Pārlekt uz galveno saturu

Jūnijs

02 Finansējuma piesaiste uzņēmuma attīstībai. Faktorings. FINANŠU DIENA

Finansējuma piesaiste uzņēmuma attīstībai

Faktorings

 

VEBINĀRS.


Mazie un vidējie uzņēmumi Latvijā ir būtisks reģionu attīstības instruments, ir svarīgi veicināt to konkurētspēju un izaugsmi, rodot iespējas saņemt piemērotu finansiālo atbalstu.

Semināra mērķis ir informēt uzņēmējus par to, kādas iespējas sniedz faktorings un kādi ir ieguvumi izmantojot šo finansējuma veidu.

  Mūsdienās daudzi uzņēmēji sastopas ar apgrozāmo līdzekļu aprites problēmām ikdienas darbā, citkārt rodas situācija, kad rēķins jāapmaksā jau šodien, bet finansiālās iespējas to izdarīt būs tikai pēc pāris nedēļām, jo sadarbības partneris kuram izrakstīts rēķins par sniegtajiem pakalpojumiem/precēm to apmaksās pēc 60 dienām. Vai arī plānots lielāks iepirkums, bet nepieciešamais finansējuma apmērs ir nepietiekošs, lai veiktu iepirkumu. Šādiem scenārijiem un ne tikai ir noderīgi zināt, kādas iespējas var piedāvāt FAKTORINGS.

Seminārā runāsim par:

1. Uzņēmumu iespējas finanšu salīdzināšanas platformā Altero.lv;

2. Faktoringa jēdziens un tā attīstības vēsture;

3. Uzņēmuma ieguvumi pielietojot faktoringu praksē.

 

Ieguvumi- Iespējas uzzināt, kā faktorings var palīdzēt Jūsu uzņēmumam veicināt apgrozāmo līdzekļu apriti un uzlabot naudas plūsmu un finanšu rādītājus, palielināt konkurētspēju un produkcijas realizācijas apjomus, piedāvājot saviem debitoriem elastīgākus apmaksas termiņus

Semināra piedalīsies finanšu jomas profesionāļi:

Artūrs Kostins - Altero.lv līdzdibinātājs

Ieva Zabrauska-Gailīte, Altero.lv biznesa attīstības vadītāja

Juris Grišins - Capitalia vadītājs,

Vladimirs Fogels - Flexidea līdzdibinātājs,

Lauris Kindzulis - SME Finance klientu attiecību vadītājs,

Arnis Blūmfelds- ERST Finance izpilddirektors

Kaspars Barons - Factris Latvijas uzņēmuma izpilddirektors

Artūrs Ķēniņš  -  SIA RRK BŪVE īpašnieks

Vebinārs pieejams LTRK biedriem.

Vebināra norises laiks: 11:00-12:30

Reģistrācija: https://ej.uz/FD_020620

Vebinārs notiks Zoom vidē. Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links.

 

03 10 soļi līdz izciliem rezultātiem e-komercijā. e- KLUBS

10 soļi  līdz izciliem rezultātiem e-komercijā

Tieši šobrīd uzņēmējiem ir pastiprināts fokuss uz e-komerciju. Daudzi uzņēmēji sāk tirdzniecību internetā. Ņemot vērā aktualitāti, iMarketings.lv eksperti ir gatavi dalīties ar savu vairāk nekā 100 000 stundu pieredzi digitālo reklāmas kampaņu pārvaldīšanā.

Vebināra laikā atklāsim reklāmas veidus un tehnikas, ko paši ikdienā praktizējam, pārvaldot interneta veikalu reklāmas kampaņas. Daļa no materiāla tiks paņemta no iepriekšējā semināra, kas notika LTRK janvārī. Daļa no materiāla būs jauna.

Satura līmenis: iesācējs, vidējais līmenis. Seminārs būs vērtīgs interneta veikalu pārstāvjiem.

Lūk, dažas tēmas, par kurām runāsim:

  1. Kāda ir kanālu loma pārdošanas procesā un kā izvēlēties piemērotu kanālu (Facebook, Search, Display, Youtube, Programmatic, Push Notifications utt.)?
  2. Kādu rezultātu sagaidīt no Programmatic reklāmām? Kāpēc šī reklāma izmaksa dārgāk un vai ir vērts pārmaksāt?
  3. Kad un kādos gadījumos sākt izmantot jaudīgus dinamiskā Remārketinga risinājumus (RTB House, Criteo)?
  4. Kādos gadījumos ir efektīvas Google Display Network reklāmas?
  5. TOP5 reklāmas iespējas Facebook tīklā, kas strādā ar pozitīvu atdevi?
  6. Kā pareizi atlasīt mērķauditoriju, kuru vēlaties uzrunāt?
  7. Dažas reklāmas analīzes tehnikas, kas palīdz precīzāk novērtēt atdevi no kanāla;
  8. Rīki, ar kuru palīdzību var noturēt lietotāju mājaslapā.

