Pārlekt uz galveno saturu

Kā pārdot filozofiju, nevis produktu. BENCHMARKING jeb salīdzināšana

03 Kā pārdot filozofiju, nevis produktu. BENCHMARKING jeb salīdzināšana

 Kā pārdot filozofiju, nevis produktu

 

Mūsudienās, kad produkti pēc savas būtības kļūst aizvien identiski, to atšķirības vairs nevar kalpot kā labs marketinga rīks klientu piesaistē. Aizvien vairāk klientu izvēlas pirkt kaut ko tāpēc, ka tic šī produkta / servisa filozofijai, ir aizrauti ar zīmola auru un emocijām, ko tas sniedz.

Mums būs iespēja viesoties Amoralle  un diskutēt par vairākiem jautājumiem, kas ir zīmola filozofijas pamatā – protams, no Amoralle zīmola skatu punkta.

  1. Kā pārdot filozofiju?
  2. Kā nosaukums var palīdzēt zīmola veidošanā ?
  3. Kā atrast savu nišu un pareizi nodefinēt segmentu?
  4. Kā filozofijas veidošanu ietekmē serviss un tā sniegšanas vieta?

Biznesa semināra noslēgumā – īpašais pārsteigums no Amoralle – Modes skate!

Eksperti:

 

Inese Ozola, Amoralle zīmola īpašniece un galvenā dizainere

Polina Nazarova, Amoralle direktore

 

Norises laiks: plkst. 9:00 - 11:00

 

DALĪBAS MAKSA:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 12,80 + PVN.
  • Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri 42,60 + PVN / personai

 

Reģistrācija: http://ej.uz/BM_031016