Pārlekt uz galveno saturu
27 Dizaina vērtība biznesā: Latvijas uzņēmumu pieredze. RADOŠUMS BIZNESĀ

Dizaina vērtība biznesā: Latvijas uzņēmumu pieredze

 

 

    Mēs, Latvijas Dizaina Centrs, vēlamies iedrošināt Latvijas uzņēmumus un uzņēmējus apzināti lietot dizainu un ar uzņēmumu piemēriem rādīt kā pārdomāts dizains palielina biznesa vērtību.

Trīs dažādu uzņēmumu -“PAA vannas”, “CUBE” un “Aerodium” vadītāji stāstīs par dizaina praksēm viņu uzņēmumos, atklājot kur dizains bijis apzināti pielietots, kā tas uzlabojis lietotāja pieredzi produktam, pakalpojumam vai procesam un kā vairojis uzņēmuma biznesa panākumus.

 

    Mūsdienu saasinātās konkurences vidē labāk spēj izdzīvot uzņēmumi, kas savu produktu, pakalpojumu un procesu izstrādē orientējas uz klientu. Tie spēj radīt risinājumus, kuros klienti saskata lielāku vērtīgumu  (ērtības, lietojamības, drošības u.c. īpašību dēļ), tāpēc turpina iegādāties vai lietot šos risinājumus atkārtoti. Apmierināti klienti veido pastāvīgo klientu bāzi, kas dod labu biznesa pamatu uzņēmumam.

Dizaina darbības joma mūsdienās ir būtiski paplašinājusies, aptverot gan materiālu, gan nemateriālu vērtību radīšanu. Dizains ir kļuvis par stratēģiskās attīstības procesu, pieeju un veidu, kā identificēt problēmas un rast uz klientu orientētus risinājumus.

Dizaina domāšana paredz vairākas metodes, līdzekļus un tehnikas, ko var izmantot dažādos inovācijas procesa posmos, lai palielinātu jauno produktu un pakalpojumu vērtību. Uz lietotājiem orientēta dizaina domāšana, ja to attiecina uz pakalpojumiem, sistēmām un organizācijām, sekmē uzņēmējdarbības modeļu un citu inovāciju veidus.

Semināra laikā trīs dažādu uzņēmumu “PAA vannas”, “CUBE” un “Aerodium” vadītāji stāstīs par dizaina praksēm viņu uzņēmumos, atklājot kur dizains bijis apzināti pielietots, kā tas uzlabojis lietotāja pieredzi un kā vairojis uzņēmuma biznesa panākumus.  Semināra laikā  Latvijas Dizaina centra vadītāja arī iepazīstinās publiku svaigāko un apjomīgāko pētījumu pasaulē “Dizaina ekonomiskā vērtība”, izstrādātājs «McKinsey & Company», kas apliecina dizaina ieguldījumu ekonomisko atdevi uzņēmumos.

Apmeklētāji varēs uzdot jautājumus un iesaistīties diskusijās.

Seminārā runāsim par:

  1. Dizaina vērtība biznesā. Uz lietotājiem orientēta dizaina domāšana.
  2. Dizaina metodes, paņēmieni un prakses lietotāja pieredzes palielināšanai 
  3. Uzņēmuma “PAA vannas” produktu dizaina prakses pieredze. Stāsta īpašnieks un direktors Pēteris Treicis
  4. Uzņēmuma “CUBE”  digitālo pakalpojumu un risinājumu dizaina prakses pieredze. Stāsta partneris un radošais Mārcis Miķelsons-Germs
  5. Uzņēmuma “Aerodium” pakalpojumu dizaina prakses pieredze. Stāsta līdzīpašnieks Ingus Augstkalns
  6. Kā pārdomāts dizains palielina ekonomisko vērtību.

Ieguvumi:  

  1. Zināšanas par dizaina vērtību biznesā, kā pārdomāts dizains palielina ekonomisko vērtību.
  2. Izprartne par uz lietotājiem orientētu dizaina domāšanu, tās metožu un pieeju pielietošnas praktiskiem labumiem uzņēmumā;
  3. Zināšanas par citu  uzņēmumu īstenotām dizaina praksēm, kuras potenciāli izmantojamas sava uzņēmuma pilnveides procesos
  4. jaunu kontaktu veidošanās un tīkolšanās.

Semināru vada: Dita Danosa, Latvijas Dizaina centra vadītāja, radošo industriju un stratēģiskās vadības eksperte un uzņēmēja.

 

 

Seminārā uzstājās:

“PAA vannas” īpašnieks un direktors Pēteris Treicis

“CUBE”   partneris un radošais Mārcis Miķelsons-Germs

“Aerodium” līdzīpašnieks Ingus Augstkalns

 

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/RB_270519