Vebināru vadīs: Sergejs Volvenkins (PhD) ir iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs. Sertificēts Google treneris. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Ads un Analytics eksperts ar doktora grādu (digitālajā mārketingā). Aktīvi dalās ar savu pieredzi digitālo reklāmas kampaņu vadīšanā un analīzē.

Sergejs Volvenkins ir Latvijas Digitālo ekspertu biedrības dalībnieks.

iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā. Google Export partner. Mūsu klientu kopējais apgrozījums no tirdzniecības internetā bijis ap 143 milj. EUR (2019. gads. iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Pārvaldām klientu reklāmas kampaņas 20+ pasaules valstīs. Regulāri veicam zinātniskus pētījumus par digitālo mārketingu sadarbībā ar Latvijas Universitāti. Google vairākkārt ir apbalvojis mūs par teicamiem sasniegumiem.

iMarketings.lv ir “Labākais interneta veikals Latvijā” konkursa organizētājs.

Vebināra norises laiks: plkst.: 10:00-11:30

 Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/EK_030620

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

 

04 Informācija MVU par finanšu instrumentiem. FINANŠU DIENA

Informācija  MVU par finanšu instrumentiem

Vebinārs.

Papildus finansējuma piesaiste uzņēmējdarbības uzsākšanai un attīstībai 2020. gadā un pēc 2020. gada. Mūsdienu ekonomiskajā un ģeopolitiskā situācijā gan esošiem,  gan jauniem uzņēmējiem ir nepieciešams meklēt papildus finansējuma avotus savas uzņēmējdarbības uzsākšanai un attīstībai.

Uzņēmējdarbības stimulēšanai no Latvijas Valsts, ES  un citām globālām atbalsta organizācijām ik gadu ir pieejams atbalsts Grantu un citi finanšu instrumentu formās. Attīstoties tehnoloģijām, uzņēmējdarbības videi kopumā pieejamais atbalsts un iespējas tiek pielāgotas uzņēmēju vēlmēm un vajadzībām, tiek veidotas jaunas formas finansējumi, veidotas pilota programmas un jaunas atbalsta organizācijas.

Vebinārā  par:

1.Finanšu instrumenti, to formas un veidi (Granti, kaskādes finansējums, valsts vai ES aizdevumi, garantijas, akcelerācijas fondi un citi papildus finansējuma veidi);

2. Pieejamais finansējums uzņēmējiem šobrīd, kas ir aktuāls šodien un kas mainīsies pēc 2020. gada

3. Mīti un patiesības par papildus finansējuma piesaisti

4. Kā sagatavoties veiksmīgai finansējuma piesaistei

 

Vebināru vada:

Reinis Budriķis, Civitta asociētais partneris,  Prince2 sertificēts projektu vadītājs Reinis Budriķis R. Budriķim ir profesionālā maģistra grāds projektu vadībā, sertifikāts inovāciju vadībā, kā arī ilggadīga pieredze nacionālo un starptautisko ES fondu, citu finanšu instrumentu finanšu piesaistē, kā arī projektu īstenošanā Erasmus +, COSME, Horizon, Horizon SME Instrument, Creative Europe un citās projektu programmās.

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Vebinārs  pieejams tikai LTRK biedriem.

Reģistrācija: https://ej.uz/FD_040620

Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links.

 

08 Kā e-rēķini, rēķinu elektroniskā aprite un digitalizācija var palīdzēt uzņēmējiem ikdienā! FINANŠU DIENA

Kā e-rēķini, rēķinu elektroniskā aprite un digitalizācija var palīdzēt uzņēmējiem ikdienā!

Par uzņēmumu digitālo transformāciju tiek runāts jau sen, taču šobrīd digitālā transformācija ir kļuvusi par obligātu nepieciešamību, lai nodrošinātu uzņēmuma izdzīvošanu. Grāmatvedības nozare ir viena no digitāli attīstītākajām nozarēm - plašais digitālo pakalpojumu klāsts ļauj automatizēt daudzus procesus, tomēr joprojām daudzi uzņēmumi neizmanto tās potenciālu. Pirmais solis uzņēmumu finanšu precizitātes un efektivitātes veicināšanā ir e-rēķinu sistēmas ieviešana. Tas ļaus ne tikai samazināt uzņēmuma riskus un manuālā darba apjomu, bet uzlabot darbības efektivitāti, izmaksu pārskatāmību, atskaišu precizitāti un rēķinu aprites procesa nepārtrauktību neatkarīgi no tā vai darbinieki atrodas birojā vai strādā attālināti.

