Pārlekt uz galveno saturu

Novembris

01 Inteliģentā mājaslapa – efektīvs mārketinga uzlabojums nelieliem uzņēmumiem. e-KLUBS

Inteliģentā mājaslapa – efektīvs mārketinga uzlabojums nelieliem uzņēmumiem

 

Ja jūsu uzņēmumam jau ir izstrādāta mājaslapa, bet to veido tikai statisks teksta un attēlu saturs, ir laiks apsvērt, kā to padarīt “inteliģentāku”, ieviešot dažādus tehniska rakstura papildrīkus un uzlabojumus. Tādējādi tiks paaugstināta lietotāju piesaistē ieguldīto līdzekļu atdeve, uzlabota lietotāju iesaiste un pieredze, biznesa procesi, pārdošana un daudzi citi aspekti.

Ja east izveidojuši vienkāršu mājaslapu, bet nepamet sajūta, ka “tur vēl ir ko darīt”, šis seminārs būs tieši jums. Ieteikumi ir praktiski, salīdzinoši viegli ieviešami un neprasa milzu ieguldījumus. Ekspertiem gan šis būs vairāk kā atkārtojums.

Semināra tēmas

  • Īsi par “Latvijas Tālruni” kā uzņēmumu
  • Kontekstam – neliela uzņēmuma digitālā mārketinga sastāvdaļas un mājaslapas vieta tajā
  • Vismaz 7 iedarbīgi mājaslapas uzlabojumi, to efekts, rīki, ieviešana un izmaksas

Semināru vadīs: Aigars Lazdāns, Jānis Ločmelis, Artūrs Laukmanis

Aigars Lazdāns - „Heise Media Baltic” un uzņēmuma “Latvijas Tālrunis” valdes priekšsēdētājs, kas vada uzņēmumu gandrīz no tā dibināšanas brīža – 1991. gada, ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi pārdošanā, uzņēmējdarbībā un digitālā mārketinga jomā. Stratēģis, ar starptautisku biznesa pieredzi. Strādājot ar vairākiem tūkstošiem uzņēmumu un piedāvājot tiem digitālā mārketinga risinājumus biznesa virzīšanai un uzturēšanai, ieguvis reālu pieredzi par to, kas darbojas un dod uzņēmumiem rezultātus.

https://www.linkedin.com/in/aigars-lazdāns-30657b19/ 

Jānis Ločmelis - Savu profesionālu darbību uzsācis 2004. gadā kā grafiskais dizainers, specializējoties logo un korporatīvo identitāšu izveidē. Ļoti drīz straujās interneta attīstības ietekmē pievērsies perspektīvajai Web dizaina jomai un līdzdibinājis pilsētu portālu tīklu Pilseta24.lv, kā arī strādājis ar citiem pazīstamiem interneta projektiem. Pēdējo 5 gadu laikā uzņēmumā “Latvijas Tālrunis” piedalījies digitālā mārketinga produktu MVU ieviešanā, attīstīšanā un speciālistu apmācīšanā.

https://www.linkedin.com/in/janislocmels/

Artūrs Laukmanis - Uzņēmuma “Latvijas Tālrunis” mājaslapu izstrādes un uzturēšanas nodaļas vadītājs. Izveidojis Latvijā populāru interneta mediju. 

Vairāk, kā 10 gadu pieredze tirdzniecībā - uzņēmumu taktisko mērķu izvirzīšanā, plānošanā un realizēšanā. 

Pieredze uzkrāta strādājot gan Latvijā izveidotā ražošanas uzņēmumā, gan vēlāk dibinot privātos uzņēmumus tirdzniecības un IT nozarē. 

Interneta mārketings apgūts un praktizēts kopš 2008.gada.

Semināra norises laiks: plkst. 13:00-15:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/EK_011119

 

 

05 Kas būtu jāzina uzņēmuma vadībai par tiesībām sadarbībā ar VID un par riskiem, kas veicina pastiprinātu uzraudzību. FINANŠU DIENA

Kas būtu jāzina uzņēmuma vadībai par tiesībām sadarbībā ar VID un par riskiem, kas veicina pastiprinātu uzraudzību

Kā VID īsteno novērošanu/uzraudzību par nodokļu maksātājiem? Kā nenonākt līdz situācijai, kad VID sāk piespiedu nodokļu piedziņu? Ko darīt, ja nav pieejami tūlītēji naudas līdzekļi nodokļu parādu nomaksai? Vai PVN pārmaksa rada nodokļu audita risku? Šis būtu minimālais jautājumu loks, kuros būtu jāorientējas mūsdienīgam uzņēmuma vadītājam, lai mazinātu riskus un veicinātu veiksmīgu sadarbību ar VID. 

Semināra tēmas:

  • Kā VID vērtē nodokļu maksātāja riskus         
  • Tiesības sadalīt un atlikt nodokļu maksājumus
  • Mediācija un atklāts dialogs strīdīgos jautājumos
  • PVN pārmaksas - risks vai tiesības?

 Semināru vada:

Ilze Rauza, PricewaterhouseCoopers SIA (PwC) Nodokļu nodaļas direktore.
Kopš Latvija iestājās Eiropas Savienībā, Ilze aktīvi piedalās LR Finanšu ministrijas darba grupā par ES PVN labās prakses pārņemšanu. Ilzei ir plašas zināšanas PVN piemērošanā, īpaši pārrobežu darījumos. Ilze ir Latvijas Nodokļu konsultantu asociācijas biedrs, Licencētu zvērinātu grāmatvežu asociācijas (ACCA) biedrs un PwC netiešo nodokļu un finanšu pakalpojumu globālā tīkla dalībnieks.

