Pārlekt uz galveno saturu

Augusts

01 Kā palīdzēt komandai augt? PĀRDOŠANA 24/7

Kā palīdzēt komandai augt?

 

     Tu vadi pārdevēju vai projektu vadītāju komandu. Tava prece vai pakalpojums ir orientēti uz ilgtermiņa sadarbību.

 Cilvēki tavā komandā ir dažādi. Visi ir lieliski speciālisti, tomēr vienam vairāk patīk palielīties, otram tas traucē. Kāds ir pašpārliecināts, kāds šaubās par sevi. Ja darbinieks ir sliktā noskaņojumā, tad rezultāta nebūs. Kā ļaut komandai augt?

Kā cilvēkiem mainīt savus paradumus? Tu uzzināsi, kas palīdz darbiniekiem kļūt motivētiem, produktīviem un zinošākiem. Tu saņemsi praktiskas idejas, ko izmantot iknedēļas tikšanās reizē, lai komanda varētu mainīt savus paradumus un uzlabot prasmes.

Ko darīt, lai atšķirīgais kļūst par spēku, nevis šķērsli.

Tavas komandas izaugsmei!

Seminārā:

1. Uzzināsi, kā palīdzēt komandai augt.

2. Iemācīsies, kā mainīt darbinieku paradumus.

3. Tu saņemsi praktiskas idejas darbinieku motivācijai.

4. Līdzi paņemsi vērtīgu atziņu sev.

 

Semināru vada: Ilze Ušacka –Priekule, izaugsmes trenere, koučs. Viņas karjera sākās ar RTU mehānikas fakultātes diploma iegūšanu, tas deva viņai prasmi domāt loģiski un skatīties plašāk. Tomēr praktiski Ilze ir strādājusi dažādu jomu pārdošanā kopš 2006.gada gan kā ikdienas menedžere, gan vadošos amatos. Šobrīd viņa ir izveidojusi Darījumu skolu un Tu kopīgā darbā ar Ilzi vari pilnveidot savas komunikācijas prasmes ilgtermiņa darījumu attiecību veidošanā. Viņa vada uzņēmumos paradumus mainošus treniņus projektu vadītaju un pārdevēju komandām.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/P247_010819

 

05 Vadības neiropsiholoģija jeb kā sadarboties ar dažādām personībām. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Vadības neiropsiholoģija jeb kā sadarboties ar dažādām personībām

 

  Mēdz teikt, ka biznesa veiksmes pamatā ir cilvēki. Precīzāk būtu teikt, ka nevis vienkārši cilvēki, bet pareizie cilvēki un viņiem piemērota komunikācijas, motivācijas un sadarbības formas.

Tik vienkārši, kā “zils”, “zaļš” un “sarkans” arī vārdi “neirozinātne” un “neiropsiholoģija” jau kļuvusi par vienu no biznesa sarunu tēmām.

Labā ziņa, ka arī tik sarežģītas lietas kā cilvēku smadzeņu atšķirības var tikt formulētas vienkāršās sistēmās.

Structogram® jeb Šveices menedžmenta neiropsiholoģijas sistēmas pamatlicējs Rolf W. Schirm pēc sarežģītiem smadzeņu un ģenētikas pētījumiem, pierādīja, ka cilvēka smadzenes sastāv no trim daļām, kuras kontrolē atšķirīgas funkcijas un katram cilvēkam ir sava individuāla, ģenētiski ietekmēta biostruktūra.

Šī metode apkopo jaunākos cilvēku smadzeņu impulsu - neirozinātnes atklājumus un transformē tos vienkāršai pielietošanai biznesā - vadībā, pārdošanā un mārketingā, ko ikdienā izmanto Pasaulē un Latvijā efektīvākajos uzņēmumos, lai rezultātu un procesus vadītu atbilstoši cilvēku uztverei. Tā, iespējams, ir vienkāršākā metode, kā noteikt darbinieku, vadītāju un klientu personības smadzeņu biostruktūru, lai strādātu efektīvāk.

Semināra programma:

  • Jaunākie atklājumi smadzeņu jomā par to ietekmi uz personību rīcību;
  • Kā atpazīt personības ģenētiskos talantus;
  • Atšķirīgu personību uztveres un domāšanas veidi;
  • Kas motivē un demotivē dažādas personības;
  • Kas jādara, lai personība Tevi dzirdētu un sadarbotos;
  • Kas veido barjeras efektīvai sadarbībai.

 

Semināru vada: Gatis Ulinskis Komercizglītības centra (KIC) biznesa konsultants. Šveices IBSA Institut für Biostruktur-Analysen AG licencēts treneris un Structogram Baltic vadītājs, servisa audita kompānijas Dorus valdes priekšsēdētājs.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_050819

 

06 Juridiskie instrumenti biznesa strīdu risināšanai un novēršanai. Юридические инструменты для разрешения и предотвращения споров в бизнесе

Juridiskie instrumenti biznesa strīdu risināšanai un novēršanai

 

Seminārs krievu valodā.

Svarīgas ir zināšanas par strīdu risināšanu un galvenais – novēršanu, kā to izdarīt mierīgā ceļā; un kas jādara, lai atgūtu iemaksāto PVN no bezcerīgiem parādiem; kā ieviest uzņēmumā parādu piedziņas sistēmu un kas tas vispār ir; kādas ir nianses strīdu risināšanā ar ārvalstu partneriem - kā tos risināt savas valsts teritorijā u.c.

Semināra plāns:

1. Strīdu veidi darījumu vidē;

2. Parādu piedziņa – pakāpeniskas sistēmas ievadīšana uzņēmumā, dokumenti, soda procenti, prasības nodrošinājums;

3. Strīdu risināšanas varianti biznesā (analīze, salīdzinājums);

4. Tiesu izpildītāja loma un izpildraksta nozīme;

5. Strīdu ar ārvalstu partneriem nianses - kā tos risināt savā teritorijā;

6. Mediācija vai strīda atrisināšana mierīgā ceļā;

7. Strīdu ar biznesa partneriem novēršanas varianti;

8. Jautājumi.

Apmeklētājiem tiks izdalīti materiāli ar vērtīgo informāciju, kuru varēs izmantot savā darbā.

Semināra lektors: Jurijs Ņikuļcovs – Rīgas šķīrējtiesas pamatlicējs, priekšsēdētājs, šķīrējtiesnesis, ar darba pieredzi jurisprudencē vairāk kā 15 gadus Latvijā un ārzemēs.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00


Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/TP_060819

 

06.08  2019  года с 15:00 до 17:00
 

 

Юридические инструменты для разрешения и предотвращения споров в бизнесе

Hа русском языке

На полезном семинаре основатель Рижского третейского суда подробно расскажет о наиболее распространенных ошибках в юридическом управлении бизнесом; о разрешении и, самое главное, предотвращении споров, и о том, как это сделать мирным путем; как получить возврат НДС с безнадёжных долгов; как ввести систему взыскания задолженности в компании, и что это вообще такое; какие есть нюансы разрешения споров с иностранными партнерами - как их решать на своей территории.

План семинара:

1. Виды споров в деловой среде;

2. Взыскание задолженности — введение поэтапной системы на предприятии, документы, штрафные проценты, обеспечение иска;

3. Варианты разрешения споров в бизнесе (анализ, сравнение);

4. Роль судебного исполнителя и значение исполнительного листа;

5. Нюансы разрешения споров с иностранными партнерами - как их решать на своей территории;

6. Медиация или разрешение спора мирным путём;

7. Варианты предотвращения споров с бизнес-партнёрами;

8. Вопросы.

Участникам будут выданы материалы с ценной информацией, которую Вы сможете непременно использовать в своей работе.

Семинар будет полезен предпринимателям и тем, кто занимается бизнесом (или представляет компанию), и хочет получить ответы, которые помогут разрешить и предотвращать спорные ситуации с партнёрами и клиентами.

Лектор семинара: Юрий Никульцов - основатель, председатель и судья Рижского третейского суда, имеющий опыт работы в юриспруденции более 15 лет в Латвии и за рубежом.

