Pārlekt uz galveno saturu
01 Kā motivēt darbiniekus mazajā biznesā. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Kā motivēt darbiniekus mazajā biznesā

 

    Vienmēr kāds darbinieks kaut ko nesaprata, nemācēja, aizmirsa vai vienkārši neizdarīja.

Un to visu beigās dara pats mazā biznesa īpašnieks.

Seminārā runāsim par:

 

  • Kāpēc algas pielikums reti maina darbinieka motivāciju;
  • Kāpēc disciplīna dod pretēju rezultātu gaidītajam;
  • Kļūdām, ko uzņēmēji pieļauj motivējot darbiniekus;
  • Kāpēc tas, kas motivē vienu, rada pretēju efektu citam;
  • 2 efektīvākajiem motivācijas veidiem un
  • Kā tos viegli ieviest gandrīz jebkurā biznesā.

 

Semināru vada: Roberts Staltmanis, kurš palīdz mazo biznesu īpašniekiem atrast metodes, kas motivētu tieši viņu darbiniekus.

 

Norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 

DALĪBAS MAKSA:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.

 

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_010218

 

02 Win Win. Piepārdošanas māksla kā klientu ilgtermiņa attiecību veidošanas instruments. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Win Win. Piepārdošanas māksla kā klientu ilgtermiņa attiecību veidošanas instruments.

 

“Piepārdošana” nav lamuvārds.  Patiesībā tas ir Jūsu instruments un iespēja padarīt jūsu klientus apmierinātākus.

 

Teju ikkatram no mums ir pieredze, kad pārāk centīgs, bet pilnīgi nevērīgs pārdevējs mēģina uztiept kādu savu preci, kas mums pilnīgi nav vajadzīga. Diemžēl tā vēl arvien mēdz notikt…

 

- Vai jūs zināt, ka 80% no jūsu uzņēmuma nākotnes ieņēmumiem var būt atkarīgi no 20% jūsu esošo klientu?

- Ka gandrīz 90% no klientiem, kuri pamet uzņēmumu, to dara nejēdzīgas klientu apkalpošanas dēļ?

- Un - vairāk nekā puse neapmierināto klientu saka, ka pirkšanas procesā viņi palīdzību pie personāla meklēja, bet - tikai vienu reizi. 

-Un, galu galā - ka piesaistīt jaunu klientu vidēji izmaksā 5 līdz 7 reizes dārgāk, nekā izkopt attiecības ar jau esošo.

-…Kā ir pie jums?

 

 

Seminārā tiks apskatītās šādas tēmas:

  1. Kā profesionāli piepārdot, lai uzlabotu un nostiprinātu Jūsu attiecibas ar klientiem;
  2. Darījuma un piepārdošanas iespējas ar jauniem un esošiem klientiem un - kā no tā iegūt vērtību gan klientam, gan Jūsu biznesam;
  3. Kā piepārdot, lai samazinātu klientu aizplūšanu un veidotu klientu attiecības ilgtermiņā;
  4. Ko Jums ir vērts iemācīties, lai saņemtu par savu preci vai pakalpojumu no 2 līdz 10 reizēm vairāk nekā Jūsu tiešais konkurents?

 

Semināru vada: Ginta Krivma,  ilggadīga pieredze vadībā un biznesa attīstībā - 10 gadu pieredze starptautiska koncerna Latvijas uzņēmuma vadītāja amatā, 5 gadu pieredze Mārketinga departamenta vadītāja amatā un 2 gadu pieredze Baltijas Biznesa attīstības un publiskās komunikācijas vadītāja amatā.

Prasmes un zināšanas, ko dalībnieki apmācību rezultātā iegūs, būs izmantojamas uzreiz un dos jums un jūsu darbiniekiem iespēju efektīvi uzlabot savu ieguldījumu uzņēmuma attīstībā.”

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 

DALĪBAS MAKSA:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.

 

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_020218

 

06 Nodokļu un citu likumu jaunumi Igaunijā. NOZARU AKTUALITĀTES

Nodokļu un citu likumu jaunumi Igaunijā

 

Tāpat kā Latvijā, arī Igaunijā 2018.gadā ir notikušas visas nozares skarošas likumu izmaiņas, par kurām runāsim seminārā. Igaunija cenšas saglabāt savu pievilcību visiem tiem, kas vēlas Igaunijā strādāt no attāluma, kaimiņvalsts Latvijas vai pat Indonēzijas, Ķīnas vai Krievijas. Bet likumi ir jāievēro un tie ir mainījušies būtiski!

 

Seminārā runāsim par:

  1. Nodokļu likmes Igaunijā, izmaiņas;
  1. Algu aprēķināšana ar jaunajiem atbrīvojumiem līdz 500 EUR;
  1. Algas komandētiem strādniekiem, A1 sertifikāti;
  1. Adrešu problēma Igaunijas kompānijām un tās atrisinājums;
  1. Igaunijas kompāniju sniegtās iespējas;
  1. Igaunijas PVN numurs;
  1. Igaunijas bankas konta atvēršana;
  1. Igaunijas kompāniju filiāles Latvijā;
  1. Igaunijas e-paraksta lietošana;
  1. Praktiskie piemēri un diskusija.

 

Seminārau vada: Kalvis Vītoliņš - Igaunijas e-rezidents, Baltic Legal Practice OU valdes loceklis.

 

Lilita Bērziņa -  SIA Numeri Valdes locekle, kas ilgstoši specializējas Latvijas-Igaunijas  pārrobežu biznesa risinājumos gan Latvijā, gan visā Baltijā – grāmatvedības, audita un revīzijas jautājumos.

