Pārlekt uz galveno saturu

MĀCĪBU KURSS: Mārketinga stratēģijas un konkurētspējīgs pozicionējums

05 MĀCĪBU KURSS: Mārketinga stratēģijas un konkurētspējīgs pozicionējums

18 nodarbības no 5. septembra līdz 14.novembrim (pirmdienās un trešdienās no plkst. 16:00 – 18:30), LTRK namā, Kr.Valdemāra 35, LV-1010

Mērķauditorija: lielo uzņēmumu mārketinga vadītāji, mazo un vidējo uzņēmumu vadītāji

Kursa struktūra:
Kursa laikā būs iespējams padziļināti apgūt visas galvenās mārketinga stratēģiju un konkurētspējīga pozicionējuma veidošanas fāzes. Būs daudz praktisku piemēru no Latvijas uzņēmumu pieredzes.
16:00 - 17:30 Teorētiskā daļa
17:30 - 17:40 Kafijas pauze
17:40 - 18:15 Case Study jeb praktiski piemēri no Latvijas uzņēmumu pieredzes
18:15 - 18:30 Noslēgums un atgriezeniskā saite

Tēmas un datumi:
I daļa. Mārketinga stratēģija
5. septembris: Tirgus vadīta stratēģiskā vadība
7. septembris: Stratēģiska mārketinga plānošana

II daļa. Konkurences tirgus analīze
12. septembris: Mārketinga vides izmaiņas.
14. septembris: Patērētāju analīze.
19. septembris: Konkurentu analīze.
21. septembris: Organizācijas rīcībā esošā mārketinga resursu bāze.
26. septembris: Kā paredzēt nākotnes pieprasījumu un tirgus prasības?

III daļa. Esošo un nākotnes konkurētspējīgu pozīciju identificēšana
28. septembris: Segmentācijas un pozicionējuma pamatprincipi.
3.oktobris: Segmentācijas un pozicionējuma pētījumi.
12.oktobris: Kā izvēlēties mērķa tirgu?
17.oktobris: Kā izveidot ilgtspējīgu konkurētspējīgu priekšrocību?
19.oktobris: Konkurence ar jauna «mārketing-mix» palīdzību.
24. oktobris: Konkurence ar inovācijām.
26. oktobris: Konkurence ar pārāku pakalpojumu un klientu attiecībām.

IV daļa. Stratēģiju ieviešana
31. oktobris: Stratēģiska klientu vadība.
2.novembris Stratēģiskās alianses un tīkli.
7.novembris: Stratēģiju ieviešana un iekšējais mārketings.
9.novembris: Korporatīvā sociālā atbildība.
14.novembris: Noslēguma lekcija - secinājumi, sertifikātu izsniegšana, neformālā daļa.

Eksperts:
Jānis Kļaviņš. No 2008. gada vadījis mārketinga un komunikāciju apmācības mediju un radošo aģentūru darbiniekiem un mārketinga vadītājiem, kā arī ar vieslekcijām uzstājies vairākās Latvijas augstākās izglītības iestādēs. Nozarē strādājis par reklāmas tirgus analītiķi, komunikācijas stratēģiju veidotāju, mediju aģentūras „Initiative Latvia” vadītāju.

Dalības noteikumi:

  • Grupā ne vairāk kā 14 dalībnieki.
  • Dalības maksa 810+PVN
  • Ja pirmās nodarbības laikā sapratīsiet, ka kurss nav Jums saistošs, dalības maksu atgriezīsim 100% apmērā.
  • Par kursa apmeklējumu tiek izsniegts sertifikāts, ja ir apmeklēti vismaz 70% nodarbību.
  • Ja kāda no nodarbībām netiks apmeklēta, visus apskatītos teorētiskās daļas materiālus un audio ierakstu būs iespējams saņemt e-pastā, kā arī nākamās nodarbības pauzes laikā būs iespējams uzdot iepriekš sagatavotus jautājumus.

Jautājumiem: elina.valdmane@chamber.lv | +371 29914668

Reģistrācija: ej.uz/marketings2016