Pārlekt uz galveno saturu

Maijs

06 Burtu māksla – tipografika. RADOŠUMS BIZNESĀ

Burtu māksla – tipografika

 

VEBINĀRS

Mērķa auditorija: Paredzēts dizaineriem un interesentiem.

Burti un teksti mums visapkārt ir tik daudz – dažreiz tos ir viegli lasīt, dažreiz tie ir skaisti paši par sevi, dažreiz spēlējas un iesaista skatītāju, bet ir reizes, kad vienkārši kaitina. Kas to ietekmē?

Tipografika ir nozīmīgs spēlētājs grafikas dizaina laukumā, kurš spēj spēlēt arī viens pats.

Vebinārā  runāsim par:

1. Īss ievads tipografikas vēsturē;

2. Klasifikācija;

3. Tehniskie parametric;

4. Burtu māksla vai māksla no burtiem;

5. Diskusijas.

Ieguvumi: vebināra dalībnieki paplašinās izpratni par tipografiku - kā izvēlēties, kā izmantot un kā novērtēt burtveidolus grafikas dizainā.

Vebināru vadīs: Gundega Kalendra, Aģentūras Raugs radošā direktore (Mg.art., Mg.paed.)

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/RB_060520

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

07 Kā noturēt uzmanību attālinātās sapulcēs. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Kā noturēt uzmanību attālinātās sapulcēs

VEBINĀRS

Mērķa auditorija: Uzņēmuma īpašnieki, TOP vadība, investori. Projektu vadītāji. Izpilddirektori.

21. gadsimta „ prece” ir veselais saprāts. Kā noturēt darbinieku uzmanību? Kā izmērīt efektivitāti? Kā pārliecināties par darbinieka lietderīgumu? Kā kontrolēt darbiniekus attālināti? Kā netērēt laiku uz sapulcēm attālināti? Tas ir tiešām aktuāli!

Vebinārā runāsim par

1. To kā darbinieki izmanto šo situāciju;

2.Par to kā atgriezt realitātē darbiniekus;

3.Kā atpazīt ,,imitāciju” darba vidē attālināti.

Ieguvumi:

  1. Cieņa pret sevi kā darba devēju.
  2. Veselīga kritika darbiniekiem. Kompetenču izvērtēšana.
  3. Spēja atrast „ īstos” darbiniekus un izvirzīt prasības.
  4. Neiet pavadā darbinieku savtīgām interesēm.
  5. Neietekmēties no darbinieku manipulācijām.

 

Vebināru vada: Agris Grava „Biznesu apvienības „Konsuls”” valdes priekšsēdētājs. Vairāk kā 800 semināru vadītājs. LPA ( Latvijas psihoterapeitu asociācijas) dibinātājs. Itālijas inovatīvāso psiholoģiju asociācijas biedrs un valdes loceklis.

Juris  Mucenieks. Latvijas ,, Uik” ( Uzņēmējdarbības izlūka kluba biedrs). Starptautisks treneris sportā jauniešiem a klasē. Kā arī pārdošanas nodaļas vadītājs skandināvu uzņēmumā. Psiholoģiskās spiegošanas apmācības meistara kategorijas supervizors.

 Māris Auders. Vismaz 25 valstu sadarbības partneris un pārdevējs drošības struktūrām. „ UIK” dibinātājs un uzņēmējs.

www. Konsuls.lv, www.UIK.lv

LTRK biedriem dalība bez maksas.

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_070520

Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links.

 

08 Tirdznicība internetā. Kas jāņem vērā klasisko biznesu pārceļot uz „online” vidi

VEBINĀRS-diskusija

 

Tirdznicība internetā

Kas jāņem vērā klasisko biznesu pārceļot uz „online” vidi

 

Mērķa auditorija: Mazā un vidējā biznesa dalībnieki, kas uzsākuši vai plāno uzsākt preču vai pakalpojumu tirdzniecību tiešsaistē.

Ir pienācis tas brīdis, kad, vai nu ārējo apstākļu spiesti vai arī saņemot papildus pamudinājumu no citiem, daudzi uzņēmēji sāk aizdomāties par papildus pārdošanas kanāla apgūšanu, uzsākot, paplašinot vai sakārtojot tirdzniecību vai pakalpojumu sniegšanu tiešsaistē.

Daži šo lēmumu ir ļoti ilgi atlikuši, vilcinoties uzsākt jaunu virzienu, par kuru ir zināms mazāk, kur klienti uzvedās nedaudz savādāk un kur pārdod nevis farizma un pārdevēja personība, bet gan bildes, apraksti un labi uzbūvēti procesi. Kas tad īsti ir jāņem vērā un kam pievērst lielāku uzmanību, izsākot gaitas internetā, - par to arī runāsim šīs diskusijas laikā.

Vebinārā runāsim par:

1. Sākuma izvēli - taisīt lapu pašam vai izvēlēties platformu;

2. Par svarīgiem aspektiem, kas jāņem vērā veidojot jaunu lapu;

3. Izaicinājumiem klientu apkalpošanā salīdzinājumā ar “klasisko” biznesu;

4. Par to, kas ir jāņem vērā iesaistoties sīvā “online” konkurencē.

5. Par tiem jautājumiem, ko uzdosiet jūs.

Vebināru vada:  Martins Vecvanags, Biznesa konsultants. Vadītājs-praktiķis ar vairāk kā 20 gadu pieredzi vietēju un starptautisku uzņēmumu vadībā. Sertificēts individuālais un komandu koučs, Emocionālās inteliģences praktiķis (Genos International) www.vecvanags.lv  http://www.linkedin.com/in/vecvanags

Vebināra viesis: Laila Snidzāne, Koučinga un biznesa iemaņu trenere “Metacoach” mācību centrā, kas savas vadības prasmes un pieredzi pilnveido ikdienā vairāk kā 15 gadus vadot un attīstot gan mazas, gan lielākas komandas dažādu sfēru uzņēmumos, pēdējus 7 gadus e-komercijas nozarē. www.metacoach.lv  https://www.linkedin.com/in/laila-snidzāne/

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Mēs piedāvājam unikālu iespēju LTRK biedriem piedalīties tiešsaistes seminārā - vebinārā. Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_080520

 

11 Vebinārs. Kāds saturs patīk Google? Praktiskie padomi kā tikt 1.pozīcijā Google neizmantojot reklāmu.

Kāds saturs patīk Google?