 

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 

Organizē: Latvijas Eksporta klasteris (LEK) un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK)

 

Dalības maksa:

  • LTRK  biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.
  • LEK biedriem - bez maksas

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_060218

07 LTRK LATGALES PADOMES SĒDE PREIĻOS

Uzņēmēju biedrības “Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera” 2018. gada pirmā Latgales padomes sanāksme notiks Balvos. Labprāt satiksim savus esošos biedrus, kā arī visus Balvu uzņēmējus. Galvenais tikšanās mērķis: iepazīties, pārrunāt Latgales padomes 2018. gada plānus, biedrības aktualitātes, kā arī reģiona uzņēmējdarbības vides jautājumus.

 

Kad: 07.februārī, plkst. 12.00

Kur: Preiļu novada dome

(Preiļu novada domes, Raiņa bulvāris 19, Preiļi, konferenču zāle)

 

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) ir nevalstiska organizācija, kas darbojas savu biedru labā, sniedzot atbalstu eksporta jautājumos, organizējot apmācības un veidojot platformu uzņēmējdarbības jautājumu lobēšanai. LTRK Latgales padomi veido LTRK Latgales reģiona biedri un vada uzņēmēja Inga Zemdega-Grāpe (SIA NEMO). Padome kā galvenos lobija virzienus 2018. gadā ir noteikusi izglītību, nodokļus un investīciju piesaisti un ir apņēmusies aktualizēt Latgales uzņēmējdarbības vides jautājumus, lai valsts iestādes, kuras pieņem mums saistošus lēmumus, arvien vairāk ieklausītos mūsu – reģiona uzņēmēju – vajadzībās. 

Lūdzu informēt par dalību: https://goo.gl/forms/GdOooXvPsG7JWLA73

08 Darījuma sarunas – stratēģijas un taktikas. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Darījuma sarunas – stratēģijas un taktikas

 

     Mūsdienās mēs arvien biežāk sastopamies ar nepieciešamību panākt labākus darījuma nosacījumus. Tas nav saistīts ar to vai pērkam vai pārdodam, bet gan ar tirgus apstākļu spiedienu uz piegādes ķēdi kopumā.

Spēja panākt labākus darījumu nosacījumus kļūst par arvien svarīgāku kompetenci jebkuram vadītājam, jo īpaši pārdošanas un iepirkumu jomā

Seminārā runāsim par:

  1. Novērojumi par dažādām pārrunu vešanas kultūrām;
  2. Dažādu pārrunu režīmu atpazīšana un izmantošana darījumu slēgšanā;
  3. Latvijas darījuma sarunu prakse.

 

Semināru vada: Mārtiņš Vecvanags – grāmatas “Darījumu sarunas stratēģijas un taktikas” autors

Vairāk kā 20 gadi Starptautisku uzņēmumu vadībā Baltijas valstīs, Polijā, Gruzijā, Armēnijā un Azerbaidžānā.

Starp Mārtiņa klientiem var minēt tādus izcilus savas nozares uzņēmumus kā: RIMI (ICA/Ahold), Elvi, Sanofi-Aventis, GlaxoSmithkline, Takeda, Ernst&Young, Statoil, Latvijas Banka, Swedbank, Norvik Bank, SAF Tehnika, Lattelecom, Tele2, Viasat, Fazer, Orkla, Olbi, Olvi Group Severstal, Nissan un daudzi citi.

 

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 

Dalības maksa:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.

 

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_080218

08 Kā mazajam un vidējam biznesam sagatavoties vispārīgai datu aizsardzības regulai? Par sarežģīto vienkārši!

Kā mazajam un vidējam biznesam sagatavoties vispārīgai datu aizsardzības regulai? Par sarežģīto vienkārši!

08.februārī plkst. 11:00 – 13:00

Viesnīca „Zemgale” (Skautu iela 2, Jelgava)

No 2018. gada 25. maija visā Eiropas Savienībā stājas spēkā jauna Vispārīgā datu aizsardzības regula (General Data Protection Regulation - GDPR), kuras pamatmērķis ir izskaust nepamatotu personas datu lietošanu un noplūdi.

Regula attiecas uz ikvienu uzņēmumu un tā nosaka jaunas prasības, kā uzņēmumiem ir jāstrādā ar fizisko personu datiem. Uzņēmumam ir jāapzinās savi riski un pieejamais fizisko datu apjoms. Būtiski ir ne tikai tos pareizi uzglabāt, bet arī nodefinēt kam tie ir pieejami. Zīmīgi, ka sods par Vispārīgās datu aizsardzības regulas neievērošanu ir ļoti bargs - līdz pat 20 miljoniem eiro vai 4% no apgrozījuma, kā arī tas ir risks sabojāt uzņēmuma reputāciju un attiecības ar klientiem.

Aicinām apmeklēt bezmaksas semināru, kurā no IT uzņēmuma Squalio ekspertiem uzzināsiet, kas ir vispārējā datu aizsardzības regula (GDPR), kādas jaunas prasības tā uzliek uzņēmumiem un ko darīt, lai tām atbilstu un aizsargātu darbu ar personu datiem.

Seminārā runāsim par:

  1. Kas ir GDPR?
  2. Kas ir personu dati?
  3. Kā jaunā regula ietekmēs uzņēmējdarbību pēc 25. maija?
  4. Kā sakārtot un aizsargāt darbu ar personas datiem?
  5. Kas jāzina uzņēmuma darbiniekiem par personu datu drošību un apstrādes procesu?
  6. Kādi juridiski instrumenti ļaus uzņēmumam atbilst jaunās regulas prasības un kā tos ieviest?
  7. Kādi IT rīki palīdzēs aizsargāt personu datus un optimizēt ikdienas darbu ar datiem?
  8. Ko sākt darīt jau šodien un ko var atlikt uz nākamo gadu?

Ieguvumi:

Semināra apmeklētāji uzzinās detalizētu situācijas izklāstu par jauno GDPR regulu un tās ietekmi uz Latvijas un visas Eiropas Savienības uzņēmējdarbību. Līdzās teorijai tiks apskatīti arī praktiski tirgus piemēri un atbilstoši situāciju risinājumi, izmantojot automatizētus IT rīkus un eksperta padomus.

EKSPERTI:

Kristaps Sedols – Squalio IT produktivitātes speciālists

Elīna Girne – Squalio vadošā juriste

Dalība:

BEZMAKSAS

Reģistrācija:

jelgava@chamber.lv; 28646086

12 Vai prezentācijai vajag “paldies” slaidu? LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Vai prezentācijai vajag “paldies” slaidu?

 

    Iedomājieties – darījumu saruna, kurā piedalās divi cilvēki. Kad tikšanās iet uz beigām, viens no sarunas partneriem otram parāda lielu plakātu, uz kura rakstīts “Paldies par uzmanību! Jūsu jautājumi?”... Skan absurdi, vai ne?

Uz publiskas runas situāciju var paraudzīties arī kā uz sarunu ar vienu cilvēku. Tikai šajā gadījumā šādas sarunas paralēli notiek ar katru no klausītājiem, tātad 5, 10, 100, … vienlaicīgas sarunas ar vienu konkrētu cilvēku.

Ja ir tāda vēlme, izsakiet pateicību saviem klausītājiem! Tas nav jāraksta uz slaida. Bet vai ar “pliku” pateicību jūs panāksiet savu mērķi? Iespējams, ja jūsu mērķis ir pateikties. Ja mērķi ir “biznesīgāki”, runas plānošanas stadijā nepieciešams izdomāt konkrētu nobeigumu.

 

Seminārā runāsim par:

1. runas plānošanu efektīvā veidā;

2. dažādiem nobeigumu veidiem;

3. alternatīvām slaidam “paldies”.

 

Semināru vada: Oskars Priede -  prezentēšanas prasmju treneris, viņa specializācija ir publiskā runa un prezentēšana. Oskara ilggadīga praktiskā uzstāšanās pieredze dod viņam iespēju palīdzēt saviem klientiem noteikt uzņēmuma/produkta vērtības piedāvājumu un prezentēt to ietekmīgā veidā.

Oskars interesējas par veiksmīgas publiskas uzstāšanās faktoriem, kā arī par jaunākajām tendencēm prezentāciju gatavošanā un spēcīga iespaida radīšanā, rūpīgi analizē oratorus un palīdz uzlabot runas prasmes, nodrošinot uzstāšanās prasmju treniņus uzņēmumos un atvērtajās grupās, kā arī konsultējot individuāli.

 

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 

Dalības maksa:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.

 

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_120218

 

13 Kā organizāciju kultūra var veicināt inovācijas. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Kā organizāciju kultūra var veicināt inovācijas

 

    Globalizācija, digitalizācija un strauji mainīgā vide ir ietekmējusi veidu, kā uzņēmumi pilnveidojas un rada vērtību.

Pasaulē mainās izpratne par inovāciju būtību, skatot tās arvien plašākā veidā. Ne katrs mazas ekonomikas uzņēmums varēs piedāvāt būtiski atšķirīgu produktu vai pakalpojumu risinājumu pasaules tirgū.

Vienlaikus pastāv jaunas metodes, kuras var ieviest un pilnveidot ikvienā organizācijā, un kuras var dot būtiskas konkurētspējīgās priekšrocības globālas, pastāvīgi mainīgas un zināšanu ietilpīgas ekonomikas apstākļos.

Seminārā runāsim par:

 

1. Organizāciju kultūru Latvijas uzņēmumos;

2. Tās saikni ar zināšanu pārvaldības un organizatorisko inovāciju procesiem;

3. Darba devēju reputāciju;

4. Millenial paaudzes darbinieku motivāciju;

5. Inovācijām un uzņēmumu konkurētspēju.

Ieteikumus uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanai.

Semināru vada:

 

Madara Apsalone, Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes pētniece, Philip Morris korporatīvo attiecību vadītāja Latvijā. Madara ir studējusi starptautisko uzņēmējdarbību arī ASV, Dānijā un Francijā, un šobrīd pēta, kā sociāli kulturālie faktori ietekmē organizāciju konkurētspēju.

Ilona Baumane-Vītoliņa, Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes vadošā pētniece, Amrop konsultante.

 

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 

Dalības maksa:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_130218

 

15 Kura biznesa vadības (ERP) programmatūra domāta Jūsu uzņēmumam?

2018. gada   15. februārī,  plkst. 13:00-16:00

 

Biznesa vadības (ERP) programmatūra ir vienota programma jeb sistēma, kas ļauj uzskaitīt un pārvaldīt visus ar uzņēmuma darbību saistītos datus un automatizēt biznesa procesus, sākot no finanšu un personāla, beidzot ar ražošanas, noliktavas, pārdošanas u.c. procesiem un datiem. Ar šo programmu palīdzību iespējams uzlabot uzņēmuma veiktspējas rādītājus, kā arī gūt vienotas (integrētas) atskaites par visu uzņēmuma darbību.

 

Piedāvāju neatkarīgu ieskatu ERP programmatūras tirgū Latvijā, kādas programmas ir pieejamas, ar ko tās atšķiras un kā izvēlēties sev piemērotāko.

 

Šis seminārs Jums noderēs, ja:

-           vēlaties saprast, ko var un ko nevar veikt ar biznesa vadības programmu;

-           vēlaties saprast, ar ko šādas programmas atšķiras no grāmatvedības, CRM un citām programmām; 

-           apsverat domu iegādāties/ieviest jaunu biznesa vadības programmu;

-           neesat apmierināts ar esošo programmatūru un tā nepilda savu mērķi - pārāk maz funkciju, vājš atbalsts, lēni strādā utt.;

-           Jūsu biznesa procesos datu uzskaitei un procesu nodrošināšanai joprojām tiek izmantota papīrs vai notiek informācijas dubulta ievadīšana vairākās programmās.

