Pārlekt uz galveno saturu
01 Emocijas profesionālajā komunikācijā. KOMUNIKĀCIJU DIENA

Emocijas profesionālajā komunikācijā

 

Mērķa auditorija: komandu vadītāji, klientu apkalpošanas profesionāļi, projektu vadītāji

Emocijas visbiežāk ir tas iemesls, kurš aizvirza mūsu iecerēto un tik labi sapānoto komunikāciju absolūti pretējā virzienā, kā cerēts. Tās var būt gan mūsu pašu emocijas, gan sarunas partnera/u emocijas. Tajā pat laikā, tas ir arī rīks, kuru precīzi un apzināti izmantojot, ir iespējams aizvest sarunu sev vēlamā virzienā un jaudīgi motivēt savu sarunas partneri vai publiku uz kādu konkrētu rīcību. Vebinārā uzzināsiet par to, kā emocijas ietekmē profesionālo komunikāciju un, kā tās veiksmīgi izmantot savā labā.

Runāsim par:


1. Emociju ietekme uz profesionālo komunikāciju

2. Kā sagatavoties paredzamām, emocionāli smagām sarunām darbā

3. Kā izmantot emocijas sarunā, lai sasniegtu savu mērķi

4. Vai un kā es varu ietekmēt kolēģa vai klienta emocijas

Vadīs: Aija Iesalniece, uzņēmuma  “Runas Rāmis” vadītāja un pielietojamās improvizācijas ieviesēja Latvijā.

Seminārs/vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem. 

Norises laiks: plkst. 15:00-16:30

 Lūgums reģistrēties:   https://ej.uz/KD_011020

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram.