Перейти к основному содержанию

Personāla vadība 360: personāllietvedības dokumenti

24 Personāla vadība 360: personāllietvedības dokumenti

Personāllietvedības dokumenti – obligātie un vēlamie dokumenti. Personāla dokumentu noformēšana atbilstoši LR normatīvajiem aktiem.

Seminārā:

  • dokumentu noformēšana atbilstoši LR normatīvajiem aktiem
  • darbinieka personāldokumenti - darba līguma obligātās prasības, rīkojumi, iesniegumi u.c. pārvaldēs dokumenti saistīti ar darbiniekiem
  • dokumentu glabāšanas termiņi

Pasniedzēja: Jolanta Brilte, Biznesa augstskola "Turība" Uzņēmējdarbības vadības fakultātes lektore.Specializējusies dokumentu pārvaldībā gan institūcijās gan privātajās organizācijās. Vairāk kā 12 gadu liela pieredze dokumentu pārvaldībā – gan semināru vadīšana, gan lekcijas studentiem, gan individuālas konsultācijas komersantiem.
Praktiska pieredze organizējot darbu Biznesa augstskola Turība’’ apkalpojošā dienesta 20 darbiniekiem, kā arī nodibinot savu uzņēmumu un piedaloties dažādos ESF projektos.

Dalības maksa:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim dalība bez maksas, katram nākamajam – EURO 12,80 + PVN
  • Tiem, kas vēl nav LTRK biedri EURO 42,60 + PVN

Norises laiks: 24.08., 15:00-17:00

Reģistrēties: http://ej.uz/HR_240816

Kontaktpersona: Jānis Tilibs, 26942631, janis.tilibs@chamber.lv