Ilze Palmbaha, PricewaterhouseCoopers SIA (PwC) Nodokļu pārvaldības un grāmatvedības nodaļas vadītāja. Ilze ir Latvijas Republikas Grāmatvežu asociācijas (LRGA) valdes priekšsēdētāja vietniece ar 15 gadu pieredzi finanšu uzskaitē, vadības grāmatvedībā un finanšu plānošanā. Iepriekš Ilze ir vadījusi grāmatvedības ārpakalpojuma un konsultācijas uzņēmumus Latvijā. Viņa ir lektore Latvijas augstskolās un Biznesa vadības programmas doktorante.

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Reģistrācija:  https://ej.uz/FD_051119

 

 

 

06 7 veidi kā vadītājam būt par iekšējās komunikācijas rokzvaigzni. Komunikāciju diena

7 veidi kā vadītājam būt par iekšējās komunikācijas rokzvaigzni

 

Aptuveni 80% no visa sava laika mēs pavadām komunicējot. Darbā mēs runājam par produktiem, risinājumiem, procesiem, par visu, kas nepieciešams, lai bizness augtu un attīstītos. Mūsu sarunu partneri ir klienti, sadarbības partneri, vadītāji un arī darbinieki. Vai zinājāt, ka neskaitāmas aptaujās darbinieki kā vēlamāko iekšējās komunikāciju kanālu min tieši savu vadītāju?

Uzņēmumi naski tērē tūkstošus un iespaidīgus resursus, lai pārliecinātu klientus par labu viņu produktam vai risinājumam, bet nereti piemirst par to, ka pašu darbinieki var būt visvērtīgākais zīmola vēstnesis. Efektīva un veiksmīga iekšējā komunikācija noteikti ir viena no spēcīga līdera pazīmēm un ir vairāki veidi kā komunicēt darbiniekiem saprotamā veidā.

Seminārā runāsim par:

  • Vadītāju nozīmi un lomu rezultatīvas iekšējās komunikācijas izveidē;
  • Kādi ir ieguvumi no spēcīgas iekšējās komunikācijas;
  • Kā veidot dialogu organizācijas iekšienē;
  • Mūsdienīgas iekšējās komunikācijas piemēri.

Ieguvumi:

Seminārs paredzēts vidējā vai augstākā līmeņa vadītājiem (uzņēmuma vadītājiem, mārketinga, HR un citiem), lai veidotu vai nostiprinātu izpratni par  iekšējo komunikāciju kā stratēģisku funkciju, kura var palīdzēt vadītājam veiksmīgāk vadīt savu organizāciju. Prasmīgi veidota iekšējā komunikācija ir atbildīga gan par darbinieku iesaisti, gan zīmolvedību, gan veiksmīgāku biznesa stratēģijas ieviešanu. Seminārā reāli piemēri, kas var tikt izmantoti, pārskatot esošo komunikācijas stratēģiju.

Semināru vada: Ieva Veidemane, kura  ir iekšējās komunikācijas un mārketinga eksperte, 10 gadus strādājusi starptautiskā uzņēmumā Schneider Electric. I.Veidemanes pārziņā ir bijusi gan Somijas un Baltijas iekšējā komunikācija un mārketings, gan Globālais IT Departaments, gan Industrijas Departaments ar 10 tūkstošiem darbinieku. Viņa ir veidojusi globālas kampaņas un pārmaiņu procesus   Schneider Electric  uzņēmuma ietvaros.  Ieva aktīvi iesaistās iekšējās komunikācijas ekspertu un entuziastu pulcēšanā Latvijā. https://www.linkedin.com/in/ieva-veidemane/  Seminārs sagatavots sadarbībā ar Organizācijas attīstības centru Spring Valley.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_061119

 

11 Eksporta ABC

ABC

Vai zināt jau visu par eksportu?

Ja Jūsu uzņēmums plāno vai tikko uzsācis eksportu, kā arī jau eksportē, bet vēlas paplašināt savu darbību un zināšanas, aicinām apmeklēt apmācību kursu “Eksporta ABC”, kur augsta līmeņa pasniedzēji dalīsies ar praktiskiem padomiem par to, kā vislabāk un veiksmīgāk augt un attīstīties!

Desmit semināros un apmācībās plānots apskatīt šādas tēmas:

  • Kur ir tavs eksports? Ar ko sākt? Stabils uzņēmums ar nepietiekamu eksportu – kādi risinājumi? 02.10.2019. plkst.15:00 – 17:00
  • Preču deklarēšana un muitas procedūras/ preferenciāla tirdzniecība un preferenciālie preču izcelsmi apliecinošie dokumenti. 04.10.2019. plkst.13:00 – 16:00
  • Starptautiskās sankcijas un ierobežojumi. 07.10.2019. plkst.15:00 – 17:00
  • Darījumu izpildes riski, finansēšana un starptautiskie naudas pārskaitījumi. 14.10.2019. plkst.15:00 – 17:00
  • Apvienotās karalistes izstāšanās no Eiropas Savienības. Brexit ietekme uz preču muitošanu. 18.10.2019. plkst.12:00 – 14:00
  • Līgumu slēgšana ar ārvalstu partneri. 30.10.2019. plkst.15:00 – 17:00
  • Mārketings digitālajā vidē (eksports) 11.11.2019. plkst.15:00 – 17:00
  • Partneru pārbaude un izvērtēšana. 20.11.2019. plkst.15:00 – 17:00
  • Eksporta garantijas. 26.11.2019. plkst.10:00 – 12:00
  • Uzņēmumu veiksmes stāsti. Novembris (informācija sekos)

