Pārlekt uz galveno saturu

Seminārs “Kā izveidot spēcīgu personīgo zīmolu Facebook, LinkedIn un tīklošanā”Liepājā

23 Seminārs “Kā izveidot spēcīgu personīgo zīmolu Facebook, LinkedIn un tīklošanā”Liepājā

Europe Direct informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Liepājas nodaļu, 23.oktobrī plkst. 11.00, Liepājas Latviešu Biedrības nama Kamerzālē, piedāvā  bezmaksas semināru “Kā izveidot spēcīgu personīgo zīmolu Facebook, LinkedIn un tīklošanā”.

     Pareiza sevis pozicionēšana uzņēmējdarbībā ir izšķiroša. Spēcīgs  personīgais zīmols ir mūsdienu nepieciešamība visiem, kuri piedāvā savus pakalpojumus, un it īpaši maziem un vidējiem uzņēmējiem un ārštata speciālistiem. Personīgā zīmolvedība noder ikvienam, kurš vēlas kontrolēt un ietekmēt savu dzīvi, statusu un labklājību.

      Mūsdienās personīgā zīmola jēdzienu bieži saista ar interneta vidi un to informāciju, kādu potenciālais sadarbības partneris par konkrēto cilvēku var atrast, piemēram, Google meklētājā vai sociālajos tīklos. Tāpēc seminārā strādāsim pie personīgā zīmola atrodamības, redzamības un uzticamības gan interneta, gan reālajā vidē.

Semināra galvenie temati:

  • personīgais zīmols un tā izveides pamatelementi;          
  • personīgais zīmols un e-reputācija;          
  • Facebook iespējas un ideālā ieraksta izveide;     
  • profesionāla LinkedIn profila izveide – vajadzīgā un liekā informācija tajā;
  • biežāk pieļautās kontaktu veidošanas kļūdas LinkedIn-ā;
  • pašprezentācijas iespējas tīklošanas pasākumos;
  • ieteikumi sekmīgai tīklošanai.

 

Pieteikties lūdzu līdz 21.10.18. https://goo.gl/forms/krXPFVeRLRqPv66z1

Semināru vadīs - Inga Daliba, personīgās zīmolvedības konsultante, rekrutiere, personāla atlases un konsultāciju uzņēmuma “DarbaGuru” un personīgās zīmolvedības akadēmijas “DarbaGuru Academy” vadītāja, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) un “Business Network International” (BNI) biedre. Grāmatas “Personāla atlases mārketings: kā rekrutēt veiksmīgāk. FacebookLinkedIn un tīklošanas izmantošana kandidātu uzrunāšanai” autore.