Pārlekt uz galveno saturu

Mārketings mārketingam nelīdzinās: kāpēc direktors nesaprot speciālistu?

Mārketings

Vai jūsu biznesam ir nepieciešams mārketologs? Ko viņš dara un kā? Uzņēmumu direktori un īpašnieki arvien vairāk saskaras ar to, ka dažādos mārketinga virzienos ir vajadzīgas pilnīgi pretējas zināšanas un prasmes. Bet arī darba rezultāts ir ievērojami atšķirīgs. Jums ir pazīstamas tādas grūtības? Es esmu pārliecināts, ka jūs noteikti aizdomājaties par to, kā veiksmīgi un izdevīgi reklamēt savu biznesu.

Lasiet Andrey Kruglov rakstu par klasisko un interneta mārketingu (raksts krievu valodā): https://rus.delfi.lv/news/daily/commercials/marketing-marketingu-rozn-p…

Standarta cena
0
Atlaide LTRK biedriem
0
Piedāvājuma termiņš