Плата за участие: Для Членов ТППЛ – для одного представителя от компании участие бесплатное, для каждого следующего – 15,00 EUR + НДС. Участие в семинаре доступно только для Членов ТППЛ.

 

Регистрация: https://ej.uz/TP_060819

 

 


 

07 Situāciju mārketings - izmanto notikumus savā labā. RADOŠUMS BIZNESĀ

Situāciju mārketings - izmanto notikumus savā labā

 

Radošās darbnīcas pamatā ir situāciju modelēšana ar mērķi iedrošināt izmantot aktuālus notikumus savā labā, nepiesaistot resursus no malas.

Pateicoties sociālo tīklu attīstībai, „real-time” mārketings ir kļuvis par neatņemamu sastāvdaļu zīmola komunikācijā. Tas ir veids, kā aktivizēt uzņēmuma iekšējos resursus, pašu spēkiem radot komunikāciju, kas ir balstīta uz kādu sabiedrībā aktuālu notikumu.

Seminārā par:

1. Teorētiskais ievads „real-time” mārketingā;

2. Praktiskā daļa, kur tiks modelētas dažādas situācijas;

3. Noslēgums jeb jautājumu un atbilžu daļa.

Ieguvumi: Pēc dalības šajā radošajā darbnīcā, galvenais ieguvums būs jauna skatījums uz ikdienas mārketinga aktivitātēm, jo pilnīgi katrs notikums var kļūt par pamatu negaidītai mārketinga mini-kampaņai, kas var izvērsties par spilgtu veiksmes stāstu.

Semināru vada: Raimonds Platacis, Savu karjeru sācis aģentūrā DDB Latvia kā reklāmas tekstu autors. 2012. gadā, nodibinājis reklāmas aģentūras Abnormal, kurā pats darbojās kā radošais vizionārs.

Konceptuālists, saukļu un vārda spēļu meistars. Nestandarta komunikācijas moduļa vadītājs „Latvian Art Directors club” skolā.  Ideju vizualizācijas kursa pasniedzējs Kultūras Koledžā un lektors Radošo industriju kursā maģistriem Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijā.

Savā profesionālajā karjerā ir radījis un bijis līdzautors daudz sociāla un komerciāla rakstura kampaņām, kas ir raisījušas diskusiju, ievērojamākā no kurām “Tele2 Meteorīts”, kas joprojām ir skaļākā reklāmas kampaņa Latvijas vēsturē. Aktīvi piedalās sociālo kampaņu realizācijā - R.Platača svaigākais darbs ir CSDD kampaņa “Ballējam-Izguļam” pret braukšanu reibumā.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/RB_070819

 

09 Eksporta seminārs "Ceļš uz Peru"

Peru

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) aicina uz eksporta semināru „Ceļš uz Peru”, kurš notiks š.g. 9.augustā, no plkst.13:00 līdz 15:30, LTRK namā, Kr. Valdemāra ielā 35.

Semināra laikā uzņēmējiem būs iespēja izvērtēt sevis pārstāvētā uzņēmuma eksporta potenciālu, kā arī uzzināt par sadarbību ar Peru komersantiem.

Īsumā par eksportu uz Peru

Latvijas uzņēmumu preču eksports uz Peru 2018.gadā, saskaņā ar Centrālās Statistikas pārvaldes datiem, sasniedza gandrīz 4.milj. EUR. Preču grupas, kuras Latvijas uzņēmumi eksportē uz Peru ir plaši pārstāvētas - tiek eksportētas ne tikai mašīnas un mehānismi, elektriskās ierīces, minerālie produkti, tekstilmateriāli, bet arī dzērieni, eļļas un graudaugi.

