Pārlekt uz galveno saturu

Sabiedrisko attiecību stratēģiskā plānošana. KOMUNIKĀCIJU TREŠDIENA

19 Sabiedrisko attiecību stratēģiskā plānošana. KOMUNIKĀCIJU TREŠDIENA

Sabiedrisko attiecību stratēģiskā plānošana

 

    Lai veidotu attiecības ar sabiedrību, vairotu uzņēmumu atpazīstamību un reputāciju, kā arī novērstu krīzes un dažādus riskus, būtiski apzināties, ka plānveida rīcība, izveidojot stratēģiju var noderēt kā ikdienas darbā, tā arī citās situācijās.

 Sabiedriskās attiecības vērstas gan uz iedzīvotājiem jeb potenciālajiem preču un pakalpojumu pircējiem, tā arī uz lēmumu pieņēmējiem, attieksmēm un komunikācijas taktiku medijos.

 Izveidojot stratēģiju, iespējams veidot tādu uzņēmuma tēlu un reputāciju, kas ilgtermiņā var sniegt būtiskas priekšrocības, salīdzinot ar citiem tirgus spēlētājiem.

 

Seminārā runāsim par:

 

1. Korporatīvo komunikāciju;

2. Kādēļ gan iekšējā, gan ārējā komunikācija ir svarīgas sabiedrisko attiecību sastāvdaļas;

3. Kā izvērtēt uzņēmuma stiprās un vājās puses;

4. Kādus sabiedrisko attiecību instrumentus izvēlēties;

5. Ko un kāpēc komunicēt, bet ko noklusēt;

6. Kā sabiedrisko attiecību stratēģija var atbalstīt uzņēmuma attīstības stratēģiju;

7. Integrētais mārketings un sabiedriskās attiecības

8. praktiski ieteikumi sabiedrisko attiecību stratēģijas veidošanā.

Eksperte: Rūta Grikmane, Sabiedrisko attiecību praktiķe, specializējusies lobijā un krīžu komunikācijā, “Rū Komunikācijas” valdes locekle un projektu direktore, “Rū Komunikācijas digital” projektu direktore, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras sabiedrisko attiecību konsultante, biznesa augstskola “Turība” docente. Ilggadīga pieredze žurnālistikā un sabiedrisko attiecību projektu vadībā, strādājot ar tirgus līderiem.

Norises laiks: plkst. 15:00-17:00

DALĪBAS MAKSA:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.
  • Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri 45,00 + PVN / personai

Reģistrācija: http://ej.uz/KT_190717