Pārlekt uz galveno saturu
18 Kā uzņēmumam izvēlēties atbilstošāko sponsorēšanas nišu? LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Kā uzņēmumam izvēlēties atbilstošāko sponsorēšanas nišu?

 

Kādēļ dažus zīmolus mēs vēl ilgi atceramies kā kāda pasākuma sponsorus, bet citus pat nepamanām?

Kādi faktori to ietekmē?

Seminārā runāsim par:

  1. Sabiedrības vērtības sponsorēšanas aktivitāšu kontekstā.
  2. Kā uzņēmumam stratēģiski izvēlēties atbalsta projektus?
  3. Kā panākt, lai ieguldījumi sponsorēšanas jomā sniegtu pievienoto vērtību zīmolam un biznesam?

 

Ieguvumi: Stratēģisks skatījums uz uzņēmuma iespējām un ieguvumiem no sponsorēšanas jomas

Semināru vada: Inta Priedola- Kantar TNS zīmolvadības eksperte

Semināra norises laiks: plkst. 15:00 – 17:00

 

DALĪBAS MAKSA:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.
  • Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri 45,00 + PVN / personai

 

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_180118