Semināra tēma

  • Peru, Klusā Okeāna Valstu Alianses (Pacific Alliance) dalībvalsts - jauni tirgi, jaunas biznesa iespējas (uzstāšanās latviešu valodā)
  • Intelektuālā īpašuma tiesību jautājumi Latīņamerikā un Peru (uzstāšanās angļu valodā)

Semināra eksperts

  • Zane Verovkina, Peru un Baltijas valstu tirdzniecības un rūpniecības kameras ģenerāldirektore. Advokātu un konsultoru biroja Lozano & Cia. Abogados y Consultores partnere, Intelektuālā un industriālā īpašuma tiesību nodaļas vadītāja (Lima, Peru).
  • Eurochambers the Latin America IPR SME Helpdesh, kura galvenais mērķis ir veicināt izpratni, vadību un Eiropas Savienības mazo un vidējo uzņēmumu intelektuālā īpašuma tiesību aizsardzību, kuri strādā vai ir ieinteresēti iejiet Latīņamerikas tirgū, tādejādi, uzlabojot to globālo konkurētspēju. Helpdest sniedz bezmaksas konsultācijas Eiropas Savienības mazajiem un vidējiem uzņēmumiem par to ka aizsargāt un piemērot intelektuālo īpašumu Latīņamerikā.

PAR Latin America IPR SME Helpdesh:

 

Vairāk par to, kas ir intelektuālā īpašuma tiesības: https://youtu.be/h_M2c9Ta6kY 

 

Reģistrācija atvērta līdz 08.08.2019.: https://ej.uz/Seminars_Peru

Dalība bezmaksas visiem interesentiem.

 

Kontakti saziņai: nauris.lazdans@chamber.lv; + 371 67201109

13 Stratēģijas pārskats NELIELAM uzņēmumam. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Stratēģijas pārskats NELIELAM  uzņēmumam

 

Par stratēģijas nozīmi lielos uzņēmumos, šķiet, šaubu nav. Šai tēmai tiek veltīts gana daudz laika un resursu. Mazākos uzņēmumos resursu ir mazāk, bet vai tāpēc jāiztiek bez stratēģijas? Attieksme un pieredze mēdz būt dažāda.

Izpratne par to, kas ir stratēģija un kā pie tās strādāt, laika gaitā ir mainījusies. Ir mainījusies arī biznesa vide, tirgus un cilvēki, tāpēc iepriekš derīgās metodes ne vienmēr būs atbilstošas arī šodien. Starptautisku korporāciju piemēri, kas izklāstīti mācību grāmatās, arī nav atbilstoši mazākiem uzņēmumiem, kas strādā ierobežotā tirgū.

Kā rīkoties uzņēmumam, ko vada aizrautīgi savas jomas profesionāļi, taču bez formālas izglītības vadības zinībās? Kā izveidot vienotu sapratni komandā par to, kas ir svarīgi? Kā sagatavot saprotamu un arī ticamu uzņēmuma attīstības plānu? Par šiem un citiem jautājumiem runāsim seminārā “Stratēģijas pārskats nelielam uzņēmumam”.

 

Seminārā runāsim par to:

1. Kas vispār ir “stratēģija” un kā šis jēdziens ir mainījies laika gaitā;

2. Par ko ir galvenie lēmumi, kas veido uzņēmuma stratēģiju;

3. Kāds būtu optimāls vadības grupas sastāvs stratēģijas pārskatam;

4. Kā stratēģiju, kas ir galvās, saprotami un ticami uzlikt uz papīra;

5. Kādas mēdz būt raksturīgas kļūdas, plānojot un īstenojot pārmaiņas uzņēmumos;

6. Ko stratēģijas procesā var un ko nevar palīdzēt moderators vai konsultants

 

Ieguvumi: Uzņēmumu īpašnieki un vadītāji iepazīs labi pārbaudītu rīku komplektu, ko izmantot savu uzņēmumu stratēģijas un attīstības plānu izstrādei.

Dalīsimies pieredzē, kā veido un īsteno stratēģijas dažādos Latvijas uzņēmumos.

Vienkāršā un saprotamā veidā tiks veidota izpratne par citkārt sarežģītu un pretrunīgu tēmu.

