Pārlekt uz galveno saturu
17 Stīva Herisona meistarklase: “Kā labāk darīt radošo darbu”

Meistarklases mērķis: skaidrot un iemācīt izcila radoša darba secīgus soļus, kas nepieciešami katru reizi, izšķiroties par labu jaunai pieejai, risinot uzņēmuma izaicinājumus zīmolu, preču un pakalpojumu virzīšanā tirgū.

Stīva Herisona specialitāte ir radošas idejas un vārdi, kas palīdzējuši pārdot preces un pakalpojumus tādiem milžiem kā Microsoft, Rolls Royce, IBM, XEROX un daudziem citiem. Pasaules nozīmīgākā reklāmas festivāla balvas - 18 Kannu Lauvas - ir apliecinājums šīm prasmēm visaugstākajā līmenī.

Mērķauditorija: uzņēmēji un lēmumu pieņēmējiem, kuri ikdienā saskaras ar izaicinājumiem, kad ekselis nepielūdzami saka: “Ir jādomā par radošiem risinājumiem zīmolu, preču un pakalpojumu pārdošanā, jāmaina pieeja un jādara lietas pa jaunam” , kā arī mārketinga, komunikācijas un reklāmas speciālisti, kuru ikdienas darbs ir saistīts ar radošo risinājumu izveidi un radošo komandu koordināciju gan aģentūrās, gan Klienta pusē.

LTRK biedriem 15% atlaide (Reģistrējoties jānorāda atlaižu kods LTRK15) Reģistrācija šeit...

Jautājumiem: ansis@ansisegle.lv vai +37129237202

Stīva Herisona meistarklase: Kā labāk darīt radošo darbu