Reģistrācija: https://ej.uz/Eksporta_ABC

Dalības maksa LTRK biedriem 250 eiro par visu semināru ciklu (iespējams apmeklēt arī konkrētu semināru, dalības maksa 30 eiro)

Dalības maksa tiem, kuri nav LTRK biedri 350 eiro par visu semināru ciklu (iespējams apmeklēt arī konkrētu semināru, dalības maksa 50 eiro)

LTRK kontaktpersona: nauris.lazdans@chamber.lv

14 Alūksne "PRASME PĀRLIECINĀT.KONFLIKTU RISINĀŠANA."

Apmācības Alūksnē "PRASME PĀLIECINĀT.KONFLIKTU RISINĀŠANA."

Norises laiks: 14. novembrī no plkst. 9:30 - 16:00

Apmācību mērķis:

Apzināties veiksmīgas komunikācijas priekšnoteikumus, iepazīstināt ar konfliktu risināšanas stratēģijām, un faktoriem, kas ietekmē saskarsmi pārliecinot.

Mērķauditorija:

  • Vadītāji,
  • Klientu apkalpošanas darbinieki,
  • Pārdevēji,
  • Visiem citiem attiecību veidošanai gan lietišķajā, gan personiskajā saskarsmē

Apmācību veids:

  • Īsas lekcijas
  • Testi
  • Darbs grupā
  • Strukturētas diskusijas
  • Lomu spēles

Apmācībās runāsim:

1. Kas ir pārliecināšana?

  • Savstarpējās sapratnes nodrošināšanas nosacījumi.
  • Pozitīvas fiziskās vides veidošana pārrunām – izvietojums pie galda.
  • Faktori, kas sekmē labāku informācijas uztveršanu.
  • Pārliecināšanas komunikācijas likumi.

 2. Prasme izteikt argumentus.

  • Argumentu formulēšanas noteikumi.
  • Argumentācijas struktūra.
  • Argumentu izteikšanas psiholoģija.
  • Argumentēšanas tehnikas.

3. Efektīvi sevis vadīšanas principi.

  • Kā kontrolēt sevi.
  • Psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē.

4. Konfliktu risināšanas stratēģijas.

5. Sarunas vadīšanas paņēmieni sadarbības panākšanai.

  • Refleksīvās klausīšanās tehnikas.
  • Klausīšanās neverbālā valoda.
  • Klausīšanās veidi.
  • Jautājumu uzdošanas prasme.

6. Problēmsituāciju risināšanas algoritms.

Apmācības  vada:

Vineta Ikauniece - Ozoliņa Mg.Psych., Mg.HR, biznesa trenere ar vairāk kā 15 gadu darba pieredzi - novadīti vairāk kā 1000 biznesa semināri – treniņi- personiskās izaugsmes, klientu apkalpošanas darbinieku, pārdevēju un vadītāju apmācībā, 7 gadu vadītāja pieredze, praktiskais psihologs, akmeologs - speciālists pieaugušo personiskās un profesionālās izaugsmes attīstīšanā. Uzkrājusi lielu praktiskā darba pieredzi personāla vadībā, darbojoties organizāciju attīstības jomā no 1998. gada - Lattelekom Mācību centrā, Komunikāciju grupā, „Balsts Nekustamie īpašumi” Mācību centrā, kā arī vadot Starptautiskās lidostas „Rīga” Mācību centru, izveidojot instruktoru komandu, kas spēj nodrošināt specifisku nepieciešamo kvalifikāciju 1300 lidostas darbiniekiem.

Reģistrēties līdz  12.novembrim: https://forms.gle/RXbx89hx6ZE8Ea6z6

Dalība apmācībās: bezmaksas

Apmācības organizē LTRK Vidzemes nodaļa sadarbībā ar Alūksnes novada pašvaldību.

Apmeklējot apmācības Jūs piekrītat savu fotogrāfiju un video publicēšanai LTRK mājas lapā un sociālajos tīklos.

 

19 Kā mācīties jēgpilni un ar rezultātu ilgtermiņā jeb kā neizsviest naudu par mācībām. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Kā mācīties jēgpilni un ar rezultātu ilgtermiņā jeb kā neizsviest naudu par mācībām

 

“Tikai mācoties tu uzzini, cik maz tu zini.” Ķīniešu sakāmvārds

21.gs ir par mūžizglītību, par nepārtrauktu mācīšanos un attīstīšanos, jo mainās notikumi, tehnoloģijas, paaudzes. Tas viss mūs ļoti ietekmē, tādēļ svarīgi ir sekot līdzi aktualitātēm un neatpalikt, jo darba tirgū vajadzīgas daudz jaunas prasmes un zināšanas, tāpat arī attieksme.

 Bet kā šai mācību piedāvājumu klāstā neapjukt, kā tiešām mācīties to, ko vajag un kas noderēs. Tas ir jautājums gan katram individuāli, gan uzņēmējiem, iestādēm un pat valstij kopumā. Tāpat tas ir arī jautājums mācību piedāvātājiem – ko mācīt, kā mācīt, kāpēc mācīt?