 

Seminārā runāsim par:

 

            Vai tu zini, kas ir un kas nav ERP sistēma?

            Kādas sistēmas pieejamas tirgū?

            Kura piemērota tev, kā izvēlēties?

            Kā nepareiza sistēmas izvēle var negatīvi ietekmēt tava biznesa izaugsmi?

            Kā nekļūdīties izvēloties piegādātāju un kurām ir kompetenti piegādātāji?

            Kas jāizdara, pirms ieviest šādu sistēmu?

            Kā tad ERP sistēma spēj palīdzēt uzņēmuma attīstībā?

            Pie kādiem ERP sistēmas ieviešanas soļiem ir jāpieturas?

            Vai ir efektīvi šādu projektu vadību uzticēt sistēmu piegādātājiem?

           

 

Semināru vada:

Artūrs Gedvillo. 15+ gadu pieredze darbā ar biznesa vadības (ERP) sistēmām. Sertifikāti vairākās projektu vadības metodoloģijās, kā arī biznesa vadības sistēmu izstrādē un funkcionalitātē.

15 gadu laikā ir uzkrāta pieredze gan piegādātāja, gan klienta pusē, strādājot gan kā sistēmu izstrādātājam, gan konsultantam, gan arhitektam, gan projektu vadītājam.

Artūrs ir piedalījies kā vietēja mēroga nelielos projektos, tā arī starptautiskos, simtiem lietotāju lielos projektos vairākas pasaules valstīs.

Projektu ietvaros ir uzkrāta pieredze ražošanā, noliktavu pārvaldībā, mazumtirdzniecībā, loģistikā, pārdošanā u.c. biznesa jomās.

Pašlaik Artūrs darbojas kā neatkarīgs eksperts biznesa vadību sistēmu projektu vadībā un uzraudzībā, kā arī jau ieviestu sistēmas uzlabošanā un biznesa procesu optimizācijā.

 

DALĪBAS MAKSA:

-           bezmaksas

 

DALĪBNIEKU SKAITS:

-           ierobežots

 

Reģistrācija: OBLIGĀTA /  https://goo.gl/forms/FR7p7cvrtrjHZNuQ2

15 Seminārs “Kā efektīvi un pārliecinoši uzrunāt jebkuru auditoriju?”Liepāja

Europe Direct informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar LTRK Kurzemes nodaļu 15. februārī plkst. 13:00, restorāna Upe, konferenču zālē "Amber hall" piedāvā bezmaksas prezentācijas prasmju semināru “Kā efektīvi un pārliecinoši uzrunāt jebkuru auditoriju?”

Esiet laipni aicināti uz šo semināru, ja publiskā uzstāšanās ir jūsu profesionālās vai sabiedriskās dzīves sastāvdaļa, ja vēlaties gūt lielāku pārliecību uzstājoties un mazināt ar to saistīto stresu.

Šajā seminārā apgūsim labas prezentācijas pamatprincipus un tās struktūru. Uzzināsim kā plānot savu publisko uzstāšanos. Pievērsīsimies arī ķermeņa valodas nozīmei uzstāšanās laikā, kā tā ietekmē jūsu uzstāšanās kvalitāti un klausītāju uztveri. Gūsim ieskatu par to, kā pārvarēt stresu un atbildēt uz jautājumiem un iemācīsimies dažus praktiskus paņēmienus. Apgūsim to, kā veidot kontaktu ar auditoriju, kā kustēties telpā. Padziļinātāk pievērsīsimies žestiem un balsij, lai tie mums palīdzētu labāk nodot mūsu stāstu auditorijai nevis traucētu vai iemidzinātu auditoriju. Cilvēki daudz labāk uztver un pieņem informāciju, ja tā tiek nodota stāsta formā. Tāpēc uzzināsim par laba stāsta veidošanas principiem. Un, visbeidzot, nedaudz pieskarsimies efektīva prezentāciju vizuālo materiālu dizaina pamatprincipiem.

Lūgums iepriekš pieteikties līdz 12. februārim - https://goo.gl/forms/K55UAMqBZRmwDzoX2 vai pa tālr. 63429019

Vietu skaits limitēts. No uzņēmuma tiks akceptēts tikai 1 pārstāvis! Ņemot vērā dalībnieku limitu, reģistrācija var tikt slēgta ātrāk par noteikto termiņu!

Semināru vadīs – Elita Račiņa.

Elita savā 20 gadu pārdošanas un mārketinga pieredzē lielos un starptautiskos uzņēmumos ir bieži saskārusies ar vajadzību prezentēt savas idejas, pārliecināt auditoriju, izprast auditorijas vajadzības un veidot ar to kontaktu. Tāpēc Elita savulaik padziļināti apguva publiskās runas prasmes pie atzītiem treneriem Latvijā un pēc tam ir dalījusies ar savām zināšanām 6 gadus palīdzot tās apgūt saviem dažādu amatu un profesiju kolēģiem.

16 DAUGAVPILĪ: Kā mazajam un vidējam biznesam sagatavoties vispārīgai datu aizsardzības regulai? Par sarežģīto vienkārši!

16. februārī plkst. 13.00 – 15:00, Daugavpils

No 2018. gada 25. maija visā Eiropas Savienībā stājas spēkā jauna Vispārīgā datu aizsardzības regula (General Data Protection Regulation - GDPR), kuras pamatmērķis ir izskaust nepamatotu personas datu lietošanu un noplūdi.

