Pārlekt uz galveno saturu

Kā izveidot efektīvu Klientu apkalpošanas pa tālruni sistēmu un ieviest to uzņēmumā.

21 Kā izveidot efektīvu Klientu apkalpošanas pa tālruni sistēmu un ieviest to uzņēmumā.

Pārdošana 24/7

Reģistrācija: http://ej.uz/P247_2108

Jaunu klientu iegūšanas izmaksas ir būtiski lielākas nekā esošo klientu noturēšana. Šī iemesla dēļ veiksmīgi uzņēmumi izvēlas veidot ilglaicīgas attiecības ar klientiem. Ilglaicīgu attiecību pamatā ļoti būtiska nozīme ir uzņēmuma vienotai klientu apkalpošanas politikai. Izveidots “Klientu apkalpošanas nolikums”, kurš balstīts uz uzņēmuma vērtībām, ir viens no pirmajiem soļiem. Uzklausīts un saprasts klients, nodrošina uzņēmumam labu reputāciju.

Semināra runāsim par Klientu apkalpošanas nolikuma izveidi:
- Kā uzsākt un uzturēt sarunu ar klientu;
- Ka sadzirdēt klienta vajadzības;
- Kā risināt dažādas klientu situācijas;
- Kā vērtēt darbinieku sarunas;
- Kā sarunu kvalitāti piesaistīt motivāciju sistēmai

Ingai Muižniece ir Latvijas Universitātes VUMC profesionālās pilnveides programmu “Praktiskais mārketings” un ,, Praktisko pārdošanas prasmju attīstība,, viesliektore. 18 gadu pieredze klientu apkalpošanās jomā, sākot ar zvanu centra operatora amatu līdz pat vadītājam: SIA “Lattelecom” 1188 starptautiskais uzziņu dienesta operators, SIA “Transcom” Tele2 operators. Inga ieviesa zvanu centrus sekojošos uzņēmumos: “Telemedia”, “Gross Auto”, Lindorff Oy Latvijas filiāle”. Kopš 2013. gada, balstoties uz pieredzi, izveidoja savu uzņēmumu “Sonido”, kurš nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas servisu LV, RU, ENG.

http://www.vumc.lu.lv/programmas/praktisko-pardosanas-prasmju-attistiba/
http://www.vumc.lu.lv/programmas/praktiskais-marketings/

DALĪBAS MAKSA:
- LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.
- Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri 45,00 + PVN / personai