Šī semināra svarīgākās tēmas:

  • Mācību veidi un to izmantošanas iespējas – mikromācības, jauktās mācības, klātienes mācības, e-mācības u.c.
  • Mācību attīstības tendences;
  • Kā saprast, ko mācīties- cēloņu atrašana un seku izvērtēšana;
  • Kā izvēlēties vajadzīgās mācības – kritēriji, resursi, izmaksas;
  • Sistēmiska pieeja mācību procesam un ilgtermiņa rezultātam.

Ieguvumi:

  • Iemācīsieties noteikt savus kritērijus mācību izvēlē.
  • Saņemsiet instrumentus, kā saprast – ko vajag un nevajag mācīties.
  • Uzzināsiet vairāk par sistēmisku pieeju mācību izvēlē un organizēšanā.

Semināru vada: Kristīne Joanna Golubeva - Praktizējošais koučs, biznesa iemaņu, koučinga un personības attīstības programmu  trenere.

ICTA/APC Trainer of Coaching — koučinga trenere, sertifikāts no ICTA/APC (International Coach &Trainer Association), ieguvusi profesionālo Ēriksona skolas kouča sertifikātu un koučings darba vietā, organizāciju sistēmdinamikas - Systemic Constellations Center Riga sertifikāts, ar Bert Hellinger Institute Netherland (BHIN) apstiprinājumu, Points of You personības attīstības spēles trenere, grupu dinamikas un komandu veidošanas pieredze gan Latvijā, Krievijā, Izraēlā.

Ilggadēja pieredze personālvadībā valsts pārvaldē un lielos pašvaldības un valsts uzņēmumos, lektore Rīgas Stradiņa Universitātē un Latvijas Lauksaimniecības Universitātē, Hotel School, u.c. http://vaditprasmes.on.lv/

Semināra norises laiks: plkst.: 15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_191119

 

 

20 BAUSKA-“Mana Latvija. Dari digitāli!”

“Mana Latvija. Dari digitāli!”

20. novembrī, plkst. 10:00-12:00

Bauskas Centrālajā bibliotēkā, (Kalna ielā 18, Bauska)

Digitālās lietas mūsu dzīvē ienāk arvien straujāk un, kā vairākkārt norādījuši It jomas speciālisti - tuvākajos 10 gados vismaz 40% uzņēmumu izzudīs, ja vien tehnoloģiski nemainīsies. Jau pašlaik Latvijā ir pieejami vairāk nekā 700 dažādi e-pakalpojumi gan privātpersonām, gan uzņēmējiem, kuru izmantošana var krietni atvieglot darbu un ikdienu. Lai tos pilnvērtīgi izmantotu, no šā gada sākuma ikvienam Latvijas iedzīvotājam, kuram ir eID karte, bez maksas pieejams neierobežots skaits e-parakstu. Seminārā stāstīsim, kā izmantot eID karti, eParakstu un šā gada jaunievedumu - e-adresi, kas drīzumā juridiskām personām būs jālieto obligāti. Stāstīsim, kādi e-pakalpojumi var noderēt uzņēmēja ikdienā, kā rūpēties par savu datu drošību u.c. 

Tēmas: 

1) dati valsts reģistros, datu drošība
2) eID karte un eParaksts, izmantošanas iespējas
3) e-adrese - mērķi, ieguvumi, izveidošana, pilnvarošana
4) citi uzņēmējiem noderīgi e-pakalpojumi.

*Pēc semināra konsultanti palīdzēs izveidot sava uzņēmuma e-adresi, tādēļ aicinām ņemt līdz eID karti ar eParakstu vai eParaksts Mobile.

Lektori:
Programmas “Mana Latvija. Dari digitāli!” pārstāvji

 

Reģistrācija: jelgava@chamber.lv;

 

 

 

20 Juridisko personu tiesību aizsardzības iespējas Satversmes tiesā. TIESĪBU PĒCPUSDIENA

Juridisko personu tiesību aizsardzības iespējas

Satversmes tiesā

     Ikviena persona kādreiz mēdz šķendēties par situācijām, kad liekas, ka ir nepamatoti aizskarts. Juridiskai personai parasti tas var būt īpašuma un reputācijas jautājumos. Dažkārt tas ir kādas personas nepareizas rīcības rezultāts, bet ir gadījumi, kad tiek norādīts: “Tāds ir likums”. Tātad arī likums (vai Ministru kabineta noteikumi) var radīt tiesību aizskārumu. Ir situācijas, kad tas ir loģiski nepieciešams, citreiz tas ir pielaujams, bet dažos gadījums aizskārums ir nepieļaujams.

Konstitucionālās tiesas (Latvijā – Satversmes tiesa) ir veidotas kā “likumu tiesas”, lai vērtētu, vai likuma norma atbilst augstākām vērtībām, kas nostiprinātas konstitūcijā. Taču praksē šī tiesa Latvijā gadā vidēji ierosina ap 25 lietām (no vidēji 250 pieteikumiem). Tas liecina par nepietiekami kvalitatīviem pieteikumiem. Tātad būtu vēlams ne tikai izprast, vai likuma radītais tiesību aizskārums ir pamatots, bet arī prast sagatavot pieteikumu tiesai. Ko un kādā secībā vajadzētu izvērtēt?