Regula attiecas uz ikvienu uzņēmumu un tā nosaka jaunas prasības, kā uzņēmumiem ir jāstrādā ar fizisko personu datiem. Uzņēmumam ir jāapzinās savi riski un pieejamais fizisko datu apjoms. Būtiski ir ne tikai tos pareizi uzglabāt, bet arī nodefinēt kam tie ir pieejami. Zīmīgi, ka sods par Vispārīgās datu aizsardzības regulas neievērošanu ir ļoti bargs - līdz pat 20 miljoniem eiro vai 4% no apgrozījuma, kā arī tas ir risks sabojāt uzņēmuma reputāciju un attiecības ar klientiem.

Aicinām apmeklēt bezmaksas semināru, kurā no IT uzņēmuma Squalio ekspertiem uzzināsiet, kas ir vispārējā datu aizsardzības regula (GDPR),  kādas jaunas prasības tā uzliek uzņēmumiem un ko darīt, lai tām atbilstu un aizsargātu darbu ar personu datiem.

 

Seminārā runāsim par:

1.         Kas ir GDPR?

2.         Kas ir personu dati?

3.         Kā jaunā regula ietekmēs uzņēmējdarbību pēc 25. maija?

4.         Kā sakārtot un aizsargāt darbu ar personas datiem?

5.         Kas jāzina uzņēmuma darbiniekiem par personu datu drošību un apstrādes procesu?

6.         Kādi juridiski instrumenti ļaus uzņēmumam atbilst jaunās regulas prasības un kā tos ieviest?

7.         Kādi IT rīki palīdzēs aizsargāt personu datus un optimizēt ikdienas darbu ar datiem?

8.         Ko sākt darīt jau šodien un ko var atlikt uz nākamo gadu?

 

Ieguvumi:

Semināra apmeklētāji uzzinās detalizētu situācijas izklāstu par jauno GDPR regulu un tās ietekmi uz Latvijas un visas Eiropas Savienības uzņēmējdarbību. Līdzās teorijai tiks apskatīti arī praktiski tirgus piemēri un atbilstoši situāciju risinājumi, izmantojot automatizētus IT rīkus un eksperta padomus.

EKSPERTI:

Kristaps Sedols – Squalio IT produktivitātes speciālists

Marina Kurgalova – Squalio vadošā juriste

 

Dalība: BEZMAKSAS

Reģistrācija: https://goo.gl/forms/9K4b8gtOPWvsM8xG2

19 Iepakojums - komunikācijas un eksporta veicināšanas rīks. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Iepakojums - komunikācijas un eksporta veicināšanas rīks

 

    Saskaņā ar OgilvyAction Shopper Decisions Made In-Store pētījuma datiem 70% no visiem pirkumiem tiek izdarīti spontāni, pieņemot lēmumu par konkrētās preces iegādi jau veikalā.

 Tieši tāpēc produkta iepakojumam, tā izskatam un spējai uzrunāt pircēju tieši no plaukta ir patiesi liela nozīme.

Izmantojot iepakojumu kā komunikācijas kanālu, preces redzamību iespējams izcelt veikala plauktā starp citiem konkurentiem, personalizēt to konkrētai pircēju grupai vai pat individuāliem pircējiem, ražot produktus ar unikālu iepakojuma dizainu.

Digitālā druka pasaulē iekaro aizvien lielāku popularitāti. Tās izmantošana piedāvā visīsākos ražošanas termiņus, kas ļauj ražotājiem iespējami ātri reaģēt uz izmaiņām tirgū un, kas svarīgi, iepakot ne tikai skaisti, bet arī ekonomiski efektīvi.

Seminārā runāsim par:

 

1. Kas ir fleksiblais iepakojums, tā priekšrocības;

2. Jaunākās digitālās drukas tehnoloģijas iepakojuma ražošanā;

3. Kā bez liekiem izdevumiem pārbaudīt vai produktam tirgū ir pieprasījums;

4. Kā uzlabojot iepakojumu saglabāt produkta kvalitāti ilgāk;

5. Iepakojums kā komunikācijas kanāls;

6. Kā pievērst uzmanību produktam, ne cenai;

7. Papildinātā realitāte un citas inovācijas iepakojuma noformējumā.

 

Semināru vada:

Ints Neiberts ir vadošais IMMER Design Studio dizainers. Ikdienā piedalās fleksiblā iepakojuma ražošanas, failu apstrādes un dažādos citos tehniskos procesos. Izstrādājis iepakojuma dizainu tādiem produktiem kā HRUMM HRUMM, COMPOSITE24, BOROFFISH, LONG CHIPS u. c. Tāpat Ints veidojis dažādus projektus vides, produktu un informācijas dizaina nozarēs. Dizainers ir ieguvis maģistra grādu Latvijas Mākslas akadēmijas Dizaina nodaļas Funkcionālā dizaina apakšnozarē.

 

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Organizē: Latvijas Eksporta klasteris (LEK) un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK)

Dalības maksa:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_190218

 

19 Atbalsta programma maziem un vidējiem pārtikas ražotājiem KĀ NONĀKT VEIKALU TĪKLU PLAUKTOS. “Tirdzniecības tīklu prasības”

Atbalsta programma maziem un vidējiem pārtikas ražotājiem

KĀ NONĀKT VEIKALU TĪKLU PLAUKTOS

Dobeles Pieaugušo izglītības un uzņēmējdarbības atbalsta centrs, sadarbībā ar Zemgales Plānošanas Reģionu un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības Kameru uzsāk pārtikas ražotāju atbalsta programmu, kuras ietvaros sniedzam iespēju mazajiem un vidējiem ražotājiem iekļūt veikalu tīklu plauktos.

