Pārlekt uz galveno saturu

Mazbudžeta un bezbudžeta mārketings. MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

30 Mazbudžeta un bezbudžeta mārketings. MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

Mazbudžeta un bezbudžeta mārketings

 

Uzņēmumi lielus laika un naudas resursus velta tam, lai potenicālie klienti uzinātu par viņu sniegtajiem pakalpojumiem vai precēm. Bet ne vienmēr tam ir jātērē lieli līdzekļi, kuru uzņēmējdarbības uzsākšanas posmā visbiežāk trūkst. Pielietojot dažādas radošas metodes uzņēmumiem ir iespējams sasniegt savu auditoriju ar pavisam maziem ieguldījumiem.

Seminārā runāsim:

 

1. Kas ir partizānu mārketings.

2. Kā iespējams sevi reklamēt mazbudžeta apstākļos.

3. Vai ir iespējams sevi reklamēt lielākajos TV kanālos un par to neko nemaksāt?

4. Kā uzņēmumu savstarpējā sadarbība palīdz reklamēt sevi apejot tradicionalo mediju vidi.

Ieguvumi:

Šajā seminārā nebūs mārketinga teorija, ko māca augstskolās un grāmatās. Seminārā laikā uzņēmuma vadītājiem un mārketinga speciālistiem būs iespēja iepazīties ar reāliem piemēriem no uzņēmuma pieredzes. Kā arī dzirdēt interesantus partizānu mārketinga piemērus no citām nozarēm, lai varētu tos izmantot savu mārketinga aktivitāšu papildināšanai.

Semināru vada: Zaiga Brača, Lielo izmēru apavu veikala “Apavi 40+” īpašniece ar 9 gadu pieredzi maza uzņēmuma mārketinga aktivitāšu vadīšanā, no kuriem pirmos gadus visas aktivitātes bija partizānu mazbudžeta mārketinga metodes.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: : https://ej.uz/MRCR_300419