Procesu digitalizācija ir ieguldījums uzņēmuma attīstībā. Ja arī Jūs vēlaties uzņēmumā ieviest jaunus digitālos risinājumus, pievienojieties vebināram un uzzini plašāk finanšu procesu automatizāciju.
Vebinārā  par:

  1. E-rēķini Latvijā un pasaulē;
  2. Pārmaiņas uzņēmumu rēķinu pārvaldībā;
  3. Tradicionālais un attālinātais rēķinu aprites process; 
  4. Digitalizācija – vairs nav tikai iespēja, bet kļūst obligāta;
  5. Integrācijas ar grāmatvedības programmām, e-adresi un PEPPOL tīklu;
  6. Ar ko sākt? Kā ieviest e-rēķinus? Kā automatizēt procesus?
  7. Kā iesaistīt citus uzņēmumus rēķinu automatizācijā, lai visi būtu ieguvēji!

Vebināru vadīs:

Edgars Strazds, Fitek Latvija vadītājs. Edgars finanšu nozarē strādā 15 gadus. Pieredze banku sektorā mērāma gandrīz desmit gados dažādos organizācijas līmeņos, pamatā fokusējoties uz klienta vajadzību apzināšanu un ar to saistīto risinājumu atrašanu. Patiesi tic, ka grāmatvedība, rēķinu apmaiņa, saziņa ar valsti un finanšu procesi var notikt pilnībā elektroniski un daudz efektīvāk, kā šobrīd. https://www.linkedin.com/in/edgars-strazds-a5888833/

Andis Gulbis, Fitek Latvija, Digitālo produktu vadītājs. Andis finanšu un digitālo pakalpojumi nozarē strādā jau 15 gadus. Pieredzi guvis gan valsts pārvaldē, gan privātajā sektorā. Šo gadu laikā uzkrātā pieredze, strādājot gan kā ārpakalpojumu saņēmējam, gan kā ārpakalpojumu piegādātajam dažādu nozaru uzņēmumiem, ļauj labāk izprast klientu vajadzības par nepieciešamajiem risinājumiem finanšu un digitālajā jomā un piedāvāt tiem optimālākos risinājumus. https://www.linkedin.com/in/andis-gulbis-85a28396/

Vebinārs pieejams LTRK biedriem.

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Reģistrācija: https://ej.uz/FD_080620

Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links.

09 Čīle - iespēju valsts, vārti uz Dienvidamerikas tirgu

Cile

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) aicina uz eksporta vebināru "Čīle - iespēju valsts, vārti uz Dienvidamerikas tirgu”, kurš notiks š.g. 9.jūnijā, no plkst.14:00 līdz 16:00.

Vebināra mērķis ir veicināt Latvijas uzņēmēju izpratni un interesi par Čīles un Dienvidamerikas tirgu, kā arī informēt par aktuālo situāciju dienvidu puslodē.

Vebināra ietvaros tiks apskatītas sekojošas tēmas:

  • Dienvidi ne vienmēr nozīmē pasaules malu, tie var būt arī jauns sākums;
  • Čīle - iespēju valsts, vārti uz Dienvidamerikas tirgu;
  • COVID-19 krīzes ieviestās izmaiņas, prognozes par situācijas attīstību reģionā;
  • Dienvidamerikas tirgu un biznesa kultūras pārskats;
  • Latvijas uzņēmēju iespējas Čīles un Dienvidamerikas tirgū.

Vebināru darba valoda: latviešu.

Vebināra eksperte: LTRK pārstāve Čīlē Sandra Rozenberga-Saavedra, Čīles uzņēmēja ar 20 gadu pieredzi, pirms tam strādājusi Latvijas Republikas diplomātiskajā dienestā, izglītība iegūta ekonomikā, starptautiskajās attiecībās, teoloģijā.

Reģistrācija: https://ej.uz/LTRK_Cile

Dalība bezmaksas visiem interesentiem.

Būsim pateicīgi ja reģistrējoties norādīsiet Jums interesējošos jautājumus.

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

09 Kā izmantot digitālās vides priekšrocības jeb digitālā transformācija. e-KLUBS

Kā izmantot digitālās vides priekšrocības jeb digitālā transformācija

 

VEBINĀRS

Mainīgā vide mums apkārt rada ne tikai iespējas, bet arī draudus uzņēmumiem. Iespējas – ja esam atvēti. Draudus – ja esam pašpietiekami un noslēgti. Digitālā transformācija šodien ir ne tikai iespēju, bet arī izdzīvošanas jautājums ikvienam uzņēmumam. Tam par pamatu ir tehnoloģiju radītās milzīgās pārmaiņas – klientu uzvedībā, datu izmantošanā un online rīku pieejamībā.  