INFORMATĪVIE SEMINĀRI

19.02. 2018.“Tirdzniecības tīklu prasības”

10.00-11.00 “Likumdošanas aktualitātes pārtikas ražotājiem”

Pārtikas un veterinārā dienesta

Dienvidzemgales pārvaldes vadītājs Jānis Grosbārdis, valsts inspektore Ina Seržante

11.00-12.30 A/S “Virši-A” Mazumtirdzniecības vadītājs Uldis Piekuss

13.00-14.30 SIA “Circle K Latvia”

 

 

DALĪBA - BEZMAKSAS

Vairāk informācijai:

Lelde Kolosova

Uzņēmējdarbības konsultante

Dobeles Pieaugušo izglītības un uzņēmējdarbības atbalsta centrs (Dobeles PIUAC)

Brīvības iela 7, Dobele, LV-3701

Tālr. 63781739

www.pic.dobele.lv

 

 

20 Efektīva sapulce – iespējas un kļūdas. Coach meistarklase

Efektīva sapulce – iespējas un kļūdas

Sapulces varam uztvert dažādi. Tās var būt kā simbols, vai arī kā efektīvs instruments organizācijas mērķu sasniegšanai.

Simbols, kā nodeva tradīcijām – organizācijas, vadītāja vēlmei demonstrēt demokrātijas, ekoloģiskuma izpausmes. Rezultātā sapulces mēdz būt garlaicīgas, ar zemu efektivitāti, vai... instruments ieinteresētu, kompetentu profesionāļu potenciāla veicināšanai organizācijas un individuālo mērķu sasniegšanai.

 

Meistarklasē:

- precizēsim sapulču organizēšanas mērķus un vēlamos rezultātus;

- apskatīsim modernās sapulču vadīšanas tendences un virzienus;

- dalīsimies ar pieredzi un redzējumu par attālinātu sapulču organizēšanu, vadīšanu iespējām, arī draudiem;

- apzināsim iespējamās kļūdas;

- runāsim par vadītāja iespējām sevi sagatavot sapulcei – tehniski, emocionāli, fiziski;

- izpētīsim efektīvas sapulces kritērijus;

- parskatīsim dažādus sapulču vadīšanas algoritmus...

 

Dalībnieku ieguvumi.

1. Paplašināts personiskais redzējums par sapulces mērķiem, uzdevumiem, lietderību.

2. Padziļināta izpratne par algoritmiem un instrumentiem, ar kuru palīdzību efektīvi organizēt un dažādot sapulces, atbilstoši apstākļiem, situācijām, izmantojot zināšanas par aktuālajām tendencēm pasaulē.

3. Redzējums par jēgpilnu organizācijas vadītāju un darbinieku laika, un citu resursu izmantošanu.

 

Eksperti:

 

ANITA SĀNE - personiskās izaugsmes, karjeras un pārmaiņu koučs, mentore, biznesa trenere.

            Specializējas: personālvadības, darbinieku attīstības stratēģiju un sistēmu izveide, audits. Vadītāju atlase. Vadītāju “onboardinga” procesa vadība. Vadītāju kompetenču novērtēšana un līderības prasmju attīstīšana. Biznesa un karjeras koučings un mentorings vadītājiem.

 

EDMUNDS IMBOVICS -  biznesa psihologs, uzņēmējs, ECF, ICTA sertificēts koučs-mentors, lektors, biznesa treneris. Specializācijas - apmācības sistēmu izveidošana, uzlabošana, efektīva komunikācija ar sevi un apkārtējiem.

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 

Dalības maksa:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.

 

Reģistrācija: http://ej.uz/RCM_200218

 

21 Seminārs "„DATU DROŠĪBA: kā pasargāt uzņēmuma un privātpersonu datus”

Europe Direct informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar LTRK Kurzemes nodaļu 21. februārī plkst. 11:00, Liepājas Latviešu biedrības nama Kamerzālē piedāvā bezmaksas semināru „DATU DROŠĪBA: kā pasargāt uzņēmuma un privātpersonu datus”

             Pieaugot IKT pakalpojumu klāstam un strauji attīstoties tehnoloģijām, datu drošība un to apdraudējums skar arvien lielāku sabiedrības daļu. Kiberdrošības riskam mūsdienās ir pakļauti gan uzņēmumu, gan privātpersonu dati.

            Latvijā vidēji vienā mēnesī tiek reģistrētas vairāk kā 100 000 apdraudētas IP (internet protocol) adreses, kur vairāk kā 80% gadījumos apdraudējumu veido iekārtas ar interneta pieslēgumu. Veicot IT apdraudējuma diagnostiku un sistēmu drošības auditu iespējams ne vien iegūt informāciju par IT drošības riska tendenci, bet izvērtēt kādi pasākumi ir jāveic, lai uzņēmuma biznesa dati būtu drošībā.

             Sākot ar 2018. gada 25.maiju, visiem komersantiem, valsts un pašvaldību iestādēm būs jāievēro un jāpiemēro Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) prasības attiecībā uz personas datu glabāšanu, apstrādi un šādu datu brīvu apriti. Jaunā regula ieviesīs jaunas un stingrākas prasības attiecībā uz datu apstrādi un uzglabāšanu, palielinās datu subjektu kontroli pār tā datiem, kā arī noteiks stingrākas prasības pret datu elektronisko un datu apstrādes darbību uzglabāšanu, līdz ar ko IT sistēmas būs jāpielāgo tā, ka pārzinis var izpildīt datu subjekta likumīgās prasības un Valsts datu inspekcijas prasības noteiktajos termiņos. Administratīvais sods par regulas neievērošanu var sasniegt līdz pat 20 milj. vai 4% no uzņēmuma iepriekšējā finanšu gadā gūtā gada apgrozījuma.