Seminārā runāsim par:

1. Satversmes tiesai piekritīgiem jautājumiem

2. Nosacījumiem, lai iesniegtu pieteikumu tiesai

3. Prasībām pieteikuma saturam

4. Atsevišķām tiesā skatīto lietu kategorijām juridisko personu interesēs

 

Semināru vada: Gunārs Kūtris. Jurists, Latvijas universitātes Juridiskās fakultātes pasniedzējs vairāk kā 30 gadus. Strādājis arī prokuratūrā, Finanšu policijā un Tieslietu ministrijā. Desmit gadus bija Satversmes tiesas tiesnesis un arī šīs tiesas priekšsēdētājs. Bija 12.Saeimas deputāts. Vairāku likumprojektu izstrādes vadītājs. Specializējies kriminālprocesa tiesībās un konstitucionālajās tiesībās.

Semināra norises laiks: plkst.12:00-14:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/TP_201119

 

 

21 Mūsdienīgs mārketings veiksmīgam eksportam. MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

Mūsdienīgs mārketings veiksmīgam eksportam

   Meistarklase (teorija + prakse) tiem uzņēmumu speciālistiem, kam jāpieņem stratēģiski lēmumi par mārketinga jautājumiem vai kam nepieciešama dziļāka par to kā izmantot mārketinga, jo īpaši digitālā, instrumentus, lai veicinātu biznesa izaugsmi, paplašinot klientu loku esošajā tirgū vai ieejot jaunos eksporta tirgos.

Meistarklasē apskatīsim šādas galvenās tēmas:

1.            Mūsdienīgs mārketings – ko tas nozīmē un kā tas var palīdzēt ejot eksporta tirgos?

Kas ir labs un efektīvs mārketings un kāds tam sakars ar biznesa vadību? Mārketings kā biznesa stratēģiska funkcija un kā tas var palīdzēt pārdošanai B2B segmentā. Stratēģiskais un digitālais mārketings, kā tos vislabāk pielietot uzņēmumam ejot eksporta tirgos. Praktiski piemēri un uzdevums.

2.            Produktu un komunikācijas pielāgošana eksporta tirgiem

Mērķa auditorijas noteikšana un aprakstīšana jūsu uzņēmuma produktam. Vērtības piedāvājuma un pozicionējuma noteikšana/pielāgošana izvēlētajai mērķa auditorijai. Produktu ieviešanas stratēģijas – komunikācijas, izplatīšanas kanāli, kampaņu veidi atkarībā no tirgus situācijas un produkta pozīcijas tajā. Praktiski piemēri un uzdevums.

3.            Digitālais mārketings un klienta pieredzes ceļš eksporta tirgos

Digitālā mārketinga veidi - SEA, SEO, sociālie mediji, e-pastu mārketings, satura mārketings, Affiliate tīkla mārketings, digitālās reklāmas, u.c, un kā tos vislabāk plānot un analizēt. Digitālā mārketinga efektivitātes mērīšana: metodes un rīki, un kā tos saskaņot ar biznesa mērķiem. Klienta pieredzes ceļa 5 stadijas – klienta perspektīva biznesa procesā. Kā klientu aizvest no 1.stadijas (Atpazīst) līdz 5.stadijai (Rekomendē), kādu mārketinga metožu kopumu izmantot lai to sasniegtu? Kādi ir klienta saskares punkti konkrētajā tirgū ar uzņēmumu un kā tos vislabāk pārvaldīt? Praktiski piemēri un uzdevums.

Ko jūs iegūsiet?

1.            Labāku izpratni par to kā mūsdienīgs mārketings var palīdzēt jūsu uzņēmumam izejot eksporta tirgos.

2.            Iespēju ar praktisku uzdevumu palīdzību pielietot iegūtās zināšanas.

3.            Pēc semināra saņemsiet materiālus, ko varēsiet izmantot kā paraugus plānojot aktivitātes savā uzņēmumā.

Meistarklasi vada Elita Račiņa - mārketinga un pārdošanas profesionāle ar vairāk kā 20 gadu pieredzi, ko guvusi lielos un starptautiskos uzņēmumos gan finanšu (Parex banka, If P&C Insurance AS, American Express), gan plaša patēriņa sektoros (Procter & Gamble). Eksperte stratēģiskā, tradicionālā un digitālā mārketinga, e-komercijas un produkta/biznesa attīstības jautājumos. Elita ir nodibinājusi savu uzņēmumu Company EQ, kas piedāvā mārketinga ārpakalpojumus, konsultācijas un apmācības uzņēmumiem, kas vēlas paplašināt savu biznesu, ieiet jaunos tirgos vai vēlas ieviest jaunus produktus. Pēdējos 2 gadus ir darbojusies arī Vācijas tirgū. Elita lasa lekcijas par mārketinga tēmu RSU, vada mārketinga apmācību jaunuzņēmumiem (startups), kā arī citu uzņēmumu auditorijām. Elitai ir MBA grāds no Rīgas Biznesa skolas. Šobrīd Elita papildina savas zināšanas digitālājā mārketingā Mančestras Metropolitēna Universitātē maģistra grāda studijās.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/MRCR_211119

 

 

25 “AGILE” manā uzņēmumā. KVALITĀTES VADĪBA

AGILE” manā uzņēmumā

 

    “Agile” jeb spējais domāšanas veids un darba organizācijas prakses kļūst arvien populārākas ne tikai tehnoloģiju uzņēmumu aprindās, bet arī citās nozarēs, kuras vēlas piegādāt uz klienta patiesajām vēlmēm orientētu pakalpojumu, produktu vai projektu, kā arī darīt to ātri un kvalitatīvi, tādejādi esot priekšā saviem konkurentiem. 

