Pārlekt uz galveno saturu
06 “Iepirkšanās paradumi internetā” - pētījuma rezultātu prezentācija. e-KLUBS

 “Iepirkšanās paradumi internetā” - pētījuma rezultātu prezentācija

 

Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kas ir svarīgs Latvijas iedzīvotājiem, iepērkoties internetā. Pētījuma veikšanas gaitā tika aptaujāti vairāk, nekā 2500 respondenti.

Pētījums tika veikts 2018. gada. janvārī-februārī.

 

Seminārā runāsim par:

 

  1. Kādas ir populārākās produktu grupas, iepērkoties Latvijas interneta veikalos?
  2. Kādas ir populārākās produktu grupas, iepērkoties ārzemju interneta veikalos?
  3. Cik lielas ir vidējā pirkumu summas Latvijas un ārzemju interneta veikalos?
  4. Kādām maksājuma metodēm pircēji dod priekšroku?
  5. Kas varētu atturēt no pirkuma interneta veikalā?
  6. Kādas darbības lietotāji veic internetā ar mobilo telefonu un vai viņi ir iepirkušies, izmantojot mobilo telefonu?
  7. Ar kādām problēmām saskaras lietotāji, apmeklējot interneta veikalu? 
  8. Kādi ir Latvijas iedzīvotāju  nākotnes iepirkšanās plāni internetā?
  9. Iemesli, kāpēc lietotāji var dot  priekšroku iegādāties produktu kādā konkrētā interneta veikalā?
  10. Kādi ir populārākie interneta veikali?  Latvijas iedzīvotāju viedoklis.
  11. Vai interneta veikala apmeklētāji piemaksātu, lai prece tiktu piegādāta pirkuma dienā?

Pētījuma rezultātus prezentēs: Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālas nodaļas vadītājs.

 

Norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 

DALĪBAS MAKSA: Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem. LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.

 

Reģistrācija: http://ej.uz/EKlubs_060318