Praktiskie padomi kā tikt 1.pozīcijā Google neizmantojot reklāmu.

 

Mūsdienās, viens no pamatkritērijiem, kurš nosaka mājaslapas vietu Google meklētājā ir kvalitatīvs saturs.

Google piedos jums mazas tehniskas kļūdas, un neveiksmīgu dizainu, taču saturam ir jābūt pilnībā atbilstošam lietotāju pieprasījumam.

Ja Jūs gribat ieņemt augstas pozīcijas meklēšanas rezultātos - Jums jāveido kvalitatīvs saturs!

Labs saturs patiks ne tikai Google, bet arī apmeklētājiem, jo tas radīs vēlmi atkārtoti atgriezties Jūsu mājaslapā.

Vebinārā runāsim par:

1. Semantiskā kodola izveidi jeb par atslēgas vārdiem pēc kuriem Google atpazīst Jūsu mājaslapu;

2. Konkurentu analīzi un viņu pozīciju atsekošanu Google meklētājā;

3. Kvalitatīvu saturu un ”Google-friendly” saturu;

4. SEO trendiem 2020. gadā.

Vebināru vada: Karīna Daņilova – SEO pakalpojumu korporatīvo klientu vadītāja ar 6 gadu pieredzi Digitālās reklāmas stratēģiju izveidē un mediju plānošanā. Ir ieguvusi sertifikātus: Google Ads Fundamentals, Google Ads Search Certification, Google ads Mobile.

Jurijs Kirilovs – SEO eksperts ar vairāk kā 10 gadu pieredzi mājaslapu stratēģiju izveidē un optimizācijā. Sadarbojas ar tādiem Latvijas zīmoliem kā UNESCO Latvija, Latvijas Institūts, Wellton Hotels group, salidzini.lv, Baltic Travel Group, TV3 un citiem.

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Mēs piedāvājam unikālu iespēju LTRK biedriem piedalīties tiešsaistes seminārā - vebinārā. Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/EK_130320

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

12 Digitālā mārketinga izmantošana risinājumu pārdošanā B2B tirgos. MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

Digitālā mārketinga izmantošana risinājumu pārdošanā B2B tirgos

VEBINĀRS

Mērķa auditorija: Tehnoloģiju uzņēmumu vadītāji un mārketinga vadītāji.

Līdz ar pandēmiju, daudzi uzņēmumi meklē iespējas pārcelt mārketinga aktivitātes uz tiešsaistes vidi. Digitālais mārketings ir ļoti labs veids kā radīt kvalificētu pieprasījumu (qualified lead generation), tomēr vairumam uzņēmumu nav izdevies izveidot veiksmīgi strādājošu sistēmu pieprasījuma radīšanai.

Vebinārā stāstīsim par to, kas nepieciešams, lai uzņēmumi varētu ieviest un uzturēt sekmīgu mārketinga sistēmu pieprasījuma radīšanai  jeb Digitālo Pārdošanas Dzinēju, un dalīsimies ar atziņām, kas gūtas plānojot un realizējot pieprasījuma radīšanas kampaņas vairāk kā 23 tirgos Eiropā un Āzijā.

Vebinārā runāsim par:

1. Kā tiek pieņemti lēmumi par sarežģītu un dārgu risinājumu iegādi?

2. Kāpēc nepieciešams mārketinga saturs un kādu saturu pircēji vērtē visaugstāk?

3. Kāpēc neiztikt bez mārketinga automatizācijas?

4. Kā izvērtēt kampaņas gaitu un rezultātus?

5. Top5 izplatītākās kļūdas no kurām vajadzētu izvairīties, veidojot digitālās kampaņas

Ieguvumi:  Pēc vebināra tā dalībnieki spēs izvērtēt mārketinga aktivitāšu efektivitāti un lemt par nepieciešamo izmaiņu virzienu. Vebināra dalībnieki iegūst izpratni par:

- principiem pēc kuriem būtu jāplāno un jāveic digitālā mārketinga kampaņas B2B tirgos tā, lai tās nestu sagaidāmos rezultātus;

- kritērijiem, pēc kuriem būtu jāvērtē esošo mārketinga aktivitāšu efektivitāte;

- mārketinga tehnoloģijām un kanāliem, kas būtu jāizmanto.

Vebināru vadīs:

Rolands Ozoliņš , biznesa izaugsmes stratēģis, IBD Consulting partneris.Rolandam ir vairāk kā 20 gadu pieredze tehnoloģiju mārketingā un biznesa attīstībā, tai skaitā vairāk kā 10 gadus Microsoft korporācijā. 2004. gadā Rolands ieguva MBA grādu Kopenhāgenas Biznesa skolā un kopš tā laika ir specializējies sarežģītu risinājumu mārketingā un pārdošanā.

Andrejs Juščenko, tirgus stratēģijas eksperts, IBD Consulting partneris.

Andrejs, iespējams, ir pieredzējušākais SaaS biznesa attīstības eksperts Baltijas valstīs. Andrejam ir vairāk kā 20 gadu pieredze produktu attīstībā, mārketingā un pārdošanā, tai skaitā vairāk kā 10 gadu pieredze Microsoft, kur Andrejs vadīja SaaS produktu ieviešanu vairāk kā 25 valstīs.