Seminārā runās par:

• Tendences pasaulē un Latvijā: kiberuzbrukumu skaits pieaug un hakeri atrod arvien jaunas IT drošības nepilnības;

• Kā uzņēmumi un privātpersonas var mazināt risku un kiberuzbrukumu sekas (paroles, programmatūras atjauninājumi, interneta drošība);

• Esošais fizisko personu datu apstrādes tiesiskais regulējums Latvijā un Jaunā Vispārīgo datu apstrādes regula.

• Galvenās izmaiņas saistībā ar Jauno vispārīgo datu apstrādes regulu.

• Darbības plāns uzņēmumiem, ko būtu primāri nepieciešams paveikt līdz 2018.gada 25.maijam (rekomendācijas un piemēri).

• Kādi risinājumi biznesa uzņēmumiem ir pieejami IT drošības pilnveidošanai un VDAR regulas prasību izpildei;

Lūgums iepriekš pieteikties līdz 19. februārim - https://goo.gl/forms/By3klcvZylb9ssU42   vai pa tālr. 63429019

Semināru vadīs Sarmīte Mickeviča, Lattelecom drošības risinājumu pakalpojumu vadītāja.

Dainis Lukaševičs, Lattelecom datu aizsardzības projektu vadītājs.

23 Pārdošana = Darījumi. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Pārdošana = Darījumi

 

    Kad klienti jūt klasisku pārdošanas metodi viņi ieņem aizsardzības pozīciju. Tad pārdevējiem ir jāizmanto spēcīgas atbildes uz iebildumiem.

Kā tajā brīdī jūtas klients? Vai izdosies izveidot ilgtermiņa sadarbību?

Pārdošanas komandās bieži runā par mērķa klientiem un gatavo frāzes ko teikt viņiem. Bet klients vienmēr ir cilvēks un manuprāt svarīgi ir to atcerēties biežāk. Lai cik liels ir uzņēmums kuru uzrunājam, pārdevējs vienmēr uzrunā kādu konkrētu cilvēku.

 

Seminārā:

1. Runāsim par klientu attieksmi pret pārdevējiem un otrādi.

2. Ar praktiskiem uzdevumiem tu izpētīsi sevi, kā darījuma cilvēku.

3. Tu atklāsi savas stiprās puses veidojot sadarbību.

4. Tu uzzināsi ko darīt ar iebildumiem.

5. Līdzi varēsi paņemt vienu ārkārtīgi vērtīgu atziņu priekš sevis.

 

Semināru vada: Ilze Ušacka –Priekule: izaugsmes veicinātāja jeb koučs, darījumu speciālists. Ilze ir strādājusi dažādu jomu pārdošanā kopš 2006.gada gan kā ikdienas menedžere, gan vadošos amatos. Šobrīd viņa ir izveidojusi Darījumu skolu

Semināra norises laiks: plkst. 13:00-15:00

Dalības maksa:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.

 

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_230218

23 Eksporta rīts

Eksporta rīts

Uz rezultātu orientēts darbs ar mērķa klientiem

 

23. februāris, 09:30–12:00

LTRK nams, Kr. Valdemāra iela 35, Rīga

 

Reģistrēšanās: ej.uz/Eksportam17

Kā identificēt potenciālos tirgus un klientus? Kādi ir veiksmīgas sadarbības veidošanas priekšnoteikumi? Kuri ir efektīvākie klientu uzrunāšanas kanāli? Uz šiem un vēl daudziem citiem jautājumiem februāra Eksporta Rītā atbildēs uzņēmumu Squalio un PlayGineering Systems pārstāvji, kuri dalīsies savā pieredzē par mērķtiecīgu jaunu tirgu apguvi un starptautisku klientu piesaistīšanu.

 

Eksporta Rīta programma:

09:30 - 09:45 - Iepazīšanās

09:45 - 10:30 - Squalio eksporta stratēģijas pamatprincipi jaunu tirgu identificēšanai:

  • Partnerību būvēšana
  • Iepirkumi
  • Lokālā filiāle un zvanu centrs
  • Scenāriju analīze

10:30 – 10:45 - Kafijas pauze

10:45 – 11:30 - PlayGineering Systems pieredzes stāsts

  • Eksporta tirgu identificēšana
  • Sadarbības partneru izvēle
  • Iespējamās sadarbības formas

11:30 – 12:00 - Dalībnieku diskusija un jautājumi

 

Eksperti:

Artūrs Lazdekalns, Squalio produktu portfeļa vadītājs. Squalio ir IT uzņēmums, kas jau vairāk kā 20 gadus nodrošina programmatūras un mākoņpakalpojumu licenču tirdzniecību, konsultācijas,, kā arī programmatūras inventarizācijas un audita pakalpojumus. 2017.gads tika noslēgts ar 40 milj. EUR lielu apgrozījumu. Lielākās eksporta valstis ir Ukraina un Baltkrievija.

Valdis Zitars, PlayGineering Systems pārdošanas direktors. PlayGineering ražo augstās tehnoloģijas profesionālajam sportam un aprīko sporta halles ar statistikas vākšanas iekārtām. Uzņēmuma risinājumi tiek izmantoti basketbolā, hokejā un citos sporta veidos vairāk nekā 18 valstīs. 2017.g. uzņēmums dubultoja apgrozījumu, sasniedzot 1,8 milj. ASV dolāru.

 

Dalības maksa: 36.00 EUR + PVN.

LTRK, LEK biedriem un Gateway&Partners klientiem: bezmaksas.

 

Vairāk informācijas: justine.skuja@gatewaypartners.net vai janis.tilibs@chamber.lv

 

Organizē: Gateway & Partners, Latvijas Eksporta klasteris (LEK) un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera

1

27 Kā veiksmīgi ieviest biznesa vadības (ERP) programmatūru Jūsu uzņēmumā? LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Kā veiksmīgi ieviest biznesa vadības (ERP) programmatūru Jūsu uzņēmumā?