 

Semināru vada: Māris Millers - organizāciju attīstības projektu vadītājs, vadības konsultants un biznesa treneris ar 20 gadu pieredzi. Strādājis ar vairāk nekā 100 Latvijas un Baltijas uzņēmumu vadības komandām. Vadījis mācību un pieredzes apmaiņas seminārus Latvijā, Igaunijā, Lietuvā, Nīderlandē, Francijā un Azerbaidžānā. SIA MM Studija īpašnieks un vadītājs, viens no Organizāciju Attīstības Kluba dibinātājiem.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_130819

15 LinkedIn profils - Jūsu personīgā zīmola prezentācija. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

LinkedIn profils - Jūsu personīgā zīmola prezentācija

 

   Biznesa kontaktu sociālais tīkls LinkedIn ir lieliska platforma gan savu zināšanu, kompetenču, sasniegumu un aktivitāšu prezentēšanai, gan profesionālo (karjeras, pārdošanas, atpazīstamības) mērķu sasniegšanai.

Tas, ko pērk Jūsu klients vai darba devējs, ir Jūsu zīmols un tā uzticamība, ko tas zīmols radījis. Tāpēc būtiski ir izveidot profesionālu LinkedIn profilu un veiksmīgu komunikāciju tajā.

Galvenās semināra tēmas:

- Kas ir Jūsu personīgais zīmols un kā tas var palīdzēt sasniegt Jūsu profesionālos mērķus.
- Desmit padomi spēcīga LinkedIn profila izveidē.
- Galvenās kļūdas komunikācijas veidošanā LinkedIn tīklā.

Ieguvumi:Iespēja novērtēt patreizējo sava LinkedIn profila kvalitāti un iegūt padomus profila uzlabošanai.

Semināru vada: Inga Daliba, personāla atlases un konsultāciju uzņēmuma “DarbaGuru” un personīgās zīmolvedības akadēmijas “DarbaGuru Academy” radītāja un vadītāja, rekrutiere, personīgās zīmolvedības konsultante, lektore, blogere. Grāmatas “Kā rekrutēt veiksmīgāk” autore.

Semināra norises laiks: plkst.15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_150819

20 Ar ko dizains atšķiras no mākslas? RADOŠUMS BIZNESĀ

 

Ar ko dizains atšķiras no mākslas?

 

Grafiskais dizains ir uzņēmuma valoda, kurā tas sarunājas ar savu auditoriju. 

Bet - vai tiešām dizains ir tikai glīts izskats? Kādi ir dizaina veidi, procesi, ieguvumi un atbildība?  

Tēmas: 

1. Dizaina definīcija un veidi; 

2. Dizains un uzņēmējdarbība;

3. Dizaina process un izaicinājumi - 5 soļi kā nonākt līdz rezultātam; 

4. Veiksmīgākie piemēri un diskusijas .

 

Ieguvumi: 

Semināra dalībnieki paplašinās izpratni par dizaina virsuzdevumu.

Izpratīs dizaina domāšanas piecu soļu modeli. 

Dalībnieki uzzinās kāda ir savstarpējā atbildība un pienākumi dizainerim un uzņēmējam. 

Stiprās un vājās puses dizainam uzņēmējdarbībā Latvijas un  Baltijas kontekstā. 

Semināru vadīs Gundega Kalendra Radošās aģentūras Raugs radošā direktore (Mg.art., Mg.paed.).Semināra norises laiks: plkst. 13:00-15:00

 

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/RB_200819

21 Trešo valstu pilsoņu nodarbināšana Latvijā. TIESĪBU PĒCPUSDIENA

Trešo valstu pilsoņu nodarbināšana Latvijā

 

    Pēdējos gados gan Latvijā, gan Eiropā aktualizējušās problēmas, kas saistītas ar darbaspēka trūkumu. Šīs problēmas risināšanai darba devēji arvien biežāk pieņem lēmumus par darbinieku piesaisti no valstīm ārpus Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas valstīm – trešajām valstīm.

Praksē trešo valstu pilsoņu nodarbināšana Latvijā ir krietni vien sarežģītāka, jo tā saistīta ar virkni ierobežojumu, kas izriet no Latvijas imigrācijas politikas un uz tās balstītajiem normatīvajiem tiesību aktiem imigrācijas jomā.