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/MRCR_120520

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

13 Normatīvajos aktos noteiktās prasības transferta cenu dokumentācijai. FINANŠU DIENA

Normatīvajos aktos noteiktās prasības transferta cenu dokumentācijai

 

2019.gads bija pirmais gads, kad nodokļu maksātājiem, kas 2018.gadā veica liela apjoma kontrolētus darījumus ar saistītām personām, bija jāiesniedz Valsts ieņēmumu dienestam (turpmāk – VID) transfertcenu dokumentācija atbilstoši jaunām likumā “Par nodokļiem un nodevām” 15.2panta prasībām. Šīs prasības nodokļu maksātājiem radīja virkni jautājumu, uz kuriem VID sniedza atbildes.  Ņemot vērā, ka arī šogad nodokļu maksātājiem būs jāsagatavo un jāiesniedz VID transfertcenu dokumentācija, šī tēma ir joprojām aktuāla.

Vebinārā runāsim par:

1. Transfertcenu dokumentācijas sagatavošanas un iesniegšanas subjektiem;

2. Transfertcenu dokumentācijas veidiem, sastāvdaļām un to mērķiem;

3. Iesniegšanas pienākumiem un tehniskām prasībām;

4. Raksturīgākajam nepilnībām VID iesniegtajās transfertcenu dokumentācijās. 

utt

Vebināru vada: Svetlana Volodina – VID Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes specialiste transfertcenu jomā, strādājot VID kopš 2004.gada.   

Vebināra norises laiks 15:00-16:30

Vebinārs  pieejams tikai LTRK biedriem.

Reģistrācija: https://ej.uz/FD_130520

Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links.

 

14 Jūs esat gatavi uzveikt krīzi? Вы готовы победить кризис?

Jūs esat gatavi uzveikt krīzi?

(skatāmies nākotnē)

 

Vebinārs krievu valodā

Kad visapkārt ir nemiers, apjukums un apmulsums, vadītājam ir jādod darbiniekiem “stabili dati”, kas kļūs par atskaites punktu tālākajam darbam.

Mēs aplūkosim, kam tas vajadzīgs un kas tieši jums jāizdara.

Ja jūsu bizness ir apstājies, tad ir īstais brīdis nodarboties ar jūsu ražošanas un piegādes līniju “remontu” un “kļūdu noņemšanu”.

Es izstāstīšu, kāda ir šo darbību secība.

Beigās mēs izskatīsim īpašnieka galveno uzdevumu, kas palīdzēs komandai iziet no krīzes, un patrenēsimies to realizēt.

Vebinārā par:

  • Kā novērst darbinieku paniku;
  • Ko darīt, ja darbs ir apstājies;
  • Kam ir lielākas izredzes izdzīvot, ja problēmas ir vienādas;
  • Kā sagatavoties izejai no krīzes.

 

Vebināru vada: Andrejs  Kruglovs. Komercsabiedrības valdes loceklis (Rīga). Sertificēts vadības konsultants. First Baltic Hubbard College of Administration dibinātājs. Youtube kanāla “Real Boss = Real Business“ vadītājs.

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

LTRK biedriem dalība bez maksas.

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_140520

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

14 мая 2020 года с 10:00 до 11:30
 

Вы готовы победить кризис?

(смотрим в будущее)

Oнлайн-семинар Hа русском языке

Когда вокруг возникает беспокойство, замешательсво и неразбериха, руководитель должен дать сотрудникам «стабильное данное», которое станет опорной точкой для дальнейшей работы.

Мы рассмотрим для чего это нужно и что вы должны сделать.

Если ваш бизнес остановился, то самое время заняться «ремонтом» и «отладкой» ваших линий производства и предоставления.

Я расскажу какова последовательность этих действий.

В конце мы рассмотрим главную задачу учредителя, которая поможет команде выйти из кризиса и потренируемся её реализовывать.

О чем будем говорить:

  • Что противопоставить панике сотрудников
  • Что делать есть работа встала
  • У кого шансы выше при равных проблемах
  • Как подготовиться к выходу из кризиса

Спикер: Андрей Круглов.

Член правления коммерческой компании (Riga). Сертифицированный консультант по управлению. Учредитель First Baltic Hubbard College of Administration. Ведущий Youtube канала “Real Boss = Real Business” 

Участие в семинаре доступно только для Членов ТППЛ.

Перед началом семинара Вы получите информацию, необходимую для подключения.

Регистрация: https://ej.uz/LPBS_140520

 

15 Kā sarunāties ar programmētājiem, sistēmu administratoriem, lai Tevi saprot. e-KLUBS

Kā sarunāties ar programmētājiem, sistēmu administratoriem,

lai Tevi saprot.

 

Kurš jūtas labi runājot ar IT nozares speciālistu? Visticamāk – cits IT jomas pārzinātājs. Menedžmenta cilvēki parasti programmētājus un sistēmadministratorus uzskata par savādiem, kamēr otrā virzienā ierastākais apzīmējums ir – aprobežoti.

 Ar ko var aizpildīt plaisu šajās attiecībās?

Vairāk kā 12 gadus vadu programmēšanas projektus un esmu programmētāju pārstāvis klientu uzņēmumos. Labprāt padalīšos ar pieredzi, lai uzlabotu Tavu saziņu ar IT speciālistiem.

Seminārā runāsim par:

  1. Kāpēc rodas plaisa komunikācijā.
  2. Kādiem soļiem pareizi iet cauri pie jaunu sistēmu plānošanas.
  3. Kādi ir sistēmu atjaunošanas pareizie soļi.
  4. Kādi indikatori liecina par plaisas tuvošanos un kā to novērst.
  5. Kādu iemeslu dēļ projektu budžeti un termiņi „peld”. Kā nepieļaut.
  6. Kas dzen IT personālu izmisumā.
  7. Kā noskaņot sevi, lai izbēgtu no sarežģījumiem.

Ieguvumi: Gandrīz visos uzņēmumos, kurus zinu, IT nodaļa ir savrupa vienība, kuras problemātika, kad formulēta profesionālajā žargonā, ir nesaprotama un tāpēc netiek risināta. Tas vidējā un ilgajā termiņā izraisa nopietnas servisa kvalitātes un biznesa procesa vadības problēmas.

