. Personāla ilgtspējas pasākumu, reprezentācijas un reklāmas izdevumi un UIN. FINANŠU DIENA

Saimnieciskās darbības izdevumi. Personāla ilgtspējas pasākumu, reprezentācijas un reklāmas izdevumi un UIN.

 

Ar 2018.gadu ir spēkā Uzņēmumu ienākuma nodokļa (UIN) likums, kas konceptuāli maina UIN piemērošanu uzņēmumu pārskata gada peļņai. Atbilstoši UIN  likumam UIN maksā peļņas sadales un nosacītās sadales rezultātā. Nosacīti sadalītā peļņa ietver arī ar saimniecisko darbību nesaistītus izdevumus. Saskaņā ar UIN likumu reprezentācijas un personāla ilgtspējas pasākumu izdevumi, ievērojot noteikto apmēru, uzskatāmi par saimnieciskās darbības izdevumiem.

Vebinārā runāsim par:

1. Saimnieciskās darbības izdevumiem UIN likuma izpratnē.

2. UIN piemērošanu personāla ilgtspējas pasākumu izdevumiem.

3. Reprezentācijas un reklāmas izdevumiem.

4. UIN piemērošanu konkrētās situācijās saistībā ar COVID-19 izplatības riskiem.

Vebināru vadīs: Mārīte Eglīte, VID Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas galvenā nodokļu inspektore (darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā, tostarp, nodokļu maksātāju konsultēšanā par nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem).

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst.  10:00-11:30

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/FD_140421

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

15 Tirdzniecības e-dokumenti: no aģentu pārvaldības līdz operatīvajiem lēmumiem. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Tirdzniecības e-dokumenti: no aģentu pārvaldības līdz operatīvajiem lēmumiem

 Vai zināt, kādas ir jaunākās bezpapīra tirdzniecības tendences?


 Kas nepieciešams, lai procesi būtu raiti, uzticami un veikalos savāktā infomācija viegli transformētos biznesa lēmumos?    

Šajā vebinārā uzzināsiet par aktuālākajiem tirdzniecības darbinieku mobilitātes un tirdzniecības procesu optimizācijas risinājumiem.

Ddalīsimies arī bezpapīra risinājumu ieviešanas pieredzē Latvijā un pārējās Baltijas valstīs.   

Veiksmi tirdzniecībā izšķir ātrums un informācijas pieejamība. Joprojām izmantot papīra dokumentus nozīmē kavēt informācijas plūsmu un uzņēmuma attīstību.

Vebināru vadīs:  Valdis Zītars, Telema pārdošanas vadītājs Latvijā un LIKTA e-dokumentu darba grupas eksperts.

Seminārs/vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:00

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_150421

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram.

 

 

16 Elektroniskās inventarizācijas risinājums pamatlīdzekļu, noliktavā esošo preču un izejmateriālu uzskaitei. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Elektroniskās inventarizācijas risinājums pamatlīdzekļu, noliktavā esošo preču un izejmateriālu uzskaitei

 

Mērķa auditorija: Uzņēmumu vadītāji, grāmatveži un citas personas, kas iesaistītas pamatlīdzekļu un krājumu inventarizācijas procesā.

E-inventarizācija ir noliktavā esošo preču un izejmateriālu uzskaite, kura izmanto svītrkodu nolasīšanu. Tādējādi inventarizācija notiek ievērojami ātrāk, kā arī tiek samazināts kļūdu un neprecizitāšu skaits.

Papildus inventarizācijas iespējām ir iespējams arī veikt izdrukas no mobilās iekārtas vai tālruņa (defektu konstatācijas akts, norakstīšanas akts, preču marķēšanas uzlīmes, inventarizācijas pārskats u.c.).

Vebinārā   runāsim par:

1. Kas ir e-inventarizācija.

2. E-inventarizācijas priekšrocības salīdzinājumā ar “tradicionālo” inventarizāciju.

3. Kas ir nepieciešams, lai veiktu e-inventarizāciju.

4. Kā un cik ilgi notiek e-inventarizācija.

5. Kāda informācija tiks saņemta pēc e-inventarizācijas beigām.

6. Svītru kodi un preču marķēšana.

7. Inventarizācijas datu konfidencialitāte.

Dalībnieku ieguvumi:

Galvenās priekšrocības e-inventarizācijai ir ātrums un precizitāte. Pēc mūsu klientu atsauksmēm, elektroniska inventarizācija un preču marķēšana vidēji notiek 4-5x ātrāk nekā tradicionālā inventarizācija, līdz ar to tiek ievērojami ietaupīts darbinieku laiks un uzņēmuma līdzekļi.

Vebināru  vadīs:  Janeks Bergs, E-inventarizācijas risinājuma programmētājs un projektu vadītājs. Janeks Bergs ir identifikācijas tehnoloģiju uzņēmuma “TIMESAVING” SIA speciālists ar 10 gadu pieredzi preču vai īpašuma elektroniskas uzskaites risinājumu ieviešanā. Kompetences iekļauj marķēšanas risinājumus, datu apmaiņu ar grāmatvedības vai noliktavas pārvaldības IT sistēmām, efektīvu svītru kodu ieviešanu un izmantošanu, svītrkodu tehnikas izvēli. Izstrādātie risinājumi tiek veiksmīgi izmantoti gan mazākos, gan lielākos uzņēmumos un iestādēs, piemēram, “TET”, “Mūsa Motors Rīga”, “Rāmkalni”, “Nordea Banka”, Mārupes novada dome, Semerah Hotels u.c.

Vebinārs  pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_160421

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram.

 

19 PVN vienkāršošanas pasākumi pārrobežu darījumos. Finanšu diena

 

PVN vienkāršošanas pasākumi pārrobežu darījumos

 

Strādājot ES vienotajā tirgū nereti uzņēmēji sastopas ar šķēršļiem, ja preces tiek piegādātas ES dalībvalstu klientiem, kas izpaužas kā nepieciešamība saņemt PVN numurus citās dalībvalstīs.

Ekonomiskā realitāte rāda, ka bieži darījumos iesaistīti trīs vai vairāk komersanti, bet preces ne vienmēr tiek sūtītas no pārdevēja pircējam. Pastāv starpnieki, kas nodarbojas ar pārdevēja un pircēja atrašanu, kā arī pārdevēja noliktavas var būt izvietotas vairākās valstīs.

Lai sniegtu skaidrojumu PVN piemērošanā ir ieviests ķēdes darījumu jēdziens, kas neatceļ jau izmantojamo vienkāršošanas pasākumu, tā saukto, trīsstūrveida darījumu.

Vebinārā apskatīsim PVN piemērošanu ķēdes darījumos, kuru piegādes ķēdē iesaistīti trīs un vairāk uzņēmumi, bet ir tikai viena preču transportēšana, tajā skaitā, PVN piemērošanu trīsstūrveida darījumos.

Vebināru  vadīs:  VID Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas vadītāja Daiga Bereza

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/FD_190421

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

20 Preferenciālo preču tirdzniecību apliecinošie dokumenti. FINANŠU DIENA

Preferenciālo preču tirdzniecību apliecinošie dokumenti

Ņemot vērā jautājumus, kuri tiek saņemti no komersantiem, ir secināms, ka komersantiem nav pietiekamas izpratnes par starptautisko nolīgumu sniegtajām priekšrocībām un nosacījumiem priekšrocību režīma piemērošanai, būtiski uzsvērt, ka nolīgumos sniegtās priekšrocības ir balstītas uz preču izcelsmi, tādējādi būtu lietderīgi izskaidrot komersantiem izcelsmes noteikšanas pamatprincipus un preču izcelsmes apliecināšanas veidus, kā arī informēt par sekām noteikumu pārkāpumu gadījumos.

Vebinārā runāsim par:

priekšrocībām, kuras sniedz ar trešajām valstīm noslēgtie tirdzniecības nolīgumi, t.sk. par  tirdzniecību ar Apvienoto Karalisti, preferenciālas izcelsmes noteikšanas pamatprincipiem un nolīgumu ietvaros izmantojamajiem izcelsmi apliecinošiem dokumentiem, kā arī informēsim par  iespēju iegūt atzītā eksportētājā  un REX statusu.

Vebināru  vadīs:  Maruta Znotiņa – VID Muitas pārvaldes Muitas tarifu un maksājumu piemērošanas daļas Izcelsmes noteikumu piemērošanas nodaļas vecākā muitas eksperte

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norise: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/FD_200421

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

20 Vebinārs "Patērētāju tiesību aktualitātes"

Europe Direct informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar LTRK Kurzemes nodaļu 20.aprīlī plkst. 10.00, Zoom platformā piedāvā bezmaksas  tiešsaistes semināru “Patērētāju tiesību aktualitātes”.

Tēmas:

  • Preces atbilstība līguma noteikumiem, kas noslēgts pastāvīgās profesionālās darbības vietās.
  • Patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.
  • Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece.
  • Strīdu risināšana ar pārdevēju.
  • Distances līgums ( preces iegāde interneta veikalā).
  • Atteikuma tiesības attiecībā uz distances līgumu.
  • Atteikuma tiesību izmantošana.

Lūgums iepriekš pieteikties līdz 19.aprīlim - https://forms.gle/6x64DZMqi3t2fNuH6

Lektore –  Iveta Mertena,  Patērētāju interešu aizstāvības asociācijas Kurzemes pārstāve

Seminārs saņēmis finansējumu no Eiropas Savienības

21 Domāt augstāk par vidusmēru jeb kā neietekmēties no necilu cilvēku lēmumiem? LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Domāt augstāk par vidusmēru jeb kā neietekmēties no necilu cilvēku lēmumiem?

Mērķauditorija: augstākā līmeņa vadītāji, uzņēmuma īpašnieki, projektu vadītāji.

Vadības procesu konsultēšanas un personālapmācības uzņēmums “Biznesu apvienība “KONSULS”” un draugi aicina uz interaktīvu diskusiju. Šī ir vēl nebijusi situācija. Talantīgie pret mazāk talantīgajiem. Kas izšķir atšķirību vai robežu starp tiem? Eiropas regulas iesaka to, ka netalantīgajiem ir iespējas, bet varbūt, ka tā nemaz nav? Kā neietekmēties no viduvējībām? Kas ir viduvējība? Un kas esam mēs, kuri sevi neuzskata par viduvējībām?

Sadzīvē esam saskārušies ar jēdzienu “viduvējība”. Tas ir neievērojams, necils, ikdienišķs cilvēks. Latviski pelēkais. Iespējams, ka kāds par mums līdzīgi izsakās, vai mēs paši par kādu esam šādi sacījuši. Turklāt visi intuitīvi zinām, ka viduvējība nav glaimojošs statuss, līdz ar to tas kādam var būt pat aizvainojoši. Nav pieklājīgi šādi izteikties publiski, pie tam pret viduvējībām ir jābūt iecietīgiem.

Cik viduvējs sniegums izmaksā darba devējam? Pakalpojuma saņēmējam? Valstij? Par to un kā ikdienā identificēt – būt vai nebūt atkarīgiem no viduvēju personību pieņemto lēmumu sekām. Šoreiz savā pieredzē un piemēros dalīsies vietējo uzņēmumu vadītāji –

  • Armands Alferovs, SIA “Brokeru aģentūra ROOT” valdes loceklis,
  • Kaspars Ziediņš, SIA “BELSS” valdes loceklis,

par to, kas, viņuprāt, ir viduvējība, un kā tā ietekmē biznesa uztveri.

Esiet izcilības starp atzinībām arī jūs!

Vebināru moderē Agris Grava, vadības procesu konsultants, “Biznesu apvienība KONSULS” valdes priekšsēdētājs, un Māris Auders – “Interspiro AB” eksporta pārdošanas vadītājs.

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plksr. 11:00-12:00

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_210421

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

 

27 Seminārs “Patiesā labuma guvējs – teorija un prakse”

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera Vidzemes reģiona nodaļa organizē tiešsaistes semināru “Patiesā labuma guvējs – teorija un prakse”, kas notiks 27.aprīlī.

Jēdziens “patiesā labuma guvējs” vairs nav nekas jauns un neparasts. Vismaz – tā vajadzētu būt. Tomēr ne tikai teorijā, bet jo īpaši praksē šis ir viens no t.s. “kāpostgalvas fenomena” skartajiem. Proti, jo vairāk “kāpostlapu” noplēš, jo vairāk jaunas, cita acīm paveras.

Patiesā labuma guvēju “atšķetināšanas” praktiskie (tai skaitā – juridiskie) aspekti ir nozīmīgi ne tikai komersabiedrību valdes locekļiem un dalībniekiem, bet arī kooperatīvajām sabiedrībām, biedrībām, arodbiedrībām un pat politiskajām partijām.

Vispārīgu ieskatu par to, kas ir jāņem vērā tiem komersantiem, kurus skar un kurus līdz ar to, iespējams, interesē šie jautājumi (un atbildes uz tiem), sniegs vebinārs “Patiesā labuma guvējs – teorija un prakse”.

Gan pirms semināra, gan semināra laikā, gan arī pēc semināra jautājumus zvērinātam advokātam Aldim Allikam var uzdot šeit: http://ej.uz/uznemejs_vaica_advokatam

Semināra norises laiks: 2021.gada 27.aprīlī plkst. 15:00 – 16:30.

Seminārus vadīs zvērināts advokāts Aldis Alliks.

Aldim Allikam ir vairāk nekā 25 gadus ilga pieredze civilā un kriminālā (tai skaitā – finanšu un ekonomisko noziegumu lietās) tiesvedībā. Viņš ir Latvijas Krimināllietu advokātu biedrības valdes loceklis, Uzņēmumu reģistra un KNAB sabiedriski konsultatīvo padomju loceklis un LTRK biedrs.

Gan pirms semināra, gan semināra laikā, gan arī pēc semināra jautājumus zvērinātam advokātam Aldim Allikam var uzdot šeit: http://ej.uz/uznemejs_vaica_advokatam

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/vidzeme_270421

Pirms semināra uz e-pastu saņemsiet informāciju par pieslēgšanos Ms Teams.

Dalība pasākumā ir bezmaksas, pasākumā piedalīties aicināts ikviens Latvijas uzņēmējs!

Papildu informācija: natalija.juskova@chamber.lv | T. 26842098 (Natālija)

27 Tiešsaistes vebinārs “Datu aizsardzības aktualitātes”

Europe Direct informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar LTRK Kurzemes nodaļu 27.aprīlī plkst. 10.00, Zoom platformā piedāvā bezmaksas  tiešsaistes semināru “Datu aizsardzības aktualitātes”.

Tēmas:

1) Personisko/mājsaimniecības ierobežojumu izpratne.

2) Regulas piemērošanas izņēmumi.

3) Biometrisko datu apstrādes aktualitātes.

4) Lomu sadalījumu problēmas (apstrādātāja nošķiršana no trešās personas).

6) Datu nodošana ārpus ES/EEZ problēmas (ASV, UK).

7) Pārskata atbildības principa piemērošana.

8) Incidentu pārvaldības un izvērtēšanas aktualitātes.

9) Novērtējuma par ietekmi uz privātumu veikšanas problemātika.

10) Datu aizsardzība administratīvo pārkāpumu procesos un kriminālprocesos.

11) Videonovērošanas aktualitātes.

12) Sīkdatņu izmantošanas aktualitātes.

Lai saņemtu atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem, lūgums tos norādīt pieteikuma formā, reģistrējoties semināram vai arī atsūtot tos uz uz e-pastu: kristine.zabe@chamber.lv līdz 23.aprīlim.

 

Lūgums iepriekš pieteikties līdz 26.aprīlim - https://forms.gle/zrFWo8mq5s149jPu8

 

Lektors – Ivo Krievs, Eiropas personas datu aizsardzības speciālists (CIPP/E), Zvērināts advokāts, Latvijas Sertificēto personas datu aizsardzības speciālistu asociācijas dibinātājs un valdes loceklis, Biznesa augstskolas Turība lektors.

Seminārs saņēmis finansējumu no Eiropas Savienības

28 Autotransports uzņēmumā - dokumentācija un nodokļi. FINANŠU DIENA

 

Autotransports uzņēmumā - dokumentācija un nodokļi

 

Ņemot vērā nodokļu maksātāju uzdotos jautājumus VID, secināms, ka nodokļu maksātājiem ir aktuāli dažādi jautājumi par Uzņēmumu vieglo transportlīdzekļa nodokļa likuma normu piemērošanu, tostarp, maksāšanas un atbrīvojumu piemērošanas kārtību, kā arī par uzņēmumu ienākuma nodokļa piemērošanu attiecībā uz uzņēmuma vieglā transportlīdzekļa izdevumiem.

Vebinārā runāsim par:

  1. uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu  nodokli;
  2. uzņēmumu ienākuma nodokļa piemērošana uzņēmuma vieglā autotransportam izdevumiem.

Vebināru  vadīs:  VID Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas galvenā nodokļu inspektore Līga Īvāne.

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norise: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/FD_280421

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.