Pārlekt uz galveno saturu
27 Optimizējam klientu apkalpošanu: mākslīgā intelekta instrumenti

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera sadarbībā ar Tet  aicina uz semināru

2019. gada 27. augustā  plkst. 15:00-17:00

 

Optimizējam klientu apkalpošanu: mākslīgā intelekta instrumenti

 

   Efektīva apkalpošana ir viens no svarīgākajiem izaicinājumiem jebkuram uzņēmumam vai iestādei, kas strādā ar klientiem.

Kā uzlabot šo procesu un ātri izpētīt atgriezenisko saiti?

Kā paaugstināt kvalitāti, palielinot apkalpoto klientu skaitu un minimizējot izmaksas?

  • Tet „chatbot”  veidotāja, kura ikdienā strādā ar mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās rīkiem, pastāstīs, kā izveidot virtuālo klientu apkalpošanas asistentu un kāpēc tā ir jebkura biznesa nākotne.
  • Datu zinātnieks dalīsies pieredzē, kā ātri un gudri analizēt klientu NPS komentārus par pakalpojumu vai produktu kvalitāti un rādīs, kā automatizēt darba procesus.
  • Savukārt digitālo produktu dizaineris izstāstīs, kādi jauni rīki tiek izmantoti, lai uzlabotu navigāciju un klienta pieredzi uzņēmumu mājaslapās, lietotnēs un pašapkalpošanās portālos.

Eksperti:

Inese Zariņa, Tet „chatbot”  veidotāja

Staņislavs Davidovičs, Tet datu zinātnieks

Jānis Putāns, Tet Digitālo produktu dizaineris

Dalība:  BEZMAKSAS

Reģistrācija: https://ej.uz/Tet_270819