Pārlekt uz galveno saturu

Sociālo tīklu nozīme uzņēmuma tēla izveidē. e-KLUBS

10 Sociālo tīklu nozīme uzņēmuma tēla izveidē. e-KLUBS

Sociālo tīklu nozīme uzņēmuma tēla izveidē

 

   Jau sen zināms, ka sociālie tīkli ir cilvēku interešu loka viena no galvenajām sastāvdaļām. Šobrīd pasaule nav iedomājama bez tādām platformām, kā Facebook, Instagram un Youtube,  to piedāvātajām iespējām. Topošie klienti ne tikai meklēs informāciju par jūsu uzņēmumu sociālajos tīklos, bet arī rūpīgi izpētīs citu cilvēku atsauksmes un pieredzes stāstus pēc jūsu uzņēmuma apmeklējuma, servisa izmantošanas vai produktu lietošanas. Mūsdienu straujais attīstības temps liek ikvienam uzņēmējam rūpīgāk pārdomāt savu izveidoto uzņēmuma tēlu, aktuālās informācijas publiskošanu, komunikāciju ar klientiem, veidus, kā ieinteresēt cilvēkus aktīvai sekošanai un līdzdalībai. Kā saglabāt savu uzņēmuma tēlu, lai piesaistītu jaunus klientu, saglabātu lojālos un neaizbiedētu jau esošos klientus? To visu un vēl vairāk uzzināsi šajā seminārā!

Seminārā runāsim par:

1.      Sociālo mediju komunikācijas padomi 2017. gadam

2.      Sociālo mediju plašais piedāvājums - uzņēmuma uzstādīto mērķu sasniegšana ar Facebook, Instagram, Twitter, Draugiem.lv

3.      Uzņēmuma sociālo tīklu profila atbilstība digitālo komunikāciju īpatnībām

4.      Kur atrast mērķauditoriju B2B sektora uzņēmumiem sociālajos tīklos

5.      Kā lai es esmu kreatīvs stratēģijā, lai atšķirtos no visiem pārējiem?

6.      Grūtības ar Millenium paaudzes iesaisti sociālajās aktivitātes

7.      Efektivitātes atšķirības pielietojot stratēģijā satura mārketingu, video mārketingu vai live show

8.      Šī brīža idejas un iespējas izmantojot digitālā mārketinga potenciālu Latvijā

Eksperti: Ralfs Goba: Specializējies Facebook stratēģijās, reklāmas kampaņu veidošanā un analītikā. Facebook reklāmas speciālists ar 4 gadu pieredzi; Strādā Infinitum 8 par Facebook un citu sociālo tīklu reklāmas speciālistu;   Kļuvis arī par sertificētu Google AdWords un Google Analytics speciālistu un savas zināšanas regulāri izmanto jaunu reklāmas iespēju radīšanā, kā arī vada apmācības uzņēmējiem.  Grāmatas „Tavs Bizness Facebook” autors – pirmā grāmata latviešu valodā Latvijas uzņēmējiem par to, kā izmantojot Facebook sasniegt savus uzņēmuma mērķus.

Elīna Jurkāne:  Satura mārketinga porfesionāle un PR speciāliste, kā arī Digital Journey trenere, vada Infinitum 8 satura nodaļu;  Specializējusies sociālo mediju, PR satura un mājaslapas tekstu veidošanā, vadījusi apmācības satura veidošanā daudziem uzņēmumiem Latvijā un Baltijā; Menedžējusi Facebook un LinkedIn reklāmas kampaņas.  Sertificēta Google reklāmu un Google Analytics speciāliste, šobrīd vada komandu ar vairāk kā 20 satura autoriem latviešu, krievu, angļu u.c. valodās, nodrošinot dažādus interneta satura risinājumus.

Semināra norises laiks: plkst. 13:00-15:00

DALĪBAS MAKSA:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 12,80 + PVN.
  • Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri 42,60 + PVN / personai

Reģistrācija: http://ej.uz/EK_060217