Pārlekt uz galveno saturu

Jūlijs

03 Attīstības scenāriju plānošana NELIELĀ uzņēmumā.

Attīstības scenāriju plānošana NELIELĀ  uzņēmumā

 

Vebinārs

Mērķauditorija: Šis vebinārs būs īpaši piemērots vidējo un arī mazāku uzņēmumu vadītājiem, īpašniekiem, vadības komandām. Tomēr atziņas un rīki būs noderīgi gan lielo uzņēmumu pārstāvjiem, gan jaunuzņēmumu attīstītājiem.

Šis gads parādīja, cik ātri un cik pamatīgi var izmainīties biznesa vide. Šobrīd tikai sāk iezīmēties aprises, kāda varētu būt dzīve jaunajos apstākļos. Kā lai šādos apstākļos plāno sava uzņēmuma turpmāko darbību? Kā nospraust mērķus un noteikt uzdevumus? Un vai vispār ir jēga šajā laikā nodarboties ar stratēģiju?

Scenāriju plānošana ir viens no veidiem, kas palīdz saprast – kā būtu, ja būtu. Jēdziens, kas ir aizgūts no kino industrijas, tiek izmantots arī biznesā un stratēģijas plānošanā. Scenārijs ir skatījums uz iespējamo nākotnes notikumu attīstību to kopsakarā, ņemot par atskaites punktu pašreizējo situāciju.

Dažkārt par scenāriju plānošanu mēdz saukt kompromisu atrašanu starp pozitīvajām un negatīvajām prognozēm, taču šī būtu vienkāršota un nepilnīga pieeja. Arī stratēģiju izstrāde sen vairs nav tikai lielo uzņēmumu rūpe.

Vebinārā pārrunāsim labu pieredzi un praksi, kā veidot stratēģijas nelielos uzņēmumos. Šajā reizē vairāk veltīsim uzmanību, kā scenāriju izstrāde var palīdzēt veidot vienotu izpratni vadības grupā, pieņemt labākus lēmumus un sekmīgāk vadīt pārmaiņas uzņēmumos.

Seminārā runāsim par to:

1. Kā laika gaitā ir mainījies stratēģijas jēdziens, un ko tas nozīmē šajos apstākļos?

2. Kas ir scenāriji biznesā, un kā šo pieeju izmantot savā uzņēmumā?

3. Kādus scenārijus no optimistiskajiem vai pesimistiskajiem izvēlēties?

4. Kā iesaistīt savu komandu stratēģijas plānošanā, scenāriju izstrādē un pārmaiņu vadībā?

5. Ko vadības grupai var un ko nevar palīdzēt moderators vai konsultants?

6. Kādas ir raksturīgas kļūdas, ko pieļauj vadītāji?

Ieguvumi:

  • Latvijas uzņēmumu vidē labi pārbaudītas pieejas un pieredze;
  • Rīki un idejas savu uzņēmumu stratēģijas un attīstības plānu izstrādei;
  • Vienkārši un saprotami veidota izpratne par citkārt sarežģītu un pretrunīgu tēmu.

Vebināru vada: Māris Millers - organizāciju attīstības projektu vadītājs, vadības konsultants un biznesa treneris ar 20 gadu pieredzi. Strādājis ar vairāk nekā 100 Latvijas un Baltijas uzņēmumu vadības komandām. Vadījis mācību un pieredzes apmaiņas seminārus Latvijā, Igaunijā, Lietuvā, Nīderlandē, Francijā un Azerbaidžānā. SIA MM Studija īpašnieks un vadītājs, viens no Organizāciju Attīstības Kluba dibinātājiem.

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_030720

 

 

 

06 Dizains uzņēmējdarbībai.

Dizains uzņēmējdarbībai

 

Mēs, Latvijas Dizaina Centrs, vēlamies iedrošināt Latvijas uzņēmumus un uzņēmējus apzināti lietot dizainu un ar uzņēmumu piemēriem rādīt kā pārdomāts dizains palielina biznesa vērtību, kā arī vienlaikus veicināt sadarbību veidošanos starp dizaineri un uzņēmumu.

Dizainu,  kā stratēģiskās inovācijas rīku apzināti lietojot uzņēmumu produktos, pakalpojumos un procesos, ir iespējams izstrādāt uz klientu orientētāku risinājumu, kuros klienti saskata lielāku vērtīgumu  (ērtības, lietojamības, drošības u.c. īpašību dēļ), tāpēc turpina iegādāties vai lietot šos risinājumus atkārtoti. Tas uzņēmumiem var palīdzēt izdzīvot sīvās konkurences apstākļos.

“Vaidava Ceramics” līdzīpašnieks Guntars Sticers dalīsies pieredzē kā stagnējošu uzņēmumu pārveidoja par dizaina eksporta zīmolu.  Uzņēmuma, kā keramikas izstrādājumu ražotāja pirmsākumi meklējami vēl kolhoza "Vaidava" laikos, un jaunais uzņēmuma zīmols tika izveidots 2015. gadā ar mērķi eksportēt savu produkciju, lielāka noieta tirgus iegūšanai. Uzņēmuma produkcijā veiksmīgi savienotas metodes, kuras izmantoja pirms 100 gadiem, ar mūsdienu tehnoloģijām. Uzņēmuma produkcija pieejama veikalos 14 ES valstīs un Japānā, un arī tiek attīsta  e-tirdzniecība, kas veido ap 20% no kopējā pārdošanas apjoma.

Vebinārā:

Uzņēmuma “Vaidava Ceramics” pieredze dizaina lietošanā “Kā stagnējošu uzņēmumu pārveidot par dizaina eksporta zīmolu”. Stāsta uzņēmuma līdzīpašnieks   Guntars Sticers.

Paneļdiskusija  “Kā veidot sadarbību uzņēmumam ar dizaineri?”. Piedalās “Mammalampa” radošā direktore Ieva Kalēja, “Vaidava Ceramics” līdzīpašnieks Guntars Sticers  un klātesošie. Vada Dita Danosa

„Meetup”: dizaineru un ražotāju pieteikumi sadarbībai.

Vebināru vada:

Dita Danosa, radošo industriju un stratēģiskās vadības eksperte, uzņēmēja, Latvijas Dizaina centra vadītāja, www.designlatvia.com

Ieva Kalēja: dizainere, uzņēmuma “Mammalampa” izveidotāja un radošā direktore, Latvijas Dizaina centra vadītājas vietniece, https://www.mammalampa.com.

Vebināra nories laiks: plkst. 14:00-16:00

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/RB_060720

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

07 Attālinātā darba nākotne. Tiesību diena

Attālinātā darba nākotne

Vebinārs

 

Covid-19 vīrusa izplatība sekmēja attālinātā darba popularitātes pieaugumu. Sākotnēji lielākā darba devēju uzmanība tika pievērsta tam, kā tehniski nodrošināt uzņēmuma darbības nepārtrauktību, situācijā, kad liela daļa darbinieku strādā attālināti, taču, laikam ejot un attālinātajam darbam turpinoties, svarīgi kļūst arī citi aspekti, kuriem arī nepieciešams juridiski korekts risinājums.

Tā, piemēram, būtiska ir vienošanās par attālinātā darba veikšanu pareiza noformēšana, savstarpēja izpratne, kādu izdevumu kompensāciju un kādu darba veikšanai nepieciešamo aprīkojumu darbinieks var prasīt no darba devēja.

Tāpat ne mazāk svarīgi ir saprast, kādi nodokļi darba devējam ir jāmaksā saistībā ar attālinātā darba veikšanai nepieciešamā aprīkojuma vai apstākļu nodrošināšanu.

Sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK) aicinām Jūs piedalīties tiešsaistes vebinārā, kas norisināsies 2020. gada 7. jūlijā plkst. 10:00 un rast atbildes uz jautājumiem par attālināto darbu arī pēc ārkārtējās situācijas beigām.

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:00

Lūdzam pieteikt savu dalību vebinārā, aizpildot reģistrācijas veidlapu vai rakstot uz e-pastu inese.engele@sorainen.com.

Dalība vebinārā bez maksas.

Pirms pasākuma nosūtīsim Jums saiti uz MS Teams, lai varētu piedalīties vebinārā.