Apgūstot šī semināra tēmu, Tu labāk sapratīsi, ko domā un vēlas Tavs  IT speciālists.

Semināra norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Semināru vada: Mārtiņš Zvīgulis, tīmlīderis ar 12 gadu pieredzi interneta aplikāciju un tīkla infrastruktūru projektu vadībā. SIA Web Multishop Company; https://www.linkedin.com/in/martins-zvigulis-74625217/

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Reģistrācija: https://ej.uz/EK_150520

18 Iekšējā komunikācija pārmaiņu laikā. KOMUNIKĀCIJU DIENA

Iekšējā komunikācija pārmaiņu laikā

VEBINĀRS

Šī brīža ārkārtas situācijas konteksts liek uzņēmumu vadītājiem meklēt jaunas pieejas, risinājumus, efektivizēt procesus, reorganizēt uzņēmuma struktūras, optimizēt resursus. Tās visas ir pārmaiņu situācijas, kurās iedziļinoties, iespējams atrast labāko komunikācijas pieeju, lai uzņēmums veiksmīgi virzītos uz priekšu  un darbinieki labi izprastu pārmaiņu būtību.

Aicinām Jūs uz vebināru, kurā iekšējās komunikācijas stratēģe Ieva Zaumane dalīsies zināšanās un pieredzē par to, kā veidot iekšējās komunikācijas vidi, un kas jāņem vērā iekšējās komunikācijas praksē pārmaiņu laikā. Statistika un pieredze rāda, ka ļoti daudzi uzņēmumi, ejot cauri pārmaiņām un paši ieviešot pārmaiņas, saskaras ar grūtībām, galvenokārt saistītām ar darbinieku neizpratni, nevēlēšanos pieņemt pārmaiņas un pat apzinātu pretošanos. Tas uzņēmumiem maksā gan laiku, gan naudu.

Vebinārā par:

  • Pārmaiņu būtība, veidi un to loma uzņēmuma attīstībā/izdzīvošanā;
  • Ko pārmaiņas pieprasa no vadītājiem? Populārākās kļūdas pārmaiņu komunikācijas vadībā;
  • Svarīgākais par darbinieku pretošanos pārmaiņām;
  • Iekšējās komunikācijas stratēģijas pārmaiņu laikā;
  • Instrumenti rezultatīvai pārmaiņu komunikācijas vadībai;
  • Soļi veiksmīgas pārmaiņu komunikācijas virzīšanai.

Vebināru vada:  Uzņēmuma Ieva Zaumane Systemic Change SIA dibinātāja un vadītāja

Ieva komunikācijas stratēģiskās vadības nozarē strādā jau vairāk nekā 17 gadus. Pieredzi guvusi gan valsts pārvaldē, gan privātajā sektorā. Gadu gaitā uzkrātā pieredze ļāvusi secināt, ka vadītājiem pievēršoties iekšējās komunikācijas jautājumiem un darbinieku iesaistei, iespējams veiksmīgi īstenot pārmaiņas, sasniegt stabilu un pozitīvu uzņēmuma reputāciju, kā arī nodrošināt  ilgtspējīgu darbību.

Šobrīd Ieva sava uzņēmuma ietvaros konsultē dažādu organizāciju atšķirīgu līmeņu vadītājus par iekšējās komunikācijas problēmjautājumiem, konsultē vadītājus pārmaiņu vadībā un komunikācijā, palīdz izstrādāt pārmaiņu komunikācijas plānus, iekšējās komunikācijas un darbinieku iesaistes stratēģijas, moderē stratēģiskās iekšējās komunikācijas darbnīcas vadības komandām.

Ieva ir arī izstrādājusi praktisku iekšējās komunikācijas instrumentu vadītājiem “Saruna par pārmaiņām”.

Vairāk par autori: https://www.ievazaumane.org/ un https://www.linkedin.com/in/ievazaumane/

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/KD_180520

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

19 Vebinārs-Kvalitatīva apmācību, darbnīcu izstrāde un vadīšana tiešsaistē

Kvalitatīva apmācību, darbnīcu izstrāde un vadīšana tiešsaistē

vebinārs tiešsaistes platformā ZOOM

2020.gada 19.maijā plkst. 15:00-17:00

Europe Direct informācijas centrs Jēkabpilī sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru  aicina apmeklēt bezmaksas vebināru “Kvalitatīva apmācību, darbnīcu izstrāde un vadīšana tiešsaistē.

Darbs no jebkuras vietas - tā ir realitāte. Tas pats attiecas uz apmācību un darbnīcu vadīšanu.

Mūsdienu rīki (tehnoloģijas) piedāvā pietiekami plašas iespējas. Tās apvienojot ar labām fasilitēšanas iemaņām un tehnikām, ir iespējams panākt teicamus rezultātus tiešsaistes apmācības. 

Pastāstīsim, kā vadīt grupu ar 50+ dalībniekiem un nonākt pie lēmuma / risinājuma efektīvā veidā.

Tēmas, kurās ieskatīsimies, un ko Tu no tām iegūsi:

  • Cilvēku iesaistes nodrošināšana attālinātās darba sesijās un apmācībās;
  • Darbs grupās;
  • Kā organizēt attālināto apmācību saturu, lai panāktu augstu dalībnieku iesaisti un rezultātu
  • Apmācību un praktisko darbnīcu fasilitēšana un vadīšana;
  • Fasilitatora loma, domāšanas veids, rīku un tehniku portfelis;
  • Grābekļi, uz kuriem bieži mēs uzkāpjam strādājot attālināti;
  • Attālinātā darba rīku saraksts, no kura varēsi izveidot savu specifisko kopumu savām konkrētajām vajadzībām;
  • Un, noteikti, mēs paprasīsim arī Tev – kas Tev sāp, ko Tu gribi uzzināt vairāk – un fasilitētā veidā kopā par to parunāsim.

