Pārlekt uz galveno saturu

Digitālā mārketinga izmantošana risinājumu pārdošanā B2B tirgos. MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

12 Digitālā mārketinga izmantošana risinājumu pārdošanā B2B tirgos. MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

Digitālā mārketinga izmantošana risinājumu pārdošanā B2B tirgos

VEBINĀRS

Mērķa auditorija: Tehnoloģiju uzņēmumu vadītāji un mārketinga vadītāji.

Līdz ar pandēmiju, daudzi uzņēmumi meklē iespējas pārcelt mārketinga aktivitātes uz tiešsaistes vidi. Digitālais mārketings ir ļoti labs veids kā radīt kvalificētu pieprasījumu (qualified lead generation), tomēr vairumam uzņēmumu nav izdevies izveidot veiksmīgi strādājošu sistēmu pieprasījuma radīšanai.

Vebinārā stāstīsim par to, kas nepieciešams, lai uzņēmumi varētu ieviest un uzturēt sekmīgu mārketinga sistēmu pieprasījuma radīšanai  jeb Digitālo Pārdošanas Dzinēju, un dalīsimies ar atziņām, kas gūtas plānojot un realizējot pieprasījuma radīšanas kampaņas vairāk kā 23 tirgos Eiropā un Āzijā.

Vebinārā runāsim par:

1. Kā tiek pieņemti lēmumi par sarežģītu un dārgu risinājumu iegādi?

2. Kāpēc nepieciešams mārketinga saturs un kādu saturu pircēji vērtē visaugstāk?

3. Kāpēc neiztikt bez mārketinga automatizācijas?

4. Kā izvērtēt kampaņas gaitu un rezultātus?

5. Top5 izplatītākās kļūdas no kurām vajadzētu izvairīties, veidojot digitālās kampaņas

Ieguvumi:  Pēc vebināra tā dalībnieki spēs izvērtēt mārketinga aktivitāšu efektivitāti un lemt par nepieciešamo izmaiņu virzienu. Vebināra dalībnieki iegūst izpratni par:

- principiem pēc kuriem būtu jāplāno un jāveic digitālā mārketinga kampaņas B2B tirgos tā, lai tās nestu sagaidāmos rezultātus;

- kritērijiem, pēc kuriem būtu jāvērtē esošo mārketinga aktivitāšu efektivitāte;

- mārketinga tehnoloģijām un kanāliem, kas būtu jāizmanto.

Vebināru vadīs:

Rolands Ozoliņš , biznesa izaugsmes stratēģis, IBD Consulting partneris.Rolandam ir vairāk kā 20 gadu pieredze tehnoloģiju mārketingā un biznesa attīstībā, tai skaitā vairāk kā 10 gadus Microsoft korporācijā. 2004. gadā Rolands ieguva MBA grādu Kopenhāgenas Biznesa skolā un kopš tā laika ir specializējies sarežģītu risinājumu mārketingā un pārdošanā.

Andrejs Juščenko, tirgus stratēģijas eksperts, IBD Consulting partneris.

Andrejs, iespējams, ir pieredzējušākais SaaS biznesa attīstības eksperts Baltijas valstīs. Andrejam ir vairāk kā 20 gadu pieredze produktu attīstībā, mārketingā un pārdošanā, tai skaitā vairāk kā 10 gadu pieredze Microsoft, kur Andrejs vadīja SaaS produktu ieviešanu vairāk kā 25 valstīs.

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/MRCR_120520

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.