Reģistrācija:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeh0H4YGhFt-N86pLyH7Zg3m6N1P_ygqkcjQF3vQDVcU5kW4w/viewform?usp=sf_link

Ja ir radies kāds Jums interesējošs jautājums, lūgums to iesūtīt iepriekš un iespēju robežās uz tiem atbildēsim vebināra laikā.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfJfakcP4LzxMgsShK5M1ZNKjrtkoO-vdunh7zgHnMM_AvAEw/viewform?usp=sf_link

 

07 Ar ko gatavās sistēmas interneta mājaslapās atšķiras no būvēšanas no nulles? e-KLUBS

Ar ko gatavās sistēmas interneta mājaslapās atšķiras no būvēšanas no nulles

 

Vebinārs ir paredzēts visiem, kam ikdienā ir jāstrādā ar mājaslapas attīstīšanas darbiem. Sevišķi noderīga informācija būs tiem apmeklētājiem, kuri šobrīd ir izvēles priekšā, kādu sistēmu lietot savas jaunās mājaslapas satura vadībai.

Vebinārā par:

1. Kā vispār taisa mājas lapas - kādas ir klasiskākās prakses.

2. Katras mājas lapas taisīšanas prakses plu

si un mīnusi

3. Kā pareizāk - taisīt mājas lapu no nulles vai arī lietot Wordpress / Drupal

4. Kāda atšķirība starp gatavu pirktu dizainu un gatavu satura vadības sistēmu

5. Dizaina veidnes - kā neiebraukt problēmās

6. Izstrādes atšķirības Drupal, Wordpress un pielāgotās sistēmās

7. Kā sagatavoties mājas lapas / eveikala izstrādei, lai projekts būtu veiksmīgs

8. Mājas lapas integrēšana biznesa procesā

9. Kas ir progressive web app un kā ietaupīt desmit tūkstošus šīs tehnoloģijas dēļ.

 

Vebināru vada: Mārtiņš Zvīgulis, tīmlīderis ar 12 gadu pieredzi interneta aplikāciju un tīkla infrastruktūru projektu vadībā. SIA Web Multishop Company; https://www.linkedin.com/in/martins-zvigulis-74625217/

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00 - 11:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Lūgums reģistrēties: http://ej.uz/EK_070720

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

 

09 Role of VET education and WBL in working environment
Attēls

 

Aicinām rezervēt datumu, lai piedalītos tiešsaistes formāta konferencē “Role of VET education and WBL in working environment”, kas norisināsies šī gada 9. jūlijā. Konferences laikā ar savu pieredzi un zināšanām, dalīsies Igaunijas un Latvijas profesionālo skolu un uzņēmumi pārstāvji. Detalizētāka informācija, dienas programma un reģistrācijas links konferencei sekos tuvākajā laikā. Konference norisināsies angļu valodā. Papildus jautājumu vai intereses gadījumā, lūdzam rakstīt uz e-pastu esprojekti@chamber.lv.

 

Konference tiek organizēta Igaunijas-Latvijas pārrobežu sadarbības programmas projekta “ESTLAT-WBL” (proj.nr. EstLat-63) ietvaros.

09 Kā dubultot savu pārdošanas apjomu nākamajās 30 dienās ar sistemātisku pieeju! PĀRDOŠANA 24/7

Kā dubultot savu pārdošanas apjomu nākamajās 30 dienās ar sistemātisku pieeju!
 

Vebinārā runāsim par:

- Pārdošanas rezultātu kalkulators, ar kura palīdzību spēsi dubultot savu pelņu/apgrozījumu;
- Pārdošanas sistēmas pārskats un demonstrācija;
- Kā piepildīt savu pārdošanas piltuvi, lai Tev nepārtraukti ir rinda ar „karstiem”, ieinteresētiem klientiem;
- Padomi no pārdevēja, kurš gadā vidēji veic 6000 līdz 10 000 pārdošanas aktivitātes.  