Tāpēc semināra laikā tiks apskatīti jautājumi saistībā ar noteiktajiem priekšnoteikumiem un ierobežojumiem trešo valstu pilsoņu nodarbināšanai, kas ievērojami gan dibinot darba tiesiskās attiecības, gan darba attiecību laikā. Darba devējiem ir būtiski zināt tiesisko regulējumu un prast to piemērot, jo tas palīdzēs ne tikai atbilstošā kārtībā noslēgt darba līgumus ar trešo valstu pilsoņiem, bet arī izvairīties no iespējamām administratīvām sankcijām no valsts pārvaldes iestāžu puses.

 

Seminārā runāsim par:

  1. Darba tiesisko attiecību dibināšana ar trešo valstu pilsoņiem;
  2. Trešo valstu pilsoņu īslaicīga un ilgtermiņa nodarbināšana;
  3. Ielūgumu un izsaukumu noformēšana un apstiprināšana;
  4. Vīzu un uzturēšanās atļauju saņemšana;
  5. Darba devēja pienākumi un atbildība darba tiesisko attiecību spēkā esamības laikā;
  6. Atbildība par imigrācijas normatīvo tiesību aktu pārkāpumiem.

 

Semināru vadīs: Irina Kostina, zvērināta advokāte. Asociētā partnere, Darba tiesību prakses grupas vadītāja.

I. Kostinai ir vairāk nekā 14 gadus ilga juridiskās prakses pieredze, specializējoties dažādos strīdu risināšanas un darba tiesību jautājumos, pārstāvot klientus tiesas procesos, tai skaitā, strīdos ar to bijušajiem vai esošajiem darbiniekiem. Irina regulāri konsultē klientus saistībā ar vadības un augstākā līmeņa darbinieku nodarbināšanas, tai skaitā, atlaišanas jautājumiem un sarežģītās uzņēmumu pārejas lietās, darba tiesisko attiecību pārtraukšanu un kolektīvās atlaišanas jautājumiem. Irina ir publikāciju autore vietējos un ārvalstu medijos, kā arī vada seminārus un konferences par aktuālām darba tiesību un strīdu risināšanas tēmām.

Ints Skaldis, Ellex Kļaviņš Darba tiesību prakses grupas jurists

I.Skaldim ir 5 gadu praktiskā darba pieredze, palīdzot ar dažādu tiesu un šķīrējtiesu dokumentu sagatavošanu un skaidrojumu sniegšanu par ārvalstu tiesu un šķīrējtiesu nolēmumu izpildi Latvijā. Tāpat Ints regulāri palīdz advokātiem juridiskās palīdzības sniegšanā vietējiem un starptautiskiem uzņēmumiem darba tiesību un imigrācijas jomās, tai skaitā darba līgumu, iekšējās kārtības noteikumu un politiku sagatavošanā, pārrobežu nodarbinātības un uzņēmumu pārejas jautājumos, darbaspēka nodrošināšanas pakalpojumu sniegšanas, vīzu un uzturēšanās atļauju jautājumos.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/TP_210819

 

 

 

 

23 Zemapziņas potenciāls. CILVĒKA SPĒKA AVOTS

Zemapziņas potenciāls

 

Šajā seminārā Tev būs iespēja apgūt pamata zināšanas par cilvēka zemapziņas darbību. Seminārs palīdzēs izprast, kā radīt veiksmīgākus ikdienas paradumus un kā būtiski uzlabot saskarsmi ar cilvēkiem.

Programmā:

  • Kas ir zemapziņa;
  • Kā efektīvi mainīt personīgos paradumus;
  • Kā mūsu vārdi ietekmē savu un citu cilvēku zemapziņu;
  • Hipnotiskā valoda un 3 tehnikas pozitīvai cilvēka zemapziņas ietekmei.
  •  

Programmas saturu veidos dažādas praktiskās psiholoģijas teorijas un praksē pārbaudīti paņēmieni, kurus dalībnieki varēs apzināt un izmēģināt noteiktā brīdī semināra laikā vai pēc tā. Seminārā pasniegtās zināšanas būs īpaši noderīgas, ja saskarsme ar cilvēkiem ir liela tavas ikdienas sastāvdaļa.
 

