Pārlekt uz galveno saturu

Mūsdienu klients mobīlajā telefonā. PĀRDOŠANA 24/7

31 Mūsdienu klients mobīlajā telefonā. PĀRDOŠANA 24/7

Mūsdienu klients  mobīlajā  telefonā

 

    Kā piesaistīt jaunus un noturēt esošos klientus un palielināt vidējo iepirkumu summu Jūsu uzņēmumā, izmantojot mūsdienu tehnoloģijas mobilajā tālrunī.

Šodienas un, pavisam noteikti, rītdienas klients veiks visus pirkumus mobilajā tālrunī.

Novecojušās reklāmas metodes televīzijā, žurnālos, plakātos, radio un pat internetā kļūst stipri neefektīvas.

Jautājumi, kurus šodien ir svarīgi uzdot ikvienam uzņēmējam:

  • Vai jūsu uzņēmuma mārketings atbilst mūsdienu tendencēm?
  • Kā izveidot nepārtrauktu jaunu klientu plūsmu, neizšķiežot naudu neefektīvai reklāmai?
  • Kā noteikt izaugsmes jomas galvenajos pārdošanas rādītājos?
  • Kā ieinteresēt darbiniekus vairāk pārdot un nodrošināt klientiem augstu apkalpošanas kvalitāti?

 

Arvien aktuālāka kļūst tendence "rūpes par klientu". Šodienas klients nevēlas samierināties ar viduvēju preču vai pakalpojumu kvalitāti. Cilvēki, kā vēl nekad, ir gatavi pārmaksāt par kaut ko vērtīgu:

  • augsta preču vai pakalpojumu kvalitāte,
  • labs serviss,
  • uzņēmuma lojalitāte,
  • uzticamība,
  • modernas un ērtas tehnoloģijas.
  •  

Kas būtu jādara, lai klients pie Jums atgrieztos biežāk un atvestu sev līdzi jaunus klientus? Vai šodien jau ir pieejamas tehnoloģijas, kuras atrisinātu visus augstāk minētos jautājumus?

Atbildes uz šiem un daudziem citiem jautājumiem Jūs saņemsiet seminārā “Mūsdienu klients mobilajā telefonā”.

Semināru vada: Jānis Balodis, SIA "Intelligent Marketing Solutions" mārketinga eksperts ar 25 gadu pieredzi uzņēmējdarbības vadībā (ražošanas, informatīvo tehnoloģiju, biometrijas programmnodrošinājuma izstrādes un biznesa konsultāciju jomā). 

Semināra norises laiks: plkst. 10:00-12:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Reģistrācija: https://ej.uz/P247_310719