Pārlekt uz galveno saturu

Aprīlis

05 „Mārketings kā biznesa izaugsmes instruments” Liepājā

Europe Direct informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar LTRK Kurzemes nodaļu 05.aprīlī plkst. 11.00, Liepājas Latviešu biedrības nama Kamerzālē piedāvā bezmaksas semināru „Mārketings kā biznesa izaugsmes instruments”

Seminārs mārketinga nespeciālistiem, kuriem jāpieņem stratēģiski lēmumi par mārketinga jautājumiem vai kuriem nepieciešama dziļāka klientu vajadzību un uzvedības izpratne, lai pildītu savus pienākumus.

Seminārā apskatīsim šādas galvenās tēmas:

1.            Ievads mārketingā kā vadības disciplīnā

Kas ir labs un efektīvs mārketings un kāds tam sakars ar biznesa vadību? Mārketings kā biznesa stratēģiska funkcija (kas no mārketinga ietilpst Biznesa modeļa kanvā?). Stratēģiskais un taktiskais mārketings, kā tos vislabāk pielietot un kas to uzņēmumā veic? Mārketinga ieguldījumi īstermiņā un ilgtermiņā. Tradicionālā un digitālā mārketinga mijiedarbība atkarībā no biznesa mērķiem.

2.            Stratēģiskais mārketings produktu inovācijā

Biznesa modeļa kanva produktu attīstībā. Produktu attīstības metodes un dzīves attīstības cikls. Mērķa auditorijas noteikšana un aprakstīšana jaunradītajam produktam. Vērtības piedāvājuma un pozicionējuma noteikšana/pielāgošana izvēlētajai mērķa auditorijai. Zīmola stāsta un produktu attīstības mijiedarbība. Produktu ieviešanas stratēģijas – komunikācijas, izplatīšanas kanāli, kampaņu veidi atkarībā no tirgus situācijas un produkta pozīcijas tajā.

3.            Kā Digitālais mārketings var palīdzēt dažāda veida uzņēmumiem

Digitālā mārketinga veidi, kanāli un kā tos vislabāk plānot un analizēt. Digitālā mārketinga efektivitātes mērīšana: metodes un rīki, un kā tos saskaņot ar biznesa mērķiem.

4.            Mārketings klienta pieredzes ceļā

Klienta pieredzes ceļa 5 stadijas – klienta perspektīva biznesa procesā. Kā klientu aizvest no 1.stadijas (Atpazīst) līdz 5.stadijai (Rekomendē), kādu mārketinga metožu kopumu izmantot lai to sasniegtu? Kādi ir klienta saskares punkti ar uzņēmumu un kā tos vislabāk pārvaldīt?

Ko jūs iegūsiet?

1.            Labāku izpratni par to kā mārketings var palīdzēt jūsu uzņēmuma izaugsmei.

2.            Iespēju iejusties mārketinga direktora lomā veicot dažādus praktiskus uzdevumus.

3.            Sarakstu ar jautājumiem, uz kādiem būtu jāatbild pirms plānot jebkādas mārketinga aktivitātes vai aktivitātes, kur nepieciešama mārketinga metožu izmantošana.

Lūgums iepriekš pieteikties līdz 03.aprīlim- https://forms.gle/7TnimkMEtt5B7xR19 vai  pa tālr. 63429019

Semināru vadīs Elita Račiņa - mārketinga un pārdošanas profesionāle ar vairāk kā 20 gadu pieredzi, ko guvusi lielos un starptautiskos uzņēmumos gan finanšu, gan plaša patēriņa sektoros. Eksperte stratēģiskā, tradicionālā un digitālā mārketinga, e-komercijas un produkta/biznesa attīstības jautājumos. Elita ir nodibinājusi savu uzņēmumu Company EQ, kas piedāvā mārketinga ārpakalpojumus un konsultācijas uzņēmumiem, kas nonākuši biznesa attīstības cikla krīzē vai vēlas ieviest ko jaunu. Elita lasa lekcijas par  mārketinga tēmu RSU, vada mārketinga apmācību jaunuzņēmumiem (startups), kā arī citu uzņēmumu auditorijām. Šobrīd Elita darbojas gan Latvijā, gan ārzemēs, palīdzot gan nelieliem, gan plaši atpazīstamiem starptautiskiem uzņēmumiem.

Seminārs saņēmis finansējumu no Eiropas Savienības

10 LTRK Kurzemes Biznesa klubs Kuldīgā

 

Kuldīga_100419

 

 

 

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Kurzemes reģiona nodaļa sadarbībā ar Kuldīgas novada pašvaldību un AS ‘’Citadele banka’’ atbalstu 10. aprīlī organizē uzņēmēju LTRK Kurzemes Biznesa kluba pasākumu.

         Tēma: “Kā veicināt labvēlīgu uzņēmējdarbības vidi Kuldīgā”

 

PROGRAMMA

LTRK BIEDRIEM                                            1. daļa

LTRK  KURZEMES REĢIONA PADOME SĒDE

Vieta: Virkas muiža, Virkas iela 27, Kuldīga.

                 09.30 LTRK  KURZEMES REĢIONA PADOMES SĒDE.

„2019 gada pirmā ceturkšņa darbu kopsavilkums un aktuālo Padomes darba tēmu izskatīšana”

                 12.30 Ekskursija pa SIA ‘’Linde Invest’’ nekustamo īpašumu objektiem.

 

AICINĀTI VISI INTERESENTI                      2. daļa

Kā veicināt labvēlīgu uzņēmējdarbības vidi Kuldīgā

Vieta: restorāns „ Bangert's”, Pils iela 1 , Kuldīga.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.30 Ierašanās restorānā „ Bangert's”, pēcpusdienas kafija.

15.00 Pasākuma atklāšana - LTRK Kurzemes nodaļas un Kuldīgas novada domes vadības uzrunas.

15.15 - 15.55 ‘’Laiks uzkrājumiem?!’’. Eksperts - Jolanta Jērāne - valdes priekšsēdētāja AS “CBL Atklātais pensiju fonds”, AAS “CBL Life”

15.55 - 17.00  Diskusija. ‘’Kā veicināt labvēlīgu uzņēmējdarbības vidi Kuldīgā’’

 LTRK Kurzemes padome, Kuldīgas novada pašvaldība, Kuldīgas novada uzņēmēji.

17.00 - 17.15  Kafija pauze

17.15 - 18.15 MEISTARKLASE - ‘’Kā atrast kopīgu valodu ar "grūto" sadarbības partneri’’- Meistarklases eksperts, koučs - Vineta Spoģe- uzņēmējdarbības portāls sievietēm www.veiksmesdamas.lv -portāla vadītāja

18.15 Vakariņas restorānā „ Bangert's”, neformālā gaisotnē.

 

MĒRĶIS: izveidot jaunus biznesa kontaktus, veicināt uzņēmējdarbības vidi un biznesa attīstību.

 

 

DALĪBAS MAKSA: LTRK Kurzemes biedriem: EUR 10. Pārējiem Kurzemes uzņēmumiem: EUR 15

Norēķins  pasākuma vietā restorāna „ Bangert's” kasē.

JAUTĀJUMIEM: santa.eizenarma@chamber.lv |T. 29757233 (Santa).

Reģistrēšanās https://www.mitto.me/ltrk-kbk-kuldiga/register 

 

*Apmeklējot pasākumu, Jūs piekrītat savu bilžu un video publicēšanai LTRK mājas lapā un sociālajos tīklos.

 

Plašāka info: https://chamber.lv/; https://kurzemesbizness.lv

 

Vietu skaits ierobežots (līdz ar to pieteikšanās var tikt slēgta ātrāk).

