Pārlekt uz galveno saturu
29 Kā dzirdēt un būt uzklausītam. KOMUNIKĀCIJU DIENA

Kā dzirdēt un būt uzklausītam.

Viens par māti, otrs par meitu, trešais par kleitu jeb kā veidot efektīvu komunikāciju, saprast un būt saprastam,

dzirdēt un būt uzklausītam.

 

Pārmaiņas ir neizbēgams process. Sāc ar sevi. Ja mani nedzird – neprotu uzrunāt. Es nedzirdu – neprotu klausīties.

Sajūta, ka runājam divās dažādās valodās?

Efektīva komunikācija – vai to ir iespējas aptaustīt?

Visticamāk, ka nē, bet tās trūkuma rezultātā radītos zaudējumus – tos gan jūtam!

Ja Tev ir svarīgi veicināt savstarpējo sadarbību komandā, ar sadarbības partneriem un klientiem – tad tiekamies ar Ilzi Seisumu, lai iegūtu dažus “knifus” par to, kā sarunu vadīt, lai sasniegtu mērķi un kāds patiesībā ir šīs sarunas mērķis. Šajās divās stundās runāsim par:

  • Kritiku un motivāciju vai Burkānu un pātagu.
  • Kā izteikt kritiku, kura motivē un iedvesmo.
  • Kas ir svarīgāk – ko mēs pasakām, vai kā mēs to izdarām?
  • Kāda ir atšķirība: dzirdēt un klausīties.
  • Komunikācija īstajā laikā un īstajā vietā.

 

Semināru vada Ilze Seisuma – viņa ir vairāku uzņēmumu īpašniece un vadītāja ar vairāk kā 20 gadu darba pieredzi. Tā kā Ilzes kaislība ir personības izaugsmes treniņi, tad viņas vadītie biznesa treniņi ir īpaši ar mijiedarbību starp biznesa un personības efektivitātes instrumentiem, radot pamatu jauniem sasniegumiem un izaugsmei.

Semināra norises laik: plkst.15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/KD_290519