  “Agile” jeb spējais domāšanas veids ir pieeja, kura ļauj mainīt savus darba un projektu organizācijas paradumus atbilstoši mūsdienu dinamiskajai videi un klientu prasībām. 

“Agile” izmanto dažādu nozaru uzņēmumi visā pasaulē savu produktu un inovāciju izpētē un izstrādē, pakalpojumu sniegšanā un projektu un komandu vadībā. Uzziniet, kā “Agile” iederas jūsu uzņēmumā.

 Seminārā runāsim par: 

  1. Kas ir un kas nav “Agile”; 
  2. Kādēļ arvien vairāk organizācijas izvēlas izmantot “Agile” pieeju;
  1. Kā “Agile” var palīdzēt manai organizācijai;
  1. Ko es varu uzlabot savā organizācijā, projektā vai komandā jau no rītdienas.

  Semināru vada: Artūrs Gedvillo , 16+ gadu pieredze darbā ar daudzveidīgu biznesa projektu, komandu vadību un uzraudzību, biznesa procesu optimizāciju un to automatizāciju.  Viena no Artūra pēdējo gadu prioritātēm ir “Agile” domāšanas veida popularizēšana, ieviešana organizācijās un komandās. GEDVILLO Consulting www.gedvillo.com, LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/artursg/  

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Reģistrācija: https://ej.uz/KP_251119

 

25 Ķīnas eksporta apmācības

1

Aicinām LTRK biedrus - kokapstrādes nozares uzņēmumus pieteikties 3. apmācību modulim par Ķīnas tirgu!

Fokusa valsts: Ķīna
Fokusa nozare: kokapstrāde
Norises datums: 25.11.2019, 09:00-16:00
Norises vieta: Rīgas Biznesa skola, Skolas iela 11, Rīga, Auditorija “LB”
Darba valoda: angļu

REĢISTRĀCIJA
INFORMĀCIJA PAR LEKTORU

Apmācību tēmas:
- Izmaksas eksportējot uz Ķīnu (ievedmuita, importa PVN, izplatīšana u.c.)
- Aģentu vai izplatītāju izmantošana (priekšrocības un trūkumi)
- Produkta cenas noteikšana
- Muitas prasības
- Sertifikācija atbilstoši CCC, CFDA, YY un GB
- Ķīnas biznesa tīkla izveidošana un attīstīšana
- Attiecību veidošana Ķīnā
- Biznesa tikšanās Ķīnā
- Tulku izmantošana

LTRK biedriem dalība bezmaksas. Uzņēmumiem kuri nav LTRK biedri, dalības maksa 50 EUR + PVN.

Kontaktinformācija: janis.tilibs@chamber.lv; +371 26942631

Aktivitāte tiek ieviesta projekta LEF network to China ietvaros. Projekts tiek finansets ar Interreg Central Baltic Programmas atbalstu, projekta nr. CB679

26 Eksporta ABC

ABC

Vai zināt jau visu par eksportu?

Ja Jūsu uzņēmums plāno vai tikko uzsācis eksportu, kā arī jau eksportē, bet vēlas paplašināt savu darbību un zināšanas, aicinām apmeklēt apmācību kursu “Eksporta ABC”, kur augsta līmeņa pasniedzēji dalīsies ar praktiskiem padomiem par to, kā vislabāk un veiksmīgāk augt un attīstīties!

Desmit semināros un apmācībās plānots apskatīt šādas tēmas:

  • Kur ir tavs eksports? Ar ko sākt? Stabils uzņēmums ar nepietiekamu eksportu – kādi risinājumi? 02.10.2019. plkst.15:00 – 17:00
  • Preču deklarēšana un muitas procedūras/ preferenciāla tirdzniecība un preferenciālie preču izcelsmi apliecinošie dokumenti. 04.10.2019. plkst.13:00 – 16:00
  • Starptautiskās sankcijas un ierobežojumi. 07.10.2019. plkst.15:00 – 17:00
  • Darījumu izpildes riski, finansēšana un starptautiskie naudas pārskaitījumi. 14.10.2019. plkst.15:00 – 17:00
  • Apvienotās karalistes izstāšanās no Eiropas Savienības. Brexit ietekme uz preču muitošanu. 18.10.2019. plkst.12:00 – 14:00
  • Līgumu slēgšana ar ārvalstu partneri. 30.10.2019. plkst.15:00 – 17:00
  • Mārketings digitālajā vidē (eksports) 11.11.2019. plkst.15:00 – 17:00
  • Partneru pārbaude un izvērtēšana. 20.11.2019. plkst.15:00 – 17:00
  • Eksporta garantijas. 26.11.2019. plkst.10:00 – 12:00
  • Uzņēmumu veiksmes stāsti. Novembris (informācija sekos)

Reģistrācija: https://ej.uz/Eksporta_ABC

Dalības maksa LTRK biedriem 250 eiro par visu semināru ciklu (iespējams apmeklēt arī konkrētu semināru, dalības maksa 30 eiro)

Dalības maksa tiem, kuri nav LTRK biedri 350 eiro par visu semināru ciklu (iespējams apmeklēt arī konkrētu semināru, dalības maksa 50 eiro)

LTRK kontaktpersona: nauris.lazdans@chamber.lv

26 Prāta kļūdas darbā. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

 Prāta kļūdas darbā

 

Šajā seminārā uzzināsiet par vairākām prāta kļūdām, kuras pavada gan daudzus darbiniekus, gan arī vadītājus. Tās tiešā veidā ietekmē darba produktivitāti, jo ir kā fona troksnis.

