Pārlekt uz galveno saturu
22 Zīmola stāsta veidošana un radošuma veicināšana uzņēmumā. MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

Zīmola stāsta veidošana un radošuma veicināšana uzņēmumā

 

 

    Pastiprinoties globalizācijai, produktu un pakalpojumu piedāvājumam tirgū paliekot aizvien plašākam un pastiprinoties konkurencei, uzņēmumiem ir svarīgi izcelties un atšķirties no lielās pelēkās masas. Kā atrast sava zīmola unikālo stāstu, kas paliks atmiņā? Kā veicināt zīmola atpazīstamību? Un pats galvenais, kā veidot radošuma kultūru uzņēmumā, kas palīdzēs iet līdzi laikam un nepārtraukti atjaunot uzņēmuma unikalitāti?

Seminārā apskatīsim arī aspektus, kas jāņem vērā zīmola stāsta un atpazīstamības veidošanā, ja uzņēmums darbojas starptautiskā tirgū (piemēram, eksportē uz citiem ES tirgiem).

Seminārā runāsim par:

1.  Kā atrast savu unikālo zīmola stāstu? Ar dažādām metodēm un praktiskiem piemēriem.

2.  Kā veicināt zīmola atpazīstamību?

3.  Kādi aspekti jāņem vērā zīmola veidošanā, ja uzņēmums plāno darboties starptautiskajos tirgos?

4.  Kā efektīvi izmantot uzņēmuma iekšējos radošos resursus?

5. Zīmola stāsta un atpazīstamības nozīme eksportējot uz ES.

Eksperte: Līga Buša-Lehtonena, Marketing Angels SIA līdzīpašniece un vadītāja.

Mārketinga eksperte ar vairāk kā 15 gadu pieredzi mārketingā un vadībā gan Latvijā, gan ārzemēs. Ieguvusi bakalaura grādu Rīgas Ekonomikas Augstskolā, kā arī MBA grādu Hanken zviedru augstskolā Helsinkos, Somijā. Ar domu biedriem izveidojusi savu uzņēmumu „Marketing Angels” SIA, kura galvenais mērķis ir palīdzēt citiem uzņēmumiem un zīmoliem atrast savu vietu tirgū, kā arī pircēju prātos un sirdī.

Norises laiks: plkst.15:00-17:00

Seminārs tiek organizēts saskaņā ar EDIC projektu.

Dalība: BEZMAKSAS

Reģistrācija: http://ej.uz/MRCR_220817