Pārlekt uz galveno saturu

Zīmola spēka loma digitālā mārketinga komunikācijā. MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

19 Zīmola spēka loma digitālā mārketinga komunikācijā. MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

Zīmola spēka loma digitālā mārketinga komunikācijā

 

Vebinārs

Lai arī digitālā mārketinga termins jau sen kā vairs nav jaunums, joprojām pastāv daudz un dažādu interpretāciju, kā tas ir izmantojams. Tāpat bieži interneta mārketings un tā saucamais “off-line” mārketings un zīmolvedība tiek skatīti kā savstarpēji nesaistīti. Semināra mērķis ir veidot izpratni par to, kā mārketinga jomu kopumā un zīmolu pārnest uz interneta vidi, kā stiprināt zīmolu ar digitālā mārketinga rīku palīdzību un kā pareizi izmantot dažādus digitālos kanālus, lai iegūtu taustāmu un reālu atdevi.   

Vebinārā runāsim par:

  • Zīmola veidošanas pamatprincipiem;
  • Zīmola spēku digitālajā vidē;
  • Komunikācijas veidošanas pamatprincipiem internetā – soli pa solim
  • Veiksmīgiem integrētā digitālā mārketinga piemēriem;
  • Patērētāju psiholoģiju pēc-krīzes periodā.

 

Vebināru vada: Līga Buša – Lehtonena, SIA Marketing Angels un SIA Tremo līdzīpašniece un vadītāja.

Mārketinga eksperte ar vairāk kā 15 gadu pieredzi mārketingā un vadībā gan Latvijā, gan ārzemēs. Ieguvusi bakalaura grādu Rīgas Ekonomikas Augstskolā, kā arī MBA grādu Hanken zviedru augstskolā Helsinkos, Somijā. Ar domu biedriem izveidojusi savu uzņēmumu „Marketing Angels” SIA, kura galvenais mērķis ir palīdzēt citiem uzņēmumiem un zīmoliem atrast savu vietu tirgū, kā arī pircēju prātos un sirdī. Ilgstoša pieredze uzņēmējdarbībā, t.sk. arī darbojoties kā līdzīpašniecei un vadītājai SIA jaunuzņēmumā SIA “TREMO”, kas nodarbojas ar inovatīvas medicīnas diagnostikas iekārtas izstrādi.

Vebinārs pieejams LTRK biedriem.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_190520

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links.

Vebinārs  pieejams tikai LTRK biedriem.