Pārlekt uz galveno saturu

Ceļvedis klientu izpētē un iekšējās kontroles sistēmas izveidē

11 Ceļvedis klientu izpētē un iekšējās kontroles sistēmas izveidē

Biznesa  vidē  princips “zini savu klientu” nav jauns. Bet līdz ar likumdošanas izmaiņām noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas jomā, rūpīga klientu izpēte daudziem uzņēmējiem – ārpakalpojumu grāmatvežiem, juristiem, starpniecības pakalpojumu sniedzējiem nekustamo īpašumu jomā u.c. ir kļuvusi par obligātu prasību.

Celvedis

Iekšējās kontroles sistēmas ieviešana uzņēmumā nav tikai “ķeksītis” likuma izpildei, bet arī process, kura īstenošana ikdienā mazinās iespējamos biznesa riskus. Tāpēc to veidot izvēlas ne tikai tie uzņēmēji, kuriem tā ir noteikta kā obligāta prasība. Veidojot iekšējo kontroles sistēmu, rodas daudzi jautājumi  - kādu informāciju iekļaut šajā sistēmā, kur meklēt nepieciešamo informāciju par klientu, kā veikt klientu uzraudzību, kā pierādīt, ka klientu izpēte veikta u.c.

Seminārā:

  • Runāsim par iekšējās kontroles sistēmas izveides pamatprincipiem un sniegsim atbildes uz biežākajiem jautājumiem, kuri rodas, uzņēmējiem ieviešot šo sistēmu.
  • Sniegsim praktiskus ieteikumus, kā veikt klientu izpēti un īstenot uzraudzību, kādos avotos meklēt nepieciešamo informāciju, kam pievērst uzmanību.

Ieguvumi:

Seminārs būs noderīgs gan tiem, kuri jau ir izveidojuši savu iekšējās kontroles sistēmu, gan tiem, kuri vēl tikai to veido, gūstot atbildes uz praktiskiem jautājumiem.

Semināru vada:  Gints Metāls,  Mg. iur, doku.lv AML projektu vadītājs un Līga Lūse-Zambare “Lursoft IT” SIA Pārdošanas daļas vadītāja

Norises laiks: 2020.gada 11.februāris, plkst. 10:00-13:00

Dalības maksa: LTRK biedriem dalība bez maksas, pārējiem 15,00 + PVN.

Reģistrācija: www.ej.uz/cesis_110220