
Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera savam kolektīvam aicina pievienoties
BIROJA ADMINISTRATORI/U
Galvenie pienākumi:
• Tālruņu zvanu koordinēšana;
• Biroja ikdienas darba organizēšana (pasākumu kafijas paužu nodrošināšana/apkalpošana); Korespondences aprite, lietišķā sarakste.
Prasības kandidātiem:
• Augstākā izglītība (vēlama);
• Teicamas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas; Zināšanas lietvedībā; Labas komunikācijas spējas; Precizitāte, augsta atbildības sajūta.
Kļūstot par LTRK darbinieku, jūs iegūsiet:
• Stabilu pamatalgu (800,00 EUR/BRUTO);
• Apmācību iespējas;
• Veselības apdrošināšanu;
Lūgums sūtīt CV un motivācijas vēstuli LTRK personāla daļai pa e-pastu:
info@chamber.lv līdz šā gada 1.septembrim ar norādi: Vakance "biroja administrators".
Sazināsimies ar otrās atlases kārtas kandidātiem.