Seminārā runāsim par:

  1. Kas ir tas palaidēj mehānisms, kas liek noteiktā veidā mums sakārtot visus apstākļus tā, kā pirms jau kāda laika kādā citā darba vietā.
  2. Kāpēc vadītājam gadās darbinieki, kuri liekas pēc savas būtības ļoti līdzīgi, ar noteiktām prāta kļūdām.
  3. Ar darbu ir tā pat kā ar attiecībām - ir jāmaina domāšana, prāta kļūdas galvā un tad tās uzlabojas.
  4. Darba vietas arī nav jēga mainīt, kamēr ir viens un tas pats prāta stāvoklis. Jo viens un tas pats prāta stāvoklis jebkurā darba vietā, radīs to pašu rezultātu.

 

Ieguvumi: Sapratīsiet, kā veidojam sev apkārt noteiktiu darba klimatu. Varēsiet paskatities uz sevi no malas. Insturmenti,  kā strādāt ar prāta kļūdām. Ir jāķeras pie prāta kļūdām gan darbiniekiem, gan vadītājiem.

Ar prāta kļūdu mehānismiem Jūs iepazīstinās  Ineta Meldere - Sabiedrības veselības speciāliste un Veselības zinātņu Maģistre. Psihoterapijas speciāliste apmācībās, Rīta rosmes online, prāta atkļūdošana, smadzeņu fitness, redzes fitness. www.inetameldere.com, Instagram: @ineta_meldere

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_261119

26 VALMIERA: "KĀ PALĪDZĒT KOMANDAI AUGT"

KĀ PALĪDZĒT KOMANDAI AUGT?

Tu vadi pārdevēju vai projektu vadītāju komandu. Tava prece vai pakalpojums ir orientēti uz ilgtermiņa sadarbību. Cilvēki tavā komandā ir dažādi. Visi ir lieliski speciālisti, tomēr vienam vairāk patīk palielīties, otram tas traucē. Kāds ir pašpārliecināts, kāds šaubās par sevi. Ja darbinieks ir sliktā noskaņojumā, tad rezultāta nebūs.

Kā ļaut komandai augt?

Kā cilvēkiem mainīt savus paradumus?

Tu uzzināsi, kas palīdz darbiniekiem kļūt motivētiem, produktīviem un zinošākiem. Tu saņemsi praktiskas idejas, ko izmantot iknedēļas tikšanās reizē, lai komanda varētu mainīt savus paradumus un uzlabot prasmes.

Ko darīt, lai atšķirīgais kļūst par spēku, nevis šķērsli.

Seminārā:

1. Uzzināsi, kā palīdzēt komandai augt.

2. Iemācīsies, kā mainīt darbinieku paradumus.

3. Tu saņemsi praktiskas idejas darbinieku motivācijai.

4. Līdzi paņemsi vērtīgu atziņu sev.

Semināru vada:

Ilze Ušacka – Priekule, izaugsmes trenere, koučs, darījumu speciālists. Viņas karjera sākās ar RTU mehānikas fakultātes diploma iegūšanu, tas deva viņai prasmi domāt loģiski un skatīties plašāk. Tomēr praktiski Ilze ir strādājusi dažādu jomu pārdošanā kopš 2006.gada gan kā ikdienas menedžere, gan vadošos amatos. Šobrīd viņa ir izveidojusi Darījumu skolu un Tu kopīgā darbā ar Ilzi vari pilnveidot savas komunikācijas prasmes ilgtermiņa darījumu attiecību veidošanā. Viņa vada uzņēmumos paradumus mainošus treniņus projektu vadītāju un pārdevēju komandām.

Norises laiks: 26.novembris plkst. 13:00 - 16:00

Norises vieta: Valmieras integrētā bibliotēka 2. stāvs 217. telpa

Dalības maksa:  LTRK biedriem - 18,00eur + PVN; Citiem interesentiem - 28,00 eur + PVN

Reģistrēties līdz 22.11. : https://forms.gle/3XjgSHfBQ8R9M4Zy9

Apmeklējot pasākumu, Jūs piekrītat savu fotogrāfiju un video publicēšanai LTRK mājas lapā un sociālajos tīklos.

 

27 DOBELE-“Mana Latvija. Dari digitāli!”

“Mana Latvija. Dari digitāli!”

27. novembrī, plkst. 10:00-12:00

Dobeles Pieaugušo izglītības, uzņēmējdarbības atbalsta centrs

(Brīvības iela 7, Dobele)

Digitālās lietas mūsu dzīvē ienāk arvien straujāk un, kā vairākkārt norādījuši It jomas speciālisti - tuvākajos 10 gados vismaz 40% uzņēmumu izzudīs, ja vien tehnoloģiski nemainīsies. Jau pašlaik Latvijā ir pieejami vairāk nekā 700 dažādi e-pakalpojumi gan privātpersonām, gan uzņēmējiem, kuru izmantošana var krietni atvieglot darbu un ikdienu. Lai tos pilnvērtīgi izmantotu, no šā gada sākuma ikvienam Latvijas iedzīvotājam, kuram ir eID karte, bez maksas pieejams neierobežots skaits e-parakstu. Seminārā stāstīsim, kā izmantot eID karti, eParakstu un šā gada jaunievedumu - e-adresi, kas drīzumā juridiskām personām būs jālieto obligāti. Stāstīsim, kādi e-pakalpojumi var noderēt uzņēmēja ikdienā, kā rūpēties par savu datu drošību u.c. 