Lūgums iepriekš pieteikties līdz 08.04.2019

15 Seminārs „LEAN principu ieviešana uzņēmumā”

Europe Direct informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar LTRK Kurzemes nodaļu 15.aprīlī plkst. 11:00, Kuldīgā,Pilsētas laukums 4, Mārtiņzālē ( 2.stāvs) piedāvā bezmaksas semināru         „ LEAN principu ieviešana uzņēmumā”.

Interesanti, ka sākumā cilvēki rada procesus, pēc tam procesi vada cilvēkus. Un šos procesus, ik pa laikam ir vērts uzlabot - padarīt produktīvākus. Un jaunos – produktīvākos procesus – ir vērts padarīt par ieradumiem.

Aicinām uzņēmumu un komandu vadītājus uz semināru, kura laikā dalībnieki piedalīsies biznesa simulācijas spēlē, kas palīdzēs izprast, kā LEAN tehnoloģijas principu ieviešana var uzlabot organizāciju procesus, produktivitāti un klientu apmierinātību.

Semināra laikā dalībnieki:

•           Piedalīsies Lean procesu uzlabošanas simulācijas spēlē;

•           Izbaudīs Lean principu darbību praksē;

•           Ieraudzīs un pieredzēs reālus un izmērāmus ieguvumus, ko dod Lean principu ieviešana;

•           Pārliecināsies par iespējamo potenciālu un ieguvumiem, Lean principus ieviešot savā uzņēmumā.

Semināru vadīs:

Jānis Zēlavs – “MIND Management” valdes loceklis, biznesa attīstības risinājumu un apmācību programmu veidotājs un vadītājs, sertificēts biznesa vadības, līderības un komandu koučs ar 18 gadu pieredzi biznesa vadībā un attīstībā un vairāk kā 10 gadu pieredzi apmācību vadīšanā.  Jānis ir vadījis treniņus tādiem uzņēmumiem, kā Puratos Latvija, Rosme, Ripo International, Aile Grupa, Fristad Kansas production SIA, Aizdevums.lv, Ergo AAS, Brikers Latvija SIA, AS Balticovo, ALTUM, Rīgas tilti, PAA, Maxima Latvija, u.c.  

Kaspars Bērtelsons – projektu vadītājs uzņēmumā Brabantia Latvia. Uzņēmums saņēmis BEA konkursā balvu “Biznesa efektivitātes čempions 2017”. Izmantojis Lean metodoloģiju un piedalījies tās ieviešanā. Praksē izmantojis un ieviesis dažādus Lean instrumentus (rīkus).

Vietu skaits ierobežots ( līdz ar to pieteikšanās var tikt slēgta ātrāk). Lūgums iepriekš pieteikties līdz  13.04.2019. - https://forms.gle/VHhDkur4FfFEzjVE8 vai  pa tālr. 63429019

26 ATCELTS!!!!!Seminārs „ Mārketings kā biznesa izaugsmes instruments”Kuldīga

Europe Direct informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar LTRK Kurzemes nodaļu 26.aprīlī plkst. 11.00, Kuldīgā, Mārtiņzālē (Pilsētas laukums 4) piedāvā bezmaksas semināru

„Mārketings kā biznesa izaugsmes instruments”

Seminārs mārketinga nespeciālistiem, kuriem jāpieņem stratēģiski lēmumi par mārketinga jautājumiem vai kuriem nepieciešama dziļāka klientu vajadzību un uzvedības izpratne, lai pildītu savus pienākumus.

Seminārā apskatīsim šādas galvenās tēmas:

1.            Ievads mārketingā kā vadības disciplīnā

Kas ir labs un efektīvs mārketings un kāds tam sakars ar biznesa vadību? Mārketings kā biznesa stratēģiska funkcija (kas no mārketinga ietilpst Biznesa modeļa kanvā?). Stratēģiskais un taktiskais mārketings, kā tos vislabāk pielietot un kas to uzņēmumā veic? Mārketinga ieguldījumi īstermiņā un ilgtermiņā. Tradicionālā un digitālā mārketinga mijiedarbība atkarībā no biznesa mērķiem.

