Pārlekt uz galveno saturu
13 Vebinārs „Attālinātais darbs darba attiecības, tā izpildes organizēšana un nodrošināšana. Darba devēja pienākumi un tiesības nodarbinot darbinieku attālināti.”

Europe Direct informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar LTRK Kurzemes nodaļu 13.maijā no  11:00 – 13.30 piedāvās vebināru „Attālinātais darbs darba attiecības, tā izpildes organizēšana un nodrošināšana. Darba devēja pienākumi un tiesības nodarbinot darbinieku attālināti.”

Labi izplānots attālināts darbs ir ieguvums gan darbiniekam, gan darba devējam. Ja darba ņēmējs strādā attālināti  ilgāku laika periodu, vadītājam ir jāplāno un jāuzrauga uzdevumi un mērķi citādāk nekā tad, ja darbs tiek veikts uz vietas birojā, kā arī jāplāno un jānodrošina droša darba vide.

Apskatāmie jautājumi:

1.             Attālinātais darbs , darba līguma nosacījumi attālinātam darba veidam;

2.             Darbinieka  pienākumi un amata apraksts attālinātā darba veicējiem;

3.             Darbinieka ( attālinātais darbs) darba izpildes uzraudzība un kontrole no darba devēja puses;

4.             Darba laika noteikšana un darba laika uzskaite darbiniekam, kurš darbu veic attālināti;

5.             Darba aizsardzības prasības attālinātajai darba vietai un darbiniekam. Darba devēja atbildība.

Lūgums iepriekš pieteikties līdz 11.maijam - https://forms.gle/eNXReZbF2buRmFR28

vai  pa tālr. 63429019

Vebināru vadīs Aija Vāciete, juriste- mediatore ar ilggadēju pieredzi darba attiecību, darba aizsardzības  un personālvadības jautājumos. Vairāku gadu darba  pieredze Valsts darba inspekcijā.

 

Pirms vebināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

Vebnārs saņēmis finansējumu no Eiropas Savienības