Semināru organizē: Gedvillo Consulting www.gedvillo.com

Semināru vada: Jānis Lāma, Miks Veltmanis un Artūrs Gedvillo

Jānis Lāma - liela pieredze apmācību un darbnīcu fasilitēšanā, gan klātienē, gan attālināti, kā arī gadiem ilgs darbs ar attālinātam komandām un organizācijām, kam attālinātā darba vide ir ikdiena. Pilnveidojis savas zināšanas un uzkrājis praktisko pieredzi dažādos lielos uzņēmumos Baltijā un Zviedrijā. Kā arī pastāvīgi attīstot savas teorētiskās zināšanas ir ieguvis vairākus un dažādus sertifikātus saistības ar efektīviem individuālā, komandu, līderu un visas organizācijas darba un procesa uzlabojumiem.

Miks Veltmanis ir 10 gadu pieredze dažādu projektu vadībā un web izstrādē Dānijā un Latvijā. Koncentrējas uz digitālās amatniecības un Agile pieejas izpratni, ieviešanu un popularizēšanu izstrādes komandās un organizācijās. Mikam ir pieredze ar starptautisku komandu, kā arī ar hibrīda un vienuviet esošu komandu vadīšanu, trenēšanu un mentorēšanu.

Artūrs Gedvillo jau 16 gadu pieredze daudzveidīgu biznesa projektu uzraudzībā un komandu vadībā, biznesa procesu optimizācijā un to automatizācijā. Pašlaik vada uzņēmumu, palīdzot organizācijām būt produktīvākām, kvalitatīvākām un ātrākām, kā arī fokusētām uz saviem klientiem.

Dalība tikai ar iepriekšēju reģistrāciju! Vietu skaits ierobežots!

Reģistrācija 19.maijam: https://ej.uz/EDICJekabpils202005019

 

19 Zīmola spēka loma digitālā mārketinga komunikācijā. MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

Zīmola spēka loma digitālā mārketinga komunikācijā

 

Vebinārs

Lai arī digitālā mārketinga termins jau sen kā vairs nav jaunums, joprojām pastāv daudz un dažādu interpretāciju, kā tas ir izmantojams. Tāpat bieži interneta mārketings un tā saucamais “off-line” mārketings un zīmolvedība tiek skatīti kā savstarpēji nesaistīti. Semināra mērķis ir veidot izpratni par to, kā mārketinga jomu kopumā un zīmolu pārnest uz interneta vidi, kā stiprināt zīmolu ar digitālā mārketinga rīku palīdzību un kā pareizi izmantot dažādus digitālos kanālus, lai iegūtu taustāmu un reālu atdevi.   

Vebinārā runāsim par:

  • Zīmola veidošanas pamatprincipiem;
  • Zīmola spēku digitālajā vidē;
  • Komunikācijas veidošanas pamatprincipiem internetā – soli pa solim
  • Veiksmīgiem integrētā digitālā mārketinga piemēriem;
  • Patērētāju psiholoģiju pēc-krīzes periodā.

 

Vebināru vada: Līga Buša – Lehtonena, SIA Marketing Angels un SIA Tremo līdzīpašniece un vadītāja.

Mārketinga eksperte ar vairāk kā 15 gadu pieredzi mārketingā un vadībā gan Latvijā, gan ārzemēs. Ieguvusi bakalaura grādu Rīgas Ekonomikas Augstskolā, kā arī MBA grādu Hanken zviedru augstskolā Helsinkos, Somijā. Ar domu biedriem izveidojusi savu uzņēmumu „Marketing Angels” SIA, kura galvenais mērķis ir palīdzēt citiem uzņēmumiem un zīmoliem atrast savu vietu tirgū, kā arī pircēju prātos un sirdī. Ilgstoša pieredze uzņēmējdarbībā, t.sk. arī darbojoties kā līdzīpašniecei un vadītājai SIA jaunuzņēmumā SIA “TREMO”, kas nodarbojas ar inovatīvas medicīnas diagnostikas iekārtas izstrādi.

Vebinārs pieejams LTRK biedriem.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_190520

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links.

Vebinārs  pieejams tikai LTRK biedriem.

20 Kā samazināt izdevumus izvēloties pareizas reklāmas izvietošanas vietas.

Kā samazināt izdevumus izvēloties pareizas reklāmas izvietošanas vietas

Vebinārs krievu valodā.

Mērķa auditorija: vebinārs uzņēmējiem, kuri izmanto interneta vietnes sava biznesa virzīšanai (sociālie tīkli, Google Ads, e-pasta mārketings)

Izdevumu samazināšana un optimizācija krīzes laikā ir svarīga ikvienam uzņēmējam. Papildus vebinārā tiks runāts par automatizācijas procesiem, kuri ļauj samazināt darba algas izdevumus.

Vebinārā runāsim par:

  1. Interneta vietnes. Kā samaziāt liekus izdevumus.
  2. Katram resursam jāsekmē pārdošana.  Izskatīsim pārdošanas piltuves piemēru biznesam.
  3. Procesu automatizācija. Programmas cilvēku vietā. Kā internets var aizstāt pārdošanas speciālistu?

 

Vebināru  vada: Anna Kulp, SIA MOST BUSINESS SCHOOL valdes locekle un direktore. www.most-education.lv, anna@most.ee.

Vebināra dalībniekiem Anna ir sagatavojusi speciālu dāvanu: vebināra ierakstu par maksas izveidošanu tiešsaistē.

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/MRCR_200520

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

Как сократить расходы на продвижение путем правильного выбора площадки для рекламы

 

Oнлайн-семинар  Hа русском языке

20.05  2020  года с 15:00  до  16:30

Семинар для предпринимателей, кто использует интернет-площадки для продвижения своего бизнеса (соц сети, Google ads, рассылка)

Описание: Сокращение расходов и оптимизация в кризис важна каждому предпринимателю. Дополнительно расскажу об автоматизации процессов, это поможет экономить на зарплате сотрудников.