No digitālās transformācijas labumu var gūt pat visšaurākajā biznesa nišā strādājošs uzņēmums, jo virtuālās vides risinājumi sniedz milzum daudz iespēju, piemēram:

  1. padarīt efektīvākus uzņēmuma biznesa procesus – pārdošanu, klientu apkalpošanu, ražošanas, loģistikas procesus un citus. Pamata fokuss šeit ir uz – lētāk, ātrāk, ērtāk,
  2. iespējas mainīt uzņēmuma biznesa modeli – veidu, kā uzņēmums pelna naudu,
  3. palīdz atklāt jaunas biznesa iespējas,
  4. dod iespējas un rīkus, kā mainīt uzņēmuma biznesa domāšanu un padarīt uzņēmuma komandu efektīvāku, profesionālāku un attiecīgi arī paaugstināt rādītāju apgrozījums uz vienu darbinieku. 

Vebinārā  runāsim par:

•       Kādēļ digitālā transformācija ir izdzīvošanas jautājums ikvienam uzņēmumam
•       Kādas iespējas sniedz digitālais laikmets un rīki
•       Ar ko sākt digitālo transformāciju uzņēmumā
•       Kā gūt ātras uzvaras pārdošanā un klientu apkalpošanā?
•       Klupšanas akmeņi un veiksmes faktori darbojoties digitāli

Ieguvumi:

  • precīza izpratne, kas ir digitālā transformācija un kādus ieguvumus tā var sniegt manam uzņēmumam,
  • izpratne, kas ir būtiskākais digitālās transformācijas procesā,
  • zināšanas, kā iesākt digitālo transformāciju
  • zināšanas un rīki, kā gūt ātras uzvaras / rezultātus no digitālās transformācijas
  • tehniska, kā noteikt uzņēmuma gatavību digitālajai transformācijai
  • pirmie 3+ veicamie soļi
  • praktisks, kodolīgs materiāls - palīgs (PDF materiāls) uzsākot digitālo transformāciju. 

Vebināru vada: Toms Ābele. Vairāk kā 20 gadu pieredze biznesa izaugsmes, mārketinga, pārdošanas vadīšanā, kā arī digitālo risinājumu ieviešanā. Pieredzi uzkrājis strādājot dažāda lieluma un industriju Latvijas un starptautiskos uzņēmumos. Viens no Latvijas Mārketinga Profesionāļu Asociācijas dibinātājiem.

Toms Ābele veido darbojas kā stratēģisks un praktisks palīgs uzņēmumiem, kuri vēlas izmantot digitālās vides iespējas. Vairāk par pieredzi meklēt https://www.linkedin.com/in/toms-abele-3465aa65/

Tāpat Toms raksta grāmatu “99+ principles for growth, sales and marketing” ar fokusu uz fintech industriju. Vairāk par projektu www.99principles.com

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/EK_090620

 Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

11 Understanding the U.S. Tax Environment

ASV seminārs

LTRK sadarbībā ar AmCham un SORAINEN aicina uz vebināru, kura ietvaros tiks apskatīta ASV nodokļu vide. Ja vēlaties paplašināt savu biznesu ASV, šis vebinārs, ir noteikti paredzēts jums.

Norises datums un laiks: 11.jūnijs plkst.16:00

Tehniskais nodrošinājums: aplikācija ZOOM

Vebināra ietvaros tiks apskatītas sekojošas tēmas:

  • Nodokļi Latvijā un ASV, pamatojoties uz jūsu uzņēmuma struktūru;
  • Kā novērtēt kopējo nodokļu slogu ASV?
  • Stimuli ārvalstu uzņēmumiem veikt ieguldījumus ASV;
  • Dalībnieku jautājumi un atbildes uz tiem.

Vebināru darba valoda: angļu.

Vebināra eksperti:

  • Douglas S. Stransky - Sullivan & Worcester LLP Bostonas biroja nodokļu partneris un starptautiskās nodokļu prakses vadītājs.
  • Jānis Taukačs - kopš 1995. gada praktizē nodokļu un muitas tiesības. Ar savu nodokļu komandu Sorainen - un pirms tam vienā no Big4 - Jānis ir bijis iesaistīts neskaitāmos liela mēroga projektos.

Reģistrācija: https://ej.uz/ASV_Vebinars

Dalība LTRK un/vai AmCham biedreim bezmaksas.

Interesentiem, kuri nav LTRK vai AmCham biedri, dalības maksa 20 EUR.

Pirms vebināra saņemsiet informāciju par pieslēgšanos izmantojot aplikāciju ZOOM.

11 Kā turpināt darīt to, kas jādara jeb par pašdisciplīnu. Coach meistarklase

Kā turpināt darīt to, kas jādara jeb par pašdisciplīnu

VEBINĀRS

Mērķa auditorija: darbinieki, vadītāji, pašnodarbinātie – visi cilvēki, kuri kaut ko iesāk un pārtrauc, vai apzinās, kas jādara, bet nedara.