Vebināru vadīs: Niks Jansons – NJ Nedia valdes loceklis. uzņēmējs, motivātors. 

www.nj-media.com; http://www.nj-media.com/atsauksmes; www.niksjansons.com

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/P247_090720

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

14 Metaforiska biznesa spēle par temu «Mārketings». Деловая игра по теме «Маркетинг».

Metaforiska biznesa spēle par temu «Mārketings»

Vebinārs krievu valodā.

Uzņēmums ražo kvalitatīvus produktus, piedāvā kvalitatīvus pakalpojumus. Viņš pievērš lielu uzmanību iepakojumam un kvalitātei, iegulda daudz naudas un laika reklāmā. Tomēr produkts / pakalpojums tiek slikti realizēts. Vai šī situācija  ir pazīstama? Un to var izskaidrot ar slikto ekonomisko situāciju, tirgus apstākļiem, līdz jūs satiekat uzņēmumus ar līdzīgiem produktiem / pakalpojumiem, kas veiksmīgi pārdod savas preces un atrod savus patērētājus. Un tad rodas jautājumi: Kas ar mums nav kartībā? un Kur ir problēma?

Vebinārā galvenā uzmanība tiks pievērsta:

Biznesa spēle palīdzēs iziet no pazīstamo lēmumu un darbību loka un savādāk izskatīt šo situāciju. Spēle novirzīs dalībnieku uzmanību no problēmām, šķēršļiem un grūtībām uz iespējamo risinājumu. Svarīgi, ka tas notiks radošās aktivitātes un dalībnieku mijiedarbības atmosfērā.

Ko dalībnieki iegūs:

1. Iepazīstieties ar efektīvu mūsdienīgu rīku nestandarta biznesa problēmu risināšanai - metaforisku biznesa spēli

2. Spēles laikā dalībnieki redzēs jaunus veidus, kā risināt jautājumus, kas saistīti ar viņu produktu / pakalpojumu reklamēšanu un pārdošanu tirgū.

3. Varbūt kāds aizies ar sava konkrētā uzdevuma risinājumu.

4. Pavadīsiet 1,5 stundas radošuma un nesasprīngsta atmosfērā.

Vebināru vadīs : Jūlija Matisone, profesionāls koučs un biznesa trenere, vairāk kā 20 gadus nodarbojas ar pieaugušo izglītību un attīstību. Šobrīd sadarbojās ar kompāniju Latakko kā korporatīvais koučs.Vada seminārus un meistarklases Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Krievijā.

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/CM_140720

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

Мастер-класс (на русском языке)

Oнлайн-семинар Hа русском языке

 

Деловая игра по теме «Маркетинг».

 

Актуальность вопроса: Компания производит качественную продукцию, предлагает качественную услугу. Уделяет большое внимание упаковке и качеству, вкладывает много средств и времени в рекламу, продвижение. Тем не менее, продукция/услуга плохо реализуется. Знакомо? И можно это объяснять плохой экономической ситуацией, условиями рынка, пока не встречаешь компании с похожей продукцией\услугой, которые успешно реализуют свой товар и находят своих потребителей. И тогда появляются вопросы: Что с нами не так? и В чем проблема?

На семинаре речь пойдет о:

Деловая игра поможет выйти из круга привычных решений и действий и по-новому взглянуть на привычную ситуацию. Игра переведет фокус внимания участников с проблем, преград и сложностей на видение возможностей. Что немаловажно, это будет происходить в обстановке творческой активности и взаимодействия участников между собой.

Что приобретут участники:

1. Познакомятся с эффективным современным инструментом решения нестандартных бизнес-задач - метафорической деловой игрой

2. В ходе деловой игры участники увидят новые способы решения вопросов продвижения  и реализации своего товара/услуги на рынке.

3. Возможно уйдут с решением своей конкретной задачи.                                                      

4. Проведут 1,5 часа в атмосфере творчества и игры.

Семинар ведет: Юлия Матисоне, профессиональный коуч и бизнес-тренер, более 20 лет работает в области обучения и развития взрослых. В настоящее время сотрудничает с компанией Latakko в качестве корпоративного коуча. Опыт работы по проведению семинаров и мастер-классов в Латвии, Литве, Эстонии и России. Работает с клиентами из стран Балтии и России, Германии, Австрии, Англии, Австралии, Израиля.