Tēmas: 

1) dati valsts reģistros, datu drošība
2) eID karte un eParaksts, izmantošanas iespējas
3) e-adrese - mērķi, ieguvumi, izveidošana, pilnvarošana
4) citi uzņēmējiem noderīgi e-pakalpojumi.

*Pēc semināra konsultanti palīdzēs izveidot sava uzņēmuma e-adresi, tādēļ aicinām ņemt līdz eID karti ar eParakstu vai eParaksts Mobile.

Lektori:
Programmas “Mana Latvija. Dari digitāli!” pārstāvji

 

Reģistrācija: jelgava@chamber.lv;

 

"Apmeklējot pasākumu, Jūs piekrītat savu bilžu un video publicēšanai LTRK mājas lapā un sociālajos tīklos."

 

28 Pārdošana personāla atlasē. PERSONĀLA VADĪBA 360

Pārdošana personāla atlasē

 

Pēdējos gados mainās tendences arī personāla atlasē. Vairs nestrādā parastie uzrunāšanas veidi. Nāk jauna paaudze, cits laikmets un ieradumi.

Personāla atlases un konsultācijas uzņēmums “DarbaGuru” aicina uz semināru un diskusiju par pārdošanas prasmēm, kas nepieciešamas personāla atlasē iesaistītajiem cilvēkiem.

Runāsim par jaunākajām tendencēm un izaicinājumiem mūsdienu galvu medībās.

Seminārā runāsim par:

1. Kas strādā un kas nestrādā personāla atlasē 2019.gadā?

2. Kā pārdošanas prasmes un kompetences var būt noderīgas personāla atlases projektos?

3. Kurš ir tavs klients – kandidāts vai uzņēmums?

4. Mūsdienu izaicinājumi TOP menedžeru un speciālistu galvu medībās.

Semināru vada: Terēze Riekstiņa – Personāla atlases un konsultācijas uzņēmuma “DarbaGuru” projektu vadītāja. Apmācību trenere ar 18 gadu pieredzi pārdošanā un vadībā (bankā, mazumtirdzniecībā un biznesa konsultāciju jomā). Ieguvusi psiholoģijas bakalaura un banku ekonomista kvalifikāciju. Turības biznesa inkubatora "Mentorklases" līdzautore. Atlases projektos piedalās no 2012.gada.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/terezeriekstina/

Semināra norises laiks: plkst. 12:00-14:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/PV360_281119

29 Talantu vadības stratēģija uzņēmumā. PERSONĀLA VADĪBA 360

Talantu vadības stratēģija uzņēmumā

 

Vai jums ir vislabākā komanda jūsu uzņēmuma biznesa stratēģijas realizēšanai?

Viens no lielākajiem izaicinājumiem daudziem uzņēmumiem ir ne tikai atrast labākos darbiniekus, bet arī izveidot efektīvu komandu, kura sasniedz  izvirzītos mērķus.

Gandrīz ikvienam uzņēmumam ir sava biznesa stratēģija, daudz un dažādi tiek mērīti un analizēti sasniegtie rezultāti, ir arī cilvēkresursu stratēģija. Kā atrast, piesaistīt un noturēt labākos darbiniekus ir viena no šobrīd aktuālākajām personāla vadības tēmām.

Salīdzinoši neliels ir to uzņēmumu  skaits, kur talantu vadības stratēģija tiek veidota pamatojoties uz biznesa stratēģijas izvirzītajiem mērķiem un tiek mērīti ne tikai biznesa, bet arī cilvēku dati.

Tieši šo abu stratēģiju ciešā sasaiste dod iespēju maksimāli efektīvi izmantot gan esošās komandas potenciālu, gan arī piesaisīt jaunus talantus, kas nepieciešami tieši konkrētā uzņēmuma biznesa rezultātu sasniegšanai noteiktajā attīstības posmā.

Seminārā runāsim par:

-  Cilvēku datu analītika talantu vadības stratēģijas kontekstā un tās ietekme uz biznesa stratēģijas īstenošanu;

-  Veiksmīgas talantu vadības stratēģijas pamatprincipi;

-  Talantu vadības rīki – kādus cilvēku datus mērīt un kāpēc;

-  Mērķtiecīga uzņēmuma talantu stratēģijas veidošana pamatojoties uz biznesa vajadzībām un tās īstenošana dzīvē;

- Ieteikumi jūsu uzņēmumā esošā talantu vadības procesa izvērtēšanai un stratēģijas izveidei.

Semināru vada: Diāna Stankeviča, stratēģiskās talantu vadības eksperte,  PI konsultante, mentore. 18 gadu pieredze personāla vadības jomā , šobrīd ir talantu vadības uzņēmuma Progressica Ltd. un talantu vadības zīmola The Predictive Index ( PI )  sadarbības partnere Baltijā. The Predictive Index Talantu vadības platforma ir zinātnē balstīts personāla novērtēšanas, atlases un vadības rīks uzņēmumu stratēģiskai cilvēkresursu pieejas īstenošanai un biznesa attīstībai. https://www.linkedin.com/in/diana-stankevica-b649b47/www.predictiveindex.com

Semināra norises laiks: plkst. 13:00-15:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Reģistrācija: https://ej.uz/PV360_291119