Semināru pasniedz – Neirolingvistiskās programmēšanas (NLP) speciālists un hipnoterapijas praktiķis Reinis Kristiāns Širokovs. Ar pasniegtajām zināšanām un tehnikām Reinim izdodas mainīt savu klientu zemapziņas paradumus jau vairāk kā 5 gadus. “Jo vairāk mēs sevi saprotam un apzināmies, jo vairāk mēs pietuvojamies savam dabas dotajam potenciālam, un pēc maniem novērojumiem tas ir cilvēka panākumu pamatā”: Reinis.

Semināra norises laiks: p;kst. 14:00-16:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/CSA_230819

 

27 Optimizējam klientu apkalpošanu: mākslīgā intelekta instrumenti

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera sadarbībā ar Tet  aicina uz semināru

2019. gada 27. augustā  plkst. 15:00-17:00

 

Optimizējam klientu apkalpošanu: mākslīgā intelekta instrumenti

 

   Efektīva apkalpošana ir viens no svarīgākajiem izaicinājumiem jebkuram uzņēmumam vai iestādei, kas strādā ar klientiem.

Kā uzlabot šo procesu un ātri izpētīt atgriezenisko saiti?

Kā paaugstināt kvalitāti, palielinot apkalpoto klientu skaitu un minimizējot izmaksas?

  • Tet „chatbot”  veidotāja, kura ikdienā strādā ar mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās rīkiem, pastāstīs, kā izveidot virtuālo klientu apkalpošanas asistentu un kāpēc tā ir jebkura biznesa nākotne.
  • Datu zinātnieks dalīsies pieredzē, kā ātri un gudri analizēt klientu NPS komentārus par pakalpojumu vai produktu kvalitāti un rādīs, kā automatizēt darba procesus.
  • Savukārt digitālo produktu dizaineris izstāstīs, kādi jauni rīki tiek izmantoti, lai uzlabotu navigāciju un klienta pieredzi uzņēmumu mājaslapās, lietotnēs un pašapkalpošanās portālos.

Eksperti:

Inese Zariņa, Tet „chatbot”  veidotāja

Staņislavs Davidovičs, Tet datu zinātnieks

Jānis Putāns, Tet Digitālo produktu dizaineris

Dalība:  BEZMAKSAS

Reģistrācija: https://ej.uz/Tet_270819

28 Kā izmantot stresu lietderīgi? CILVĒKA SPĒKA AVOTS

Kā izmantot stresu lietderīgi?

“Nevis stress nogalina mūs, bet mūsu reakcija uz to.” Hans Selye

    Ātrais dzīves temps, vairāku dzīves lomu apvienošana, konflikti, nevīžīga attieksme pret savu veselību, mūsu emocijas un daudz kas cits katru dienu rada mums stresu. Dažreiz mēs negatīvās emocijas apzīmējam ar stresu, tomēr stresam ir arī otra puse – tā, kas dod enerģiju un motivē.

Šī semināra svarīgākās tēmas:

  • Kas ir stress? Stresa pazīmes darba vietā un profesionālajā vidē
  • Stresa izplatītākie rašanās iemesli - ārējie un iekšējie
  • Savas dzīves stresoru noteikšanas metodes
  • Ieguvumi no stresa
  • Stresa pārvaldīšanas un izmantošanas iespējas

Jūsu ieguvumi iemācoties pārvaldīt savu stresu:

  • Iemācīsieties noteikt stresorus savā dzīvē,
  • Saņemsiet metodes kā stresu pārvaldīt,
  • Uzzināsiet vairāk kā stresu izmantot savā labā!!

Mācību pasniedzējs: Kristīne Joanna Golubeva - Praktizējošais koučs, biznesa iemaņu, koučinga un personības attīstības programmu trenere.

Darba pieredze: Ilggadēja pieredze personālvadībā valsts pārvaldē un lielos pašvaldības un valsts uzņēmumos (SIA “Rīgas satiksme”, AS “Latvijas Dzelzceļš” SIA “Bērnu klīniskā universtitātes slimnīca”, SIA “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca” u.c.), lektore Rīgas Stradiņa Universitātē un Latvijas Lauksaimniecības Universitātē, Hotel School, u.c.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 Reģistrācija: https://ej.uz/CSA_280819