14.07  2020  года с 10:00 до 11:30

Участие в семинаре доступно только для Членов ТППЛ.

Перед началом семинара Вы получите информацию, необходимую для подключения.

Регистрация:  https://ej.uz/CM_140720

 

 

 

 

15 KĀDA IR DZĪVE PĒC jeb kā veidot komunikāciju ar klientiem, darbiniekiem un partneriem pēc krīzes? KOMUNIKĀCIJAS DIENA

KĀDA IR DZĪVE PĒC jeb kā veidot komunikāciju ar klientiem, darbiniekiem un partneriem pēc krīzes?

 

Mērķa auditorija:

Mazo un vidējo uzņēmumu vadītāji; lielo, vidējo uzņēmumu komunikācijas, mārketinga, pārdošanas vadītāji; personāla vadītāji

Nekas nekad vairs nebūs kā agrāk”, un “pasaule ir mainījusies uz neatgriešanos”! Šādus un līdzīgus apgalvojumus dzirdējām visai bieži Covid-19 epidēmijas pirmajā uzliesmojumā martā un aprīlī. Bet kas tad īsti ir vai nav mainījies?  

Kā ir mainījušies klātienes pasākumi klientiem? Vai šogad Ziemassvētku balli darbiniekiem rīkot? Vai visi  tiešām ir noguruši no attālinātas komunikācijas, un vebinārus vairs neviens neapmeklē? Kas satrauc darbiniekus, un kāpēc īpaši svarīgi šobrīd domāt tieši par viņiem?

Vebinārā gūsiet pārskatu par to, kā mainījusies komunikācija Covid krīzes laikā: kā ir mainījusies mediju vide Latvijā, kas jāņem vērā, rīkojot klātienes pasākumus klientiem un darbiniekiem, un kā visefektīvāk sasniegt auditoriju attālināti.

Vebināru vadīs: Ieva Stūre, “Komunikācijas aģentūra” vadītāja un Latvijas Komunikācijas asociācijas prezidente.

Ievai ir vairāk nekā 15 gadu pieredze komunikācijas jomā, konsultējot un vadot komunikācijas projektus dažāda mēroga, lielumu un nozaru uzņēmumiem. Sadarbojusies ar Latvijas lielākajām bankām, telekomunikāciju uzņēmumiem, mazumtirdzniecības un ražošanas uzņēmumiem. Palīdzējusi izstrādāt zīmola kampaņas un plānojusi komunikācijas aktivitātes jaunu produktu ieviešanai tirgū.

Ieva ir izstrādājusi un vadījusi mācību kursus par komunikāciju Vidzemes augstskolā un Biznesa augstskolā “Turība”.

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/KD_150720

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

22 Nekustamais īpašums kā finanšu instruments. Finanšu diena

Nekustamais īpašums kā finanšu instruments

Zoom.us vidē


Mazie un vidējie uzņēmumi Latvijā ir būtisks reģionu attīstības instruments, ir svarīgi veicināt to konkurētspēju un izaugsmi, rodot iespējas saņemt piemērotu finansiālo atbalstu.

Vebināra mērķis ir informēt uzņēmējus par to, kādas ir tirgus tendences Nekustamo īpašumu tirgū -  vai ir pieejams finansējums nekustamā īpašuma iegādei un - uzņēmējdarbības attīstīšanai pret nekustamā īpašuma ķīlu, kas ietekmē īpašuma vērtību, kā paaugstināt vai samazināt īpašuma vērtību, kādi īpašumi pašreiz ir vairāk pieprasīti, un par daudziem citiem uzņēmēju aktuāliem jautājumiem par nekustamo īpašumu no dažādiem aspektiem.

  Šobrīd daudzi uzņēmēji sastopas ar jauniem izaicinājumiem, kas liek meklēt jaunas iespējas – paplašināt uzņēmumu iegādājoties jaunas ražošanas telpas vai varbūt tieši pretēji, pārdot esošās biroja telpas un meklēt izdevīgākas (mazākas), lemt par labu tam ,lai ieķīlātu esošo nekustamo īpašumu un saņemto finansējumu ieguldītu esošās uzņēmējdarbības izaugsmē. Šādiem scenārijiem un ne tikai ir noderīgi zināt, kādas iespējas ir uzņēmumiem.

Seminārā runāsim par:

1. Uzņēmumu iespējas finanšu salīdzināšanas platformā Altero.lv;

2. Vai šobrīd pieejams finansējums nekustamā īpašuma iegādei;

3. Kas paaugstina / pazemina nekustamā īpašuma vērtību/ Kā vērtējums var palīdzēt uzņēmējam.

4. Komercīpašumu tirgus tendences

Ieguvumi- Jūs uzzināsiet nekustamā īpašuma tendences un darbības iespējas uzņēmumiem ar nekustamo īpašumu, kā arī noskaidrosiet kam uzmanību pievērš vērtētājs veicot nekustamā īpašuma novērtēšanu.

Vebinārā piedalīsies finanšu jomas profesionāļi –

Semināra piedalīsies finanšu jomas profesionāļi –

Artūrs Kostins - Altero.lv līdzdibinātājs

Ieva Zabrauska-Gailīte, Altero.lv biznesa attīstības vadītāja;

Artūrs Silantjevs- AS WEST KREDIT valdes loceklis;

Igors Puntuss – Bulkestate CEO,

Dainis Rupainis- ESTATEGURU Biznesa attīstības vadītājs,

Inese Dadeika -Pavlova  – Latio vērtēšanas esperte;

Andris Kazaks – GrandCredit Kreditēšanas nodaļas vadītājs,

Atis Bialkovskis - PrivatBank Līzinga un juridisko personu kreditēšanas vadītājs

Vineta Vigupe - CBRE pārstāvis Baltijas valstīs.

 

Vebināra norises laiks: plkst. 11:00-12:30

Vebinārs pieejams LTRK biedriem.

Reģistrācija: https://ej.uz/FD_220720

Vebinārs notiks Zoom vidē. Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links.

24 Komunikācijas kuriozi un ķēpīgas situācijas.

Komunikācijas kuriozi un ķēpīgas situācijas

 

Vasara. Piektdiena, vebinārs ar humora garšu.

Darbi pagaidīs.

Interneta raidījuma “DIENA PĒC” autori Kristaps Pētersons un Oskars Priede, sadarbojoties ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru, aicina uz tematisku vebināru:

Komunikācijas kuriozi un ķēpīgas situācijas

Vebināra norises laiks: plkst. 11:00-12:00

LTRK biedriem dalība bez maksas.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_240720

Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links vebināram.

 

29 Kvalitāte, efektivitāte, produktivitāte. Partneri vai pretinieki? KVALITĀTES VADĪBA

Kvalitāte, efektivitāte, produktivitāte.

Partneri vai pretinieki?

 

Lai organizācijas sasniegu savus mērķus, nākas pieņemt lēmumus par prioritātēm kadā laika posmā.

Produktivitāti ietkemē gan kvalitāte, gan procesu efektivitāte.

Vai paaugstinot vienu, necieš otra?

Cik viegli iespējams atrast līdzsvaru starp šīm prioritātēm?

Kāda ir pasaules un Latvijas uzņēmumu pieredze?

Vebinārā centīsimies rast atbildes uz šiem jautājumiem un  izrunāsim 3 soļu stratēģiju produktivitāti veicinošas kultūras attīstīšanai organizācijā.

Vebināru vadīs: Jānis Leilands:  Sertificēts vadības konsultants ( CMC – Certified Management Consultant), Sertificēts Lean Six Sigma Black Belt (Melnā josta) speciālists un pasniedzējs Biznesa efektivitātes asociācijas LEAN eksperts (efektivs.lv).

Kopš 1999.gada kā apakšuzņēmējs veicis apmēram 150 kvalitātes vadības sistēmu auditus Starptautiskās sertifikācijas organizācijas Bureau Veritas auditoru komandas sastāvā.

Sagatavoti un vadīti apmācību kursi par biznesa plānošanu, izmaksu sistēmu veidošanu, produktu kalkulāciju, kvalitātes vadību, sociālo atbildību, efektivtātes metodēm (Lean, 6 sigma), risku vadību u.c. tēmām.

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/KV_290720

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.