План семинара:

  1. Площадки для интернет продвижения и их необходимость в кризис. Режем лишние расходы.
  2. Продавать должен каждый ресурс, рассмотрим пример продающей воронки для бизнеса
  3.  Автоматизация процессов. Программы вместо людей. Как интернет может стать для вас менеджером по продажам?


 

Лектор семинара: Анна Кульп, член правления SIA MOST BUSINESS SCHOOL. www.most-education.lv, anna@most.ee.

Специально для участников семинара Анна подарит запись вебинара по созданию платных коммьюнити в онлайне
Участие в семинаре доступно только для Членов ТППЛ.

Перед началом семинара Вы получите информацию, необходимую для подключения.

Регистрация: https://ej.uz/MRCR_200520

 

 

21 Nāktone. Šeit un tagad. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Nāktone. Šeit un tagad

Lēmumu pieņemšana no topošās nākotnes jeb kā vadītāja apziņa ietekmē pārmaiņu procesus biznesā

VEBINĀRS

Vebinārā  runāsim par:

  1. Bailes. Tās melo. Ko ar tām iesākt?
  2. Vadītāja apziņas stāvoklis ietekmēs visu biznesu. Kā paplašināt savu apziņu?
  3. Kādu mācību mums būtu jāpaņem no ārkārtas stāvokļa? Ko Covid - 19 cenšas iemācīt cilvēkiem?
  4. Nākotne. Šeit un tagad. Kādus lēmumus pieņemt šodien, lai nākotnē augtu? Kā pieņemt lēmumus, kad apkārt ir neziņa?
  5. Ķermenis. Prāts. Gars. Nedalāma trīsvienība, kas ietekmē cilvēka lēmumu pieņemšanas procesus. Kā iegūt balansu?
  6. Smadzenēm ir nepieciešama stabilitāte. Kā likvidēt haosu?
  7. Vai mēs esam imūni pret dabas likumiem? Likums par pastāvīgām pārmaiņām, Likums par pastāvīgu augšanu, Karmas likums utt.

Vebināru vada: Aigars Kauliņš, sertificēts personīgās izsaugsmes koučs, kas jau teju 10 gadus nodarbojas ar sevis izzināšanu un garīgo prakšu pielietošanu biznesa, attiecību un citās ikdienas dzīves situācijās. Personīgās un garīgās izaugsmes ceļš sākās pēc tam, kad tika diagnosticētas kūlīša tipa galvassāpes un vēlāk Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms. Turpina mācīties un apgūt ne tikai garīgās prakses, bet arī psiholoģiju, apzinātības praksi, kognitīvās uzvedības terapiju, hipnoterapiju. Aigars Kauliņš vada pirms gada dibināto mēbeļu, celtniecības un apdares materiālu tirdzniecības uzņēmumu BM MAXI GROUP SIA, www.bmmaxi.com, iepriekš bijis vadītājs Rīgas pilsētas izstāžu zālē, kopēšanas uzņēmumā Copy General, darbojies žurnālistikā, mārketinga un pārdošanas jomā. Papildus biznesa vadīšanai darbojas koučingā un labprāt dalās pārdomās par cilvēka prāta spēju dziļumu un cilvēka potenciālu.

LTRK biedriem dalība bez maksas.

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_210520

Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links vebināram.

22 Vebinārs-Attālinātais darbs, darba attiecības, tā izpildes organizēšana un nodrošināšana. Darba devēja pienākumi un tiesības nodarbinot darbinieku attālināti.

Attālinātais darbs, darba attiecības, tā izpildes organizēšana un nodrošināšana.

Darba devēja pienākumi un tiesības nodarbinot darbinieku attālināti.

vebinārs tiešsaistes platformā ZOOM

2020.gada 22.maijā plkst. 15:00-17:00

Europe Direct informācijas centrs Jēkabpilī sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru  aicina apmeklēt bezmaksas vebināru “Attālinātais darbs, darba attiecības, tā izpildes organizēšana un nodrošināšana. Darba devēja pienākumi un tiesības nodarbinot darbinieku attālināti”.

Labi izplānots attālināts darbs ir ieguvums gan darbiniekam, gan darba devējam. Ja darba ņēmējs strādā attālināti  ilgāku laika periodu, vadītājam ir jāplāno un jāuzrauga uzdevumi un mērķi citādāk nekā tad, ja darbs tiek veikts uz vietas birojā, kā arī jāplāno un jānodrošina droša darba vide.

Apskatāmie jautājumi:

  1. Attālinātais darbs , darba līguma nosacījumi attālinātam darba veidam;
  2. Darbinieka  pienākumi un amata apraksts attālinātā darba veicējiem;
  3. Darbinieka ( attālinātais darbs) darba izpildes uzraudzība un kontrole no darba devēja puses;
  4. Darba laika noteikšana un darba laika uzskaite darbiniekam, kurš darbu veic attālināti;
  5. Darba aizsardzības prasības attālinātajai darba vietai un darbiniekam. Darba devēja atbildība.

Semināru vada: Aija Vāciete- praktizējoša juriste administratīvajās tiesībās. Profesionālais maģistra grāds privāttiesībās, mediatore, specializācija darba aizsardzības un darba drošības jautājumos.

Strādājusi  Valsts darba inspekcijā par Kurzemes reģionālās inspekcijas vadītāju, Būvniecības valsts kontroles birojā par auditori eksperti, nodrošinot sagatavoto administratīvo aktu kontroli, to atbilstību normatīvo aktu prasībām.

Vairāku gadu pieredze semināru un kursu vadīšanā LTRK, pašvaldībās un to iestādēs, NVA, komercstruktūrās.  Pieredze iestāžu izdoto administratīvo aktu izvērtēšanā, to atbilstības noteikšana normatīvo aktu prasībām.

