Pārlekt uz galveno saturu
15 KĀDA IR DZĪVE PĒC jeb kā veidot komunikāciju ar klientiem, darbiniekiem un partneriem pēc krīzes? KOMUNIKĀCIJAS DIENA

KĀDA IR DZĪVE PĒC jeb kā veidot komunikāciju ar klientiem, darbiniekiem un partneriem pēc krīzes?

 

Mērķa auditorija:

Mazo un vidējo uzņēmumu vadītāji; lielo, vidējo uzņēmumu komunikācijas, mārketinga, pārdošanas vadītāji; personāla vadītāji

Nekas nekad vairs nebūs kā agrāk”, un “pasaule ir mainījusies uz neatgriešanos”! Šādus un līdzīgus apgalvojumus dzirdējām visai bieži Covid-19 epidēmijas pirmajā uzliesmojumā martā un aprīlī. Bet kas tad īsti ir vai nav mainījies?  

Kā ir mainījušies klātienes pasākumi klientiem? Vai šogad Ziemassvētku balli darbiniekiem rīkot? Vai visi  tiešām ir noguruši no attālinātas komunikācijas, un vebinārus vairs neviens neapmeklē? Kas satrauc darbiniekus, un kāpēc īpaši svarīgi šobrīd domāt tieši par viņiem?

Vebinārā gūsiet pārskatu par to, kā mainījusies komunikācija Covid krīzes laikā: kā ir mainījusies mediju vide Latvijā, kas jāņem vērā, rīkojot klātienes pasākumus klientiem un darbiniekiem, un kā visefektīvāk sasniegt auditoriju attālināti.

Vebināru vadīs: Ieva Stūre, “Komunikācijas aģentūra” vadītāja un Latvijas Komunikācijas asociācijas prezidente.

Ievai ir vairāk nekā 15 gadu pieredze komunikācijas jomā, konsultējot un vadot komunikācijas projektus dažāda mēroga, lielumu un nozaru uzņēmumiem. Sadarbojusies ar Latvijas lielākajām bankām, telekomunikāciju uzņēmumiem, mazumtirdzniecības un ražošanas uzņēmumiem. Palīdzējusi izstrādāt zīmola kampaņas un plānojusi komunikācijas aktivitātes jaunu produktu ieviešanai tirgū.

Ieva ir izstrādājusi un vadījusi mācību kursus par komunikāciju Vidzemes augstskolā un Biznesa augstskolā “Turība”.

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/KD_150720

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.