Pārlekt uz galveno saturu
24 CRM - ne datorprogramma, bet pasākumu komplekss. Kā panākt, lai klients gaida mūsu nākamo ziņu. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

 

CRM - ne datorprogramma, bet pasākumu komplekss. Kā panākt, lai klients gaida mūsu nākamo ziņu

 

 Paredzēts  uzņēmumiem, kuriem ir vai tiek plānota ieviest aktīva saziņas sistēma ar klientiem.

Jau atkal e-pastā iekritis kaut kas negaidīts. Kāpēc dažkārt mēs to atveram, bet dažkārt ne. Kāpēc dažkārt mēs to izlasām, bet dažkārt nē. Un kā būtu, ja klients ar nepacietību gaidītu, kad viņa e-pastā iekritīs nākamis sūtījums. Vai tas ir fantasta sapnis, jeb tomēr ...

Seminārā runāsim par:

  1. Kā iegūt (izveidot) datu bāzi;
  2. Cik bieži drīkst “traucēt” datu bāzes subjektu;
  3. Kādu saturu no mums sagaida datu bāzes subjekts;
  4. Ieskats “Atļaujas mārketingā”;
  5. Ar ko “medību” mārketings atšķiras no “kopšanas” mārketinga.

Seminārā nerunāsim par:

  1. CRM uzturēšanas platformām un tehniskajiem risinājumiem
  2. Vispārīgās datu aizsardzības regulu un citiem juridiskajiem aspektiem
  3. E-vietņu, kurās uzrunāt potenciālo klientu, priekšrocibām un specifiku.

Ieguvumi: Moderatora vadīta semināra dalībnieku diskusija, labāko piemēru analīze, strādājoši špikeri un paņēmieni.

Semināru vada:

Normunds Reips, pieredzējis vairāku Latvijas nozaru vadošo uzņēmumu mārketinga un pārdošanas daļas vadītājs, divkārtējs Zelta Āmura ieguvējs netradicionālās reklāmas jomā.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_090419