Ikdienā pārstāv klientu intereses administratīvo pārkāpumu lietvedības procesos, administratīvajās lietvedībās valsts un pašvaldību iestādēs un tiesās. Konsultē uzņēmējus un fiziskās personas par viņu tiesībām un pienākumiem administratīvajās tiesībās, nelaimes gadījumu izmeklēšanas procesos, kā arī citos jautājumus, kas saistīti ar komersanta pienākumiem darba aizsardzības normu ievērošanā uzņēmumā.

Dalība tikai ar iepriekšēju reģistrāciju!

Reģistrācija 21.maijam: https://ej.uz/EDICJekabpils_2020_05_22

26 Nodokļu audita process. FINANŠU DIENA

Nodokļu audita process

Saņemot lēmumu par audita veikšanu, nereti nodokļu maksātājam tas izraisa negatīvas emocijas.

Atkarībā no nodokļu maksātāja nodokļu saistību izpildes disciplīnas un vēlmes sadarboties, izturēšanās, attieksmes, īstenojot principu “Konsultē vispirms”, Valsts ieņēmumu dienests izrāda iniciatīvu, lai ar nodokļu maksātāju panāktu savstarpēju sapratni par godīgu uzņēmējdarbības vidi. Atklājot neapzināti vai apzināti pieļautas kļūdas vai pārkāpumus, Valsts ieņēmumu dienests primāri atbalsta un veicina labprātīgu nodokļu saistību izpildi, neatbilstību gadījumos īstenojot mērķtiecīgus un uz riska analīzi balstītus uzraudzības pasākumus.

Nodokļu nomaksas veicināšanas darbību mērķis ir preventīvu pasākumu rezultātā panākt labprātīgu nodokļu maksātāja uzvedības maiņu un augstu labprātīgas nodokļu nomaksas līmeni.

Vebinārā runāsim par:

Pārbaudāmā nodokļu maksātāja uzraudzības mērķis:

  • savlaicīgi brīdināt nodokļu maksātāju, ka tas ir iesaistījies riskantos darījumos;
  • uzdot izvērtēt šo riskanto darījumu atbilstību normatīvajiem aktiem;
  • rosināt izbeigt šāda veida darījumus un iesniegt deklarāciju un pārskatu labojumus.

Nodokļu maksātāju uzvedības uzraudzība pēcauditējamajā periodā:

  • vai  veic darījumus ar darījumu partneriem, kuri atzīti par riskantiem auditējamā periodā;
  • vai uzsācis darījumus ar jauniem riskantiem darījuma partneriem.

Nodokļu audita veikšanas process:

  • informācijas iegūšana;
  • automatizēta riska analīze;
  • atlase nodokļu kontroles pasākumiem;
  • nodokļu kontroles pasākumi;
  • darbs ar nodokļu kontroles pasākumos iegūto informāciju;
  • nodokļu maksātāja informēšana par auditā konstatēto;
  • nobeiguma saruna (informācijas par auditā konstatēto pārrunāšana ar nodokļu maksātāju klātienē);
  • iespēja nodokļu maksātājam noteikt termiņu līdz 30 dienām viedokļa un argumentu sniegšanai;
  • lēmuma par audita rezultātiem pieņemšana;
  • iespēja nodokļu maksātājam pārsūdzēt lēmumu par nodokļu audita rezultātiem.

Vebināru vada:

VID Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Procesu uzraudzības un attīstības   daļas vadītāja Žanete Loginova

Vebināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 Vebinārs pieejams LTRK biedriem.

Reģistrācija: https://ej.uz/FD_260520

Pirms vebināra Jums tiks nosūtīts piekļuves links.

 

27 Pašdisciplīna – labas pārvaldības un personīgās izaugsmes stūrakmens. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Pašdisciplīna – labas pārvaldības un personīgās izaugsmes stūrakmens

 

Mērķa auditorija:         Uzņēmuma vadītāji, augstākā un vidēja līmeņa vadītāji, ikviens, kam rūp personīgā izaugsme.

Mēs dzīvojam ātrā un dinamiskā vidē. Lai paveiktu iecerēto, ar 24h nepietiek. Kā visu paveikt? Kur slēpjas neizmantotais laiks? Katra indivīda rīcībā ir  ierobežots resursu apjoms. Skaidrs mērķa definējums, efektīva resursu izmantošana, pašizglītošanās, kompetenču attīstīšana nodrošina labu savu resursu pārvaldību.

Vebinārā runāsim par:

  1. Labas pārvaldības pamatprincipiem;
  2. Personīgās izaugsmes virzieniem;
  3. Pašdisciplīnu;
  4. Problēmu risināšanas instrumentiem;
  5. Laika plānošanu;
  6. Darbu prioritizēšanu.

Ieguvumi:                  

Semināra apmeklētājs iegūs redzējumu kopsakarībai starp mērķa definējumu un resursu izmantošanu tā sasniegšanā, dažādu metožu pielietošanu pašdisciplīnas veicināšanai, laika plānošanai un problēmu risināšanai.

Vebināru vada: Zane Gemze, SIA “Olimpiskais sporta centrs” valdes locekle, biedrības “Peldēt droši” dibinātāja, valdes priekšsēdētāja, Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes docētāja, biznesa vadības konsultante. www.olimpiskais.lv. www.peldet.lv

https://www.linkedin.com/in/zane-grundina-araja-98826567/

Vebināra norises laiks: plkst. 10:00-12:00

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_270520

28 Vebinārs par pašmotivāciju un līderību: Kā pārstāt slinkot un sākt sasniegt savus mēķus?

Vebinārs par pašmotivāciju un līderību: Kā pārstāt slinkot un sākt sasniegt savus mēķus?