2.            Stratēģiskais mārketings produktu inovācijā

Biznesa modeļa kanva produktu attīstībā. Produktu attīstības metodes un dzīves attīstības cikls. Mērķa auditorijas noteikšana un aprakstīšana jaunradītajam produktam. Vērtības piedāvājuma un pozicionējuma noteikšana/pielāgošana izvēlētajai mērķa auditorijai. Zīmola stāsta un produktu attīstības mijiedarbība. Produktu ieviešanas stratēģijas – komunikācijas, izplatīšanas kanāli, kampaņu veidi atkarībā no tirgus situācijas un produkta pozīcijas tajā.

3.            Kā Digitālais mārketings var palīdzēt dažāda veida uzņēmumiem

Digitālā mārketinga veidi, kanāli un kā tos vislabāk plānot un analizēt. Digitālā mārketinga efektivitātes mērīšana: metodes un rīki, un kā tos saskaņot ar biznesa mērķiem.

4.            Mārketings klienta pieredzes ceļā

Klienta pieredzes ceļa 5 stadijas – klienta perspektīva biznesa procesā. Kā klientu aizvest no 1.stadijas (Atpazīst) līdz 5.stadijai (Rekomendē), kādu mārketinga metožu kopumu izmantot lai to sasniegtu? Kādi ir klienta saskares punkti ar uzņēmumu un kā tos vislabāk pārvaldīt?

Ko jūs iegūsiet?

1.            Labāku izpratni par to kā mārketings var palīdzēt jūsu uzņēmuma izaugsmei.

2.            Iespēju iejusties mārketinga direktora lomā veicot dažādus praktiskus uzdevumus.

3.            Sarakstu ar jautājumiem, uz kādiem būtu jāatbild pirms plānot jebkādas mārketinga aktivitātes vai aktivitātes, kur nepieciešama mārketinga metožu izmantošana.

Lūgums iepriekš pieteikties līdz 23.aprīlim- https://forms.gle/sC1hmxziuLBecTrT7 vai  pa tālr. 63429019

Semināru vadīs Elita Račiņa - mārketinga un pārdošanas profesionāle ar vairāk kā 20 gadu pieredzi, ko guvusi lielos un starptautiskos uzņēmumos gan finanšu, gan plaša patēriņa sektoros. Eksperte stratēģiskā, tradicionālā un digitālā mārketinga, e-komercijas un produkta/biznesa attīstības jautājumos. Elita ir nodibinājusi savu uzņēmumu Company EQ, kas piedāvā mārketinga ārpakalpojumus un konsultācijas uzņēmumiem, kas nonākuši biznesa attīstības cikla krīzē vai vēlas ieviest ko jaunu. Elita lasa lekcijas par  mārketinga tēmu RSU, vada mārketinga apmācību jaunuzņēmumiem (startups), kā arī citu uzņēmumu auditorijām. Šobrīd Elita darbojas gan Latvijā, gan ārzemēs, palīdzot gan nelieliem, gan plaši atpazīstamiem starptautiskiem uzņēmumiem.

Seminārs saņēmis finansējumu no Eiropas Savienības

26 Uzņēmēju dienas Zemgalē 2019

 

 

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) sadarbībā ar Jelgavas pilsētu un Jelgavas Ražotāju un tirgotāju asociāciju aicina uzņēmējus pieteikties dalībai izstādē “Uzņēmēju dienas Zemgalē 2019”, kas notiks Zemgales Olimpiskajā centrā 26. – 27. aprīlī.