Pašdisciplīna ir 21.gadsimta superspēja, jo tā palīdz sasniegt mērķus, izdarīt darbus, kas nepatīk, iekļauties rutīnā. Bieži uzsākam un atmetam ar roku, bet sasniegumi ir tad, kad darbs ir pabeigts vai sasniegts konkrēts līmenis. Par to visu vebinārā tēmā par darbu turpināšanu un sevis kontrolēšanu.

Vebinārā runāsim par:

1. Kas ir tas, kas jādara. Un kas nav jādara. Kā to saprast un izmērīt.

2. Pašdisciplīna – ko vispār tas nozīmē, apskatīsim no dažādām pusēm. Pašdisciplīna kā līderības kompetence.

3. Mana prasmes – disciplinēt pašam sevi, darīt konkrētā brīdī to, kas visvairāk vajadzīgs.

4. Kāpēc svarīga ir spēja turpināt darīt iesākto?

5. Kā sevis discplinēšanu padarīt par ieradumu un iekļaut to savā dzīves/ darba sistēmā?

Vebināru vada: Kristīne Joanna Golubeva  Vadītprasmju maģistre. ICTA/APC Trainer of Coaching — koučinga trenere.

Ilggadēja pieredze personālvadībā valsts pārvaldē un lielos pašvaldības un valsts uzņēmumos (SIA “Rīgas satiksme”, AS “Latvijas Dzelzceļš” SIA “Bērnu klīniskā universtitātes slimnīca”, SIA “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca” u.c.), lektore Rīgas Stradiņa Universitātē un Latvijas Lauksaimniecības Universitātē u.c. Papildus informācija: www.transformationtraining.org , https://www.linkedin.com/in/joanna-k-golubeva-ba70a541

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Vebinārs pieejams LTRK biedriem.

Reģistrācija: https://ej.uz/CM_110620

Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links.

16 Biznesā ikdienā izmantojamas koučinga metodes. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Biznesā ikdienā izmantojamas koučinga metodes

Vebinārs.

Mērķa auditorija: Vebinārs būs noderīgs HR vadītājiem un speciālistiem; vadītājiem, kas meklē jaunas pieejas  un metodes, ko izmantot ikdienas darbā;  mazo un vidējo uzņēmumu īpašniekiem, kas paši vada savu biznesu un komandu.

Pēdējos mēnešus ikviens uzņēmums un organizācija iet cauri līdz šim nepiedzīvotas krīzes izraisītām pārmaiņām, kas prasa mobilizāciju, drosmīgus un ātrus lēmumus, esošo mērķu pārskatīšanu un jaunu mērķu uzstādīšanu, darbības plānu sastādīšanu un spēju ātri reaģēt uz notiekošo. Šādos apstākļos meklējam metodes un pieejas, kas palīdz pēc iespējas ātrāk saprast, kāds būtu pareizākais lēmums, atbilstošākie mērķi un darbības plāns.  

Bieži koučingu saista tieši ar mērķu uzstādīšanu un iespējamo plānu, kā to sasniegt. Taču koučinga būtība ir daudz dziļāka un daudzveidīgāka. Koučings palīdz ieviest skaidrību, saskatīt resursus, uzstādīt sasniedzamus mērķus un individuālā līmenī - veicina apzinātāku dzīvi un atbildības uzņemšanos par savu rīcību un lēmumiem. Lai uzzinātu, kādi vēl ir ieguvumi no koučinga darbā, aicinām uz semināru, kur būs pašiem iespēja uzreiz izmēģināt dažas efektīvas koučinga metodes.

Vebināra saturs:

  • Ieguvumi no koučinga izmantošanas ikdienas darbā uzņēmējdarbībā;
  • Koučinga mērķi un izmantošanas iespējas;
  • Vadītājs kā koučs;
  • Vadītāju un darbinieku ieguvumi koučinga rezultātā;
  • Konkrētas ikdienas darbā izmantojamaskoučinga metodes;

Dalībnieku ieguvums pēc vebināra:

  1. Izpratne par koučinga procesu, ieguvumiem un dažādu metožu izmantošanu ikdienas darbā;
  2. Konkrētu modeļu un metožu apgūšana un izmēģināšana praksē;
  3. Lielāka izpratne par saviem un sava uzņēmuma mērķiem un to sasniegšanas iespējām.

Vebināru vada: Evija van der Beek, Mg. Sc. administr., diplomēta un sertificēta supervizore,

Supervīzijas Apvienības biedre, profesionāls koučs, biznesa un koučinga trenere ar 15 gadu pieredzi vadošos amatos starptautiskos uzņēmumos. FB: https://www.facebook.com/EvijavanderBeekSupervisionandCoaching/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/evija-van-der-beek-0a8424157/

Vebinārs pieejams LTRK biedriem.