Laiks: 15:00-16:30

Vebināru vada: Laila Snidzāne, Koučinga un biznesa iemaņu trenere "Metacoach" mācību centrā, kas savas vadības prasmes un pieredzi pilnveido ikdienā vairāk kā 15 gadus vadot un attīstot gan mazas, gan lielākas komandas dažādu sfēru uzņēmumos, pēdējos 7 gadus e-komercijas nozarē. Papildus informācija: www.metacoach.lv, https://www.linkedin.com/in/laila-snidzāne/ 

Mērķauditorija: Mazo un vidēju biznesa pārstāvji, uzņēmēji un profesionālo skolu audzēkņi

Tēmas aktualitāte: Mūsu veiksmes atslēga ir motivācijā, bet precīzāk - pašmotivācijā!
Motivācijas problēmas: te tā ir un atkal pazūd; kādā lietā nav pavisam; lietas tiek uzsāktas un paliek nepabeigtas; apātija un pavisam nav azarts kaut ko sasniegt…
Pazīstami? Kā tad citi cilvēki to dara - kā līderi notur motivāciju sasniegt savu mērķi? Viss pavisam vienkārši! Viņi zin kā ģenerēt iekšējo motivāciju, kas nekad neapsīkst!
Motivācija ir milzīgs spēks, enerģija, kas virza mūs pretīm mūsu mērķiem un labākai dzīvei! Un tieši māka uzturēt iekšējo motivāciju ir viena no izcila līdera galvenajām īpašībām!
Vai ir iespējams iemācīties motivēt sevi un šo motivāciju noturēt?
Jā! Un patiesībā tas ir pavisam vienkārši! Atslēga ir zināšanās par to, kas ir motivācija, kā tā veidojas un kā šo procesu var palaist ātri un jebkurā laikā!

Vebināra laikā tiks izskatītas svarīgākās tēmas:
1. Kas ir motivācija?
2. Motivācijas bioķīmija;
3. Visi motivāciju veidi;
4. Dziļas iekšejās motivācijas koncepcija;
5. 5 veidi kā iedarbināt un arī noturēt savu motivāciju.

Ieguvumi iemācoties pārvaldīt savu motivāciju:
1. Spēja pārvaldīt savu motivāciju, kad tas ir nepieciešams;
2. Iemācīšanās tikt vaļā no maldīgiem priekšstatiem par motivāciju un slinkumu;
3. Uzzināsiet vairāk par sevi un kļūsiet pašpietiekami;
4. Saņemsiet ātro pieeju enerģijas avotam savu mērķu sasniegšanai.

Vebināra laikā tiks prezentēts Igaunijas-Latvijas pārrobežu sadarbības programmas projekts "ESTLAT-WBL" (proj.nr. EstLat-63), tā mērķis, uzdevumi, aktivitātes, kā arī sasniegtie rādītāji un plānotās aktivitātes, kuras tiks organizētas.

Reģistrācija: https://ej.uz/estlat-wblvebinars (Katrs reģistrēts dalībnieks saņems informāciju par pieslēgumu)

Vebinārs tiek organizēts Igaunijas-Latvijas pārrobežu sadarbības programmas, projekta "ESTLAT-WBL" (proj.nr. EstLat-63) ietvaros.

Papildus informācija:
Natālija Juškova
Vidzemes reģiona Cēsu nodaļas vadītāja
natalija.juskova@chamber.lv / +371 26842098

Jurijs Dubatovka
ES projektu daļas vadītāja asistents
jurijs.dubatovka@chamber.lv / +371 26514077

29 IETEKMĪGS DIALOGS - īsts un iluzors. LABAS PRAKSES BIZBESA SKOLA

IETEKMĪGS DIALOGS

īsts un iluzors

 

Vebinārs

Mērķa auditorija: ikviens, kuram ikdienā jākomunicē ar cilvēkiem, pārstāvot sevi, uzņēmumu, produktu.

Lietišķajā vidē bieži nepietiek tikai ar padziļinātām jomas zināšanām, nepieciešamas arī labas komunikācijas prasmes, lai spētu pievērst uzmanību un sekmīgi nodot vēstījumu klientiem, partneriem un kolēģiem.

Vebinārā:

  • saturs un struktūra (kā sagatavot prezentāciju, lai tā klausītājiem šķistu kā dialogs);
  • vizuālais atbalsts, slaidu dizains;
  • ietekmes komponentes: balss un ķermeņa valoda;
  • vebināra dalībnieku jautājumi/atbildes.

Ieguvumi: Praktiski izmantojamas zināšanas un metodes uzmanības noturēšanai un vēstījuma sekmīgai nodošanai.

Vebināru vada: Oskars Priede & Kristaps Pētersons.

Abi ir podkāsta “Diena Pēc” autori. Katru nedēļu podkāsts iepazīstina auditoriju ar cilvēkiem, kas, tāpat kā autori, iestājas pret viduvēju komunikāciju Latvijā.

Oskars Priede - publiskās runas treneris. Prezentēšanas prasmju treneris kopš 2012. gada, viņa specializācija ir publiskā runa un prezentēšana. Oskara praktiskā uzstāšanās pieredze dod viņam iespēju palīdzēt saviem klientiem noteikt uzņēmuma/produkta vērtības piedāvājumu un noprezentēt to ietekmīgā veidā. Oskars arī regulāri moderē un vada pasākumus dažāda izmēra auditorijām latviešu un angļu valodā. 2018. un 2019. gadā Oskars bija arī LNT raidījuma “900 sekundes” moderators.

Kristaps Pētersons - prezentāciju meistars.

Vairāk nekā 15 gadus Kristaps darbojies nacionālajā žurnālistikā (LTV Panorāma, Diena, u.c.), sadarbojies ar daudziem lielajiem ārvalstu medijiem. Pēdējos desmit gadus Kristaps konsultē uzņēmumus, organizācijas un valstu valdības augstu likmju prezentāciju izstrādē. Ir Starptautiskās prezentāciju ģildes (ASV) līdzdibinātājs un tās akreditēts Prezentāciju meistars.

Vebināra norises laiks: plkst.: 11:00-12:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_290520

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.