 

Biznesa vadības (ERP) programmatūra ir vienota programma jeb sistēma, kas ļauj uzskaitīt un pārvaldīt visus ar uzņēmuma darbību saistītos datus un automatizēt biznesa procesus, sākot no finanšu un personāla, beidzot ar ražošanas, noliktavas, pārdošanas u.c. procesiem.

Šobrīd, šādas programmatūras ieviešana uzņēmumos ir ļoti izplatīta.

Bet kā nodrošināties, lai ieviešanas process būtu efektīvs un piegādātājs ir uzdevuma augstumos? Kā būt pārliecinātam, ka par visu tiešām tiks padomāts? Vai uzņēmējs drīkst paļauties tikai uz piegādātāja kompetenci? Un par ko tad īsti uzņēmējam ir jāuzņemas atbildība?

 

Seminārā runāsim par:

  • Kā sagatavoties programmatūras ieviešanai?
  • Kā izlemt - iegādāties gatavu sistēmu vai izstrādāt pašiem savu?
  • Cik efektīvi ir pielāgot (pārprogrammēt) jau esošu sistēmu?
  • Vai migrēt vēsturiskos datus? Kādi riski? Kā sagatavot datus?
  • Kādas integrācijas ir nepieciešamas? Kas jāņem vērā?
  • Kā pārvarēt darbinieku pretestību pret pārmaiņām un panākt sekmīgu to iesaisti?
  • Kā visefektīvāk organizēt lietotāju apmācības?
  • Kas jāņem vērā par IT infrastruktūru?
  • Kā novērtēt, vai esat gatavi sistēmas palaišanai?
  • Kas jāņem vērā palaižot sistēmu?
  • Kā turpināt attīstīt sistēmu pēc palaišanas?
  • Kā šādu projektu vislabāk vadīt no uzņēmēja puses?

Ja Jūsu biznesa procesos datu uzskaitei un procesu nodrošināšanai joprojām tiek izmantots papīrs vai notiek informācijas dubulta ievadīšana vairākās programmās, tad noteikti ir laiks apsvērt domu par šādas programmatūras ieviešanu.

Semināru vada: Artūrs Gedvillo, 15+ gadu pieredze darbā ar biznesa vadības (ERP) sistēmām.

15 gadu laikā ir uzkrāta pieredze gan piegādātāja, gan klienta pusē, strādājot gan kā, kā arī jau ieviestu sistēmas uzlabošanā un biznesa procesu optimizācijā

Dalības maksaLTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_270218

 

27 SEMINĀRS "MĀRKETINGA IESPĒJU IZMANTOŠANA MAZAJOS UN VIDĒJOS UZŅĒMUMOS". VALMIERA

MĀRKETINGA IESPĒJU IZMANTOŠANA

MAZAJOS UN VIDĒJOS UZŅĒMUMOS.

 

Praktiska nodarbība vienkāršai mārketinga plānošanai uzņēmumā.

 

27.februārī no plkst. 13.00 - 16.30

Valmieras integrētās bibliotēkas 2.stāva zālē (217.telpa), Cēsu ielā 4, Valmierā

 

Praktiska nodarbība vienkāršotai mārketinga plānošanai uzņēmumā. Maza budžeta mārketinga kampaņu organizēšana. Produktu pievienotās vērtības celšana ar mārketinga palīdzību. Mārketinga principu iekļaušana uzņēmumu ikdienas darbā.

Mērķauditorija -  Nelielu uzņēmumu īpašnieki, vadītāji un vadošie speciālisti bez profesionālas mārketinga izglītības.

Nodarbības dalībnieku ieguvumi:

  • Vienkāršotas mārketinga vadības sistēmas apguve;

  • Vieglāka uzņēmuma vadīšana;

  • Sistēmiska pieeja mārketingam;

  • Finanšu, administratīvo un darba laika resursu ietaupīšanas iespējas.

Saturs.

  1. Vienkāršota un viegli izmantojama mārketinga plānošanas sistēma.

  • Uzņēmuma mērķu izvirzīšana un analīze ar ‘’Plotkāna dakšu’’ metodi;

  • Mārketinga mix plānošanas metode precēm un pakalpojumiem;

  • Mārketinga mix kā mārketinga plāna kodols.

  1. Mazbudžeta mārketinga kampaņu organizēšana.

  • Kampaņas mērķu definēšana un atbilstošu mārketinga instrumentu izvēle;

  • Kampaņas organizēšanas principi;

  • Lētākie un efektīvākie mārketinga paņēmieni.

  1. Produktu vērtības celšana un jaunu produktu izstrāde ar mārketinga metodēm.

  2. Mārketinga principu integrēšana uzņēmuma darbībā.

  • Mārketings kā uzņēmuma vadības sistēma;

Kā izvairīties no nevajadzīgām izmaksām mārketinga vadības procesā?

Semināru vadīs:

Aigars Plotkāns

  • Ilggadēja pieredze vadošos amatos dažādās Latvijas bankās.

  • Vairāk kā 10 gadu biznesa pasniedzēja un konsultanta pieredze.

  • Plašs Profesionālo interešu un kompetenču loks: pedagoģija, ekonomika, vadzinības, finanses, mārketings, kreatīvās pieejas biznesa plānošanai un vadībai, organizāciju vērtību/kultūras jautājumi.

  • Trīs mācību grāmatu autors mārketingā un vadzinībās.

Dalība seminārā:

Reģistrēšanās līdz 21.februārim!

Reģistrācija: https://goo.gl/forms/WdrTWjxkrPpLlbRP2

VAI sūtot pieteikumu: valmiera@chamber.lv

Dalības maksa:

  • LTRK biedriem: 10,00 + PVN /personai

  • Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri: 18,00 eur + PVN / personai