“Uzņēmēju dienas Zemgalē 2019” tiks veidotas kā Biznesa un karjeras iespēju festivāls. Sadarbības partneri: Zemgales Olimpiskais centrs, Jelgavas pilsētas pašvaldības iestāde “Kultūra” un Banka Citadele. Informatīvais atbalstītājs “Kurzemes Radio”.

Pasākuma mērķis ir veicināt uzņēmējdarbības vides attīstību Zemgales reģionā:

  • popularizēt vietējos uzņēmējus – aicinot piedalīties uzņēmumus, kuriem ir interese reklamēt sevi: gan savus produktus un pakalpojumus, gan arī sevi kā darba vietu nodrošinātāju;
  • aicināt uzņēmējus savstarpēji sadarboties un kontaktēties – iepazīties, tīkloties;
  • iepazīstināt apmeklētājus ar pilsētā un reģionā esošajām darba vietām, kas palīdzētu uzņēmējiem risināt aktuālo darbaspēka trūkuma jautājumu.

Izstādē vienkopus plānots pulcēt dažādu nozaru uzņēmējus un izglītības iestādes, lai apmeklētājiem interaktīvā veidā būtu iespēja uzzināt par reģiona uzņēmumiem, to vakancēm, pieprasītajām profesijām un to apguves iespējām. Uzņēmējiem tā būtu iespēja uzrunāt  gan šī brīža darba meklētājus, gan skolēnus un studentus – nākotnes darbiniekus, kam svarīgi ir uzzināt par profesionālajām zināšanām un prasmēm, kādas no viņiem tiks sagaidītas nākotnē. Darba devēji no visa Zemgales reģiona tiek aicināti piedāvāt brīvās vakances un prakses vietas savā uzņēmumā. Mācību iestādēm, akcentējot profesionālo vidējo un augstāko izglītību, tā ir laba iespēja sniegt informāciju par mācību programmām.

Kopējais dalībnieku saraksts šeit: https://failiem.lv/u/24qbbet4

Pasākuma laikā norisināsies Biznesa forums “Inovācijas kā process – jauns domāšanas veids, kā attīstīt biznesu un sekmīgi konkurētu”. Pilna Biznesa foruma programma un reģistrācija šeit: https://www.mitto.me/uznemejudienas-zemgale-2019/programma.

Divu dienu garumā uzņēmējiem, skolām, un citiem interesentiem būs iespēja demonstrēt savus sasniegumus un iepazīties ar citu paveikto. Lai sniegtu ieskatu par mācību, prakses un darba iespējām turpat Zemgales reģionā, organizēsim skolu jauniešu un studentu grupu apmeklējumus, tādējādi veidojot pasākumu kā atvērto durvju dienu nākotnes profesionālās karjeras izvēlē. Sadarbībā ar Nodarbinātības valsts aģentūru (NVA) “Uzņēmēju dienās Zemgalē 2019” norisināsies arī Vakanču gadatirgus, kurā darba devējiem būs iespēja atrast vajadzīgos darbiniekus, bet darba meklētājiem – darbu.

Piektdienas noslēgumā dalībniekiem būs iespēja apmeklēt neformālu, saviesīgu vakara pasākumu nepiespiestā gaisotnē baudot ēdienus, dzērienus un dzīvo mūziku, paralēli turpinot iepazīšanos ar citiem uzņēmējiem un pašvaldību pārstāvjiem.

Sestdien, kad pasākumu galvenokārt apmeklē ģimenes, pavadot savu brīvo laiku, izstādes norises zālē piedāvāsim kultūras programmu, kas radīs patīkamu gaisotni un svētku atmosfēru. Norisināsies loterijas, apbalvošanas, kā arī apmeklētājiem būs iespēja iegādāties amatnieku un mājražotāju produkciju un baudīt Latvijas Labuma degustācijas.

Pieteikšanās un papildu informācija par dalības nosacījumiem: LTRK Valdes padomniece reģionālajos jautājumos Ilze Brice, tālrunis: 29 141 693, e-pasts: ilze.brice@chamber.lv