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_160620

Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links.

 

16 Eksporta partneru pārbaude ārvalstīs – Latvijas un starptautiskā pieredze

Partneru parbaude

Biznesā vienmēr būs vajadzīgi jauni partneri un kompānijas, kas spēs pirkt un pārdot Jūsu pakalpojumus vai preces, taču iegūt jaunu, uzticamu partneri, it īpaši, pandēmijas laikā var būt liels izaicinājums, kas ietver būtiskus riskus.

Mēs visi zinām, ka ir svarīgi rūpīgi izvēlēties savus partnerus, taču bieži vien mēs nepievēršam uzmanību detaļām. Pēc Pwc Global pētījuma “PwC’s Global Economic Crime and Fraud Survey 2020” datiem kopējie krāpšanas zaudējumi sastāda 42 miljardus USD un React-Risk Advisory analītiķi sniedz prognozes, ka krīzes laikā krāpšanu risks proporcionāli nesamazināsies.

Seccredo – Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras sadarbības partneris vēlas sniegt atbalstu, daloties Latvijas un pasaules pieredzē, efektīvākai risku vadībai identificējot un mazinot riskus un apdraudējumus, izvēršot uzņēmējdarbību ārvalstīs. Starptautiskās risku vadības konsultāciju uzņēmumu grupas React-Risk Advisory Latvijas, Polijas, Zviedrijas un Tuvo Austrumu biroju vadītāji, prezentēs savu redzējumu un pieredzi ar risku vadību saistītajās tēmās.

Vebinārā runāsim par:

  1. Kā atrast sadarbības partneri ārvalstīs? Dažādu reģionu pieredze – Centrāleiropa, Skandināvija, Tuvie Austrumi, labā prakse.
  2. Kādas darbības ir jāievēro, pirms līguma parakstīšanas vai sadarbības uzsākšanas ar ārvalstnieku?
  3. Kādi ir būtiskākie riski un kā tos efektīvi apzināt, identificēt, izvērtēt un mazināt?
  4. Kā nekļūt par krāpšanas upuri? Ko darīt saskaroties ar krāpšanu vai negodprātīgu partneru rīcību?
  5. Gadījumi no prakses – neveiksmes un veiksmes stāsti un pieredze. Ieguvumi: Pēc vebināra, ikviens dalībnieks spēs efektīvāk pārvaldīt riskus un pasargāt savu kompāniju, kā arī:
  • praktiski pielietot preventīvos mērus, lai bizness ritētu drošāk, kā iepriekš;
  • identificēt un veiksmīgāk vadīt riskantas, nevēlamas situācijas;
  • ātrāk reaģēt krīzes situācijā.

Mērķa auditorija: uzņēmumu vadītāji, iepirkumu speciālisti, importa un eksporta vadītāji.

Vebināra norises laiks: š.g. 16.jūnijs no plkst.13:00 – 16:00.

Vebināra darba valoda: angļu.

Vebināra eksperti:

Mārcis Pumpurs, vecākais konsultants, SIA Seccredo partneris un React-Risk Advisory Ukrainas biroja SecUA vadītājs. Mārcim ir vairāk kā 15 gadu pieredze Risku vadībā un viņš ir bijis starptautiskā risku vadības konsultāciju uzņēmuma Seccredo Baltijas biroja vadītājs. Mārcis ir guvis plašu pieredzi jomās, kas saistītas ar Biznesa izlūkošanu un krīžu vadību. Papildus Komunikācijas zinātnes studijām, ieguvis izglītību tehniskās drošības un krīžu vadības jomās. Kā lektors uzstājies starptautiskās un Latvijas mēroga konferencēs, kas saistītas ar Risku vadību (Risk management) uzņēmējdarbībā.

Bartosz Pastuszka, vadošais partneris React Risk Advisory, Business Security Magazine dibinātājs un redaktors. Gadiem ilgi Bartosz ir strādājis profesionālajās organizācijās kā, sertificēto krāpšanas ekspertu asociācijā (ACFE), Amerikas Rūpniecības drošības starptautiskajā biedrībā (ASIS) un Polijas Licencēto detektīvu asociācijā. Bartosz ir izveidojis un attīstījis kompāniju, ko vēlāk pārpirka leģendārā kompānija Pinkerton, kā arī Pastuzska kungs ir vieslektors Varšavas universitāte. Viņš ir eksperts biznesa izlūkošanas, drošības un biznesa ētikas jomās.

Robin Loft, Zviedrijas React Risk Advisory vadītājs. Robins ir pieredzējis drošības risku vadības speciālists ar akadēmisku pieredzi un vairāk kā desmit gadu pieredzi uzņēmējdarbības risku un drošības konsultāciju jomā. Kā vecākajam padomniekam Robinam ir bijusi iespēja strādāt sniedzot konsultatīvos pakalpojumus biznesa izlūkošanas, risku vadības, drošības un krīžu vadības jautājumos dažādu jomu starptautiskajiem uzņēmumiem un organizācijām. Robina pamata kompetenču un darbības ģeogrāfiskais areāls ir Skandināvija, Eiropa, Tuvie Austrumi un Āfrika.

Reģistrācija: https://ej.uz/partneru_parbaude

Dalības maksa:

  • LTRK biedriem dalība bezmaksas;
  • Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri dalības maksa 25 EUR + PVN

Būsim pateicīgi ja reģistrējoties norādīsiet Jums interesējošos jautājumus.

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

17 Biznesa spēle “Personāla motivācija” Coach meistarklase

 

Biznesa spēle “Personāla motivācija”

Seminārs krievu valodā.

Viens no galvenajiem jebkura uzņēmuma veiksmes faktoriem ir cilvēki. Bet, saskaroties ar grūtībām, krīzi, nenoteiktību un nestabilitāti, pat visprofesionālākie speciālisti zaudē vēlmi strādāt. Noteikti daudzi vadītāji pamanīja izmaiņas darbinieku uzvedībā un attieksmē.

Seminārā runāsim par:

Vai vēlaties iemācīties iedvesmot un motivēt darbiniekus lieliem sasniegumiem pat šajos sarežģītajos apstākļos? Biznesa spēle “Personāla motivācija” palīdzēs uzņēmumu vadītājiem atrast unikālo nemateriālas motivācijas formulu.

Biznesa spēles laikā dalībnieki redzēs jaunus veidus, kā risināt motivācijas jautājumus uzņēmumā.

Ieguvumi:

1. Dalibnieki iepazīsies ar efektīvu mūsdienīgu rīku nestandarta biznesa problēmu risināšanai - metaforisku biznesa spēli

2. Viņi ieraudzīs jaunas pieejas motivācijas jautājumiem.

3. Apgūst 4 nemateriālo darbinieku motivācijas sastāvdaļas

4. Sastādīs individuālu pašmotivācijas recepti

5. Atrodis risinājumus lielāku darbinieku motivēšanai un iesaistei darbā.

Semināru vada: Jūlija Matisone, profesionāls koučs un biznesa trenere, vairāk kā 20 gadus nodarbojas ar pieaugušo izglītību un attīstību. Šobrīd sadarbojās ar kompāniju Latakko kā korporatīvais koučs.Vada seminārus un meistarklases Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Krievijā.

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/CM_170620

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

Деловая игра «Мотивация персонала»

Oнлайн-семинар Hа русском языке

Актуальность вопроса: Один из главных факторов успеха любой компании - это люди. Но в условиях сложностей, кризиса, неизвестности и нестабильности даже самые профессиональные специалисты теряют желание работать. Наверняка многие из руководителей заметили изменения в поведении и отношении сотрудников.

На семинаре речь пойдет о:

Хотите научиться вдохновлять и мотивировать сотрудников на большие свершения даже в этих непростых условиях? Деловая игра «Мотивация персонала» поможет руководителям компаний найти свою уникальную  формулу нематериальной мотивации.

В ходе деловой игры участники увидят новые способы решения вопросов мотивации на своем предприятии.

Что приобретут участники:

1. Познакомятся с эффективным современным инструментом решения нестандартных бизнес-задач- метафорической деловой игрой

2. Увидят новые подходы к вопросам мотивации.

3. Узнают 4 составляющие нематериальной мотивации сотрудников

4. Подберут индивидуальный рецепт самомотивации

5. Найдут решения для большей мотивации сотрудников своей компании.

Семинар ведет: Юлия Матисоне, профессиональный коуч и бизнес-тренер, более 20 лет работает в области обучения и развития взрослых. В настоящее время сотрудничает с компанией Latakko в качестве корпоративного коуча. Опыт работы по проведению семинаров и мастер-классов в Латвии, Литве, Эстонии и России. Работает с клиентами из стран Балтии и России, Германии, Австрии, Англии, Австралии, Израиля.

17.06  2020  года с 10:00 до 11:30
 

Участие в семинаре доступно только для Членов ТППЛ.

Перед началом семинара Вы получите информацию, необходимую для подключения.

Регистрация: https://ej.uz/CM_170620

 

18 Kā nopelnīt klienta uzticību? PĀRDOŠANA 24/7

Kā nopelnīt klienta uzticību?

Vebinārs

Pārdošana un jaunu klientu meklēšana ir fundamentāla jebkura biznesa sastāvdaļa. Meklējot jaunus klientus mēs bieži tiekam uzlūkoti kā pārdevēji, kas par katru cenu vēlas kaut ko pārdot. Taču biznesa attiecību veidošanas mērķis nav kļūt par kārtējo kantori, kas cenšas notirgot savus produktus vai pakalpojumus. Mērķis ir izveidot tādas biznesa attiecības, kurās klients mūs uzlūko kā uzticamu partneri.

 

Seminārā runāsim par:

  1. Kā nopelnīt klienta uzticību?
  1. Ko nozīmē konsultatīvā pārdošana?
  1. Kā strukturēt savu pārdošanas ciklu?

 

Ieguvumi: Vienkārši un reāli izmantojami rīki, kas palīdz nopelnīt klienta uzticību, no pārdevēja kļūt par uzticamu padomnieku un celt pārdevēja profesijas prestižu klienta acīs.

Semināru vada: Guntars Logins, Pārdošanas apmācību un konsultāciju uzņēmuma “Alpha Partners” dibinātājs un vadītājs. Pārdošanas un pārdošanas vadības lauciņā strādā kopš 2011. gada. Pieredzi guvis strādājot tiešajā pārdošanā ASV un Kanādā. Papildus tam – vadījis un realizējis pārdošanas projektus Austrālijā, Lielbritānijā un Latvijā. Absolvējis Stokholmas Ekonomikas augstskolu Rīgā.

Uzņēmuma mājaslapa: www.alphapartners.lv .

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/guntars-logins-a8a5b643/

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/P247_180620

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

19 3 būtiskākās neizmantotās iespējas biznesā, ja neiesaistāt savus darbiniekus. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

 

3 būtiskākās neizmantotās iespējas biznesā, ja neiesaistāt savus darbiniekus

 

Vebinārā par:

Kāpēc uzņēmums ir jāuztver kā dzīvs organisms?

      1.garām palaistā iespēja –proaktīvi izmantot izmaiņas nevis tām pielāgoties;

      2. garām palaistā iespēja – izmaksu optimizēšana tur, kur tas ir visvieglāk un efektīvāk izdarāms;

3.garām palaistā iespēja -  uzņēmuma prestižs sociālajos tīklos.

  • Vai darbinieku iesaistīšana ir domāta tikai lielajiem uzņēmumiem?
  • Vai darbinieku iesaistīšana ir dārgs pasākums?
  • Ar ko sākt?

Vebināru vada: Agija Vilsone https://www.linkedin.com/in/agijavilsone/ ir  AgileHR Community biedre, strādājusi Personāla vadības jomā gan vadības grupā (AS Balta, SIA Hanzas maiznīcas, SIA Grindeks), gan kā konsultante ( SIA Lauma Lingery, SIA DOMO, SIA REMUS u.c.). Sadarbībā ar Ozols grupa izstrādāta web aplikācija personāla pašapkalpošanās portālam. Sadarbībā ar Latvijas veselības tūrisma klasteri izstrādāta apmierinātības aptauja ārzemju pacientiem. Ir vairāk kā 5 gadu pieredze personīgajā biznesā.

Vebinārs pieejams LTRK biedriem.

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_100620

Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links.

 

 

 

 

 

 

 

30 Vēlme uzvarēt - Passion to win. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

 

Vēlme uzvarēt -  Passion to win

Ciklā: ,, Biznesu apvienība Konsuls” un draugi

Ezopam reiz jautāja: ,, Vai ir iespēja izdzert okeānu”?  Ezops  atbildēja:  “Jā. Tikai ar norunu, ka tas tiks atdalīts no upēm, straumēm un avotiem”.

Vebināra dalībniekiem būs iespēja ieklausīties ekspertos un izmantot savā profesionālajā  darbībā apzinātāku ,,vēlmi uzvarēt”.

IZMANTOJIET  savas spējas un iespējas!  Interesentus sagaida dinamiska diskusija un zināšanu apmaiņa,  kā arī praktisks un ilustrēts piemērs,  kā var ne tikai vēlēties uzvarēt, bet arī praktiski to realizēt, turklāt saskaņā ar savām vērtībām un ambīcijām.

Vebināra dalībniekus  sagaida patīkams atklājums par sevi biznesa vidē.

 Diskusujā piedalīsies atšķirīgu nozaru pārstāvji, lai identificētu ,, vēlmi uzvarēt” vadoties no saviem profesionāliem novērojumiem un pieredzes.

Agris Grava - Biznesu apvienība „Konsuls” vadošais konsultants, valdes priekšsēdētājs.

Juris Mucenieks – „Stora Enso Packaging” pārdošanas direktors Baltijas valstīs, pārdošanas vadītājs Latvijā

Agris Repšs – zvērināts advokāts, Zvērinātu advokātu biroja “Repšs&Kvēps” partneris.

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-16:00

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_300620

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.