Pārlekt uz galveno saturu
31 Zīmola aktivizācijas tendences un novērtēšanas tehnikas. Brand Activation Trends & Evaluation Techniques. Seminārs angļu valodā

Zīmola aktivizācijas tendences un novērtēšanas tehnikas.

 Brand Activation Trends & Evaluation Techniques

Seminārs notiks angļu valodā.

   Nepieciešamība ietaupīt laiku un naudu. Tā ir mantra starp augstākā līmeņa vadītājiem visā pasaulē. Semināra mērķis ir apgūt zīmola aktivizācijas un sponsorēšanas tehniku, lai palielinātu sava uzņēmuma budžetu.

Seminārā runāsim par:

Unikālām globālām tendencēm zīmolu sponsorēšanā, kas iegūtas no „Sponsorium” kopējās datubāzes. Sponsorium Intl Inc ir pasaulē vadošais sponsorēšanas novērtēšanas programmatūras izstrādātājs. Katru gadu 60 000 projekti tiek izvērtēti, izmantojot Sponsorium Return on objectives (ROO) metodes. Marks Kornišs dalīsies ar izvērtēšanas filozofiju kopā ar ieskatiem šajā tehnikā un piemēriem, ko iespējams pārnest un piemērot sava uzņēmuma darbībai.

Ieguvumi:

Saprast globālās sponsorēšanas visaptverošo ainavu, uzzināt par salīdzinošo analīzi un iegūt praktisku izvērtēšanas metodoloģiju.  Seminārs sniegs kvantitatīvas zināšanas par sponsorēšanas un investēšanas mākslu, lai jūs varētu palielināt savu ieguldījumu un sadarbību vērtību.

Eksperts: Marks Kornišs, Globālo partnerību vadītājs, Sponsorium Intl Inc.

Ar 25 gadu pieredzi industrijā Marks ir palīdzējis uzņēmumiem efektīvāk izmantot laiku un resursus, veidot augstākā līmeņa vadības ziņojumus un konkrētus kritērijus investīciju atdeves izmērīšanai.

Marks pastāvīgi sniedz savu ieguldījumu mārketinga medijos un ir bