Pārlekt uz galveno saturu
07 Kā sakārtot digitālo klientu piesaisti izmērāmā, kontrolējamā un uzlabojamā sistēmā. No pirmā klienta līdz daudzmiljonu apgrozījumam. e-KLUBS

Kā sakārtot digitālo klientu piesaisti izmērāmā, kontrolējamā un uzlabojamā sistēmā.

No pirmā klienta līdz daudzmiljonu apgrozījumam.

 

Mūsdienās ir pārāk daudz digitālās pārdošanas “guru” un reklāmas aģentūras, kas katra mēģina pavilkt deķīti uz savu pusi, un uzņēmēji un viņu mārketinga komandas paliek pa vidu lamatās, jo nespēj noorientēties lielajā digitālās pārdošanas bildē un nespēj nodefinēt, ko tieši viņi sagaida no aģentūras vai mārketinga komandas.

Tāpat arī neviena puse nespēj gūt skaidru vīziju par to, kā jāizskatās labai digitālajai pārdošanai tieši viņu uzņēmumam.

Šie izaicinājumi neļauj lielākajai daļai Latvijas uzņēmumu sasniegt savu potenciālu caur digitālajiem pārdošanas kanāliem, un tāpēc ir nepieciešama skaidra, vienkārša shēma, kā tas viss strādā kopā un kuri ir pašlaik efektīvākie kanāli klientu piesaistei no digitālās vides.

Runāsim par::

1. 3 vienīgajiem veidiem kā audzēt pārdošanu internetā;

2. Kāpēc 90% uzņēmumu izgāžas savos digitālā mārketinga centienos?

3. Kādi ir 3 galvenie klientu plūsmas (traffic) avoti un kādi katram no tiem ir plusi un mīnusi?

4. Kāpēc mājaslapas kā pārdošanas elements vairāk nestrādā ( vai strādā daudz sliktāk nekā varētu)?

5. Kā kontrolētā veidā aizvest potenciālo klientu no pirmās saskarsmes ar produktu/pakalpojumu digitālā vidē līdz atkārtotu pirkumu izdarīšanai?

6. Kā šos sistēmu mērogot?

7. Kā lielajā bildē iekļaujas tādi elementi kā e-pastu mārketings, sociālo tīklu komunikācija un blogs?

8. Minimālais plāns no kura sākt, lai piesaistītu klientus jau nākamajā dienā.

Ieguvumi:

  • Izpratīsi digitālās pārdošanas lielo bildi, kas ļaus skaidri nodefinēt uzdevumu savai mārketinga komandai vai aģentūrai ar ko sadarbojies;
  • Sapratīsi kāpēc Tavi līdzšinējie digitālās pārdošanas centieni ir bijuši neveiksmīgi;
  • Iegūsi skaidru soļu plānu kā attīstīt tālāk klientu gūšanu internetā;
  • Sapratīsi, ka IR IESPĒJAMS izveidot sistēmu, kas ir izmērāma, kontrolējama un uzlabojama un neviens eiro vairs netiks iztērēts tāpat viens, jo turpmāk tā būs investīcija ar skaidru mērķi – izveidot savu sistēmu, kas strādā.

Lektors: Kristiāns Līcis ir “Digital Drive” līdzdibinātājs un galvenais digitālās pārdošanas stratēģis , kurš, pārdodot gan savu uzņēmumu (pēdējo septiņu gadu laikā notestējis vairāk nekā 40 dažādas biznesa idejas) , gan klientu produktus un pakalpojumus, skaidri apjautis kļūdas, no kādām jāizvairās klientu piesaistē internetā, lai gūtu ne tikai lielāku peļņu, bet arī radītu ilgtermiņa pievienoto vērtību. 

Grib dalīties ar Tevi par efektīvākajiem digitālās pārdošanas un klientu piesaistes ceļiem un metodēm internetā, lai Tev un Tavai mārketinga komandai nebūtu jākāpj uz tiem pašiem grābekļiem un jātērē desmitiem tūkstoši euro un tūkstošiem stundu eksperimentos un mācoties.

Seminārs/vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: 10:00-11:30

 Lūgums reģistrēties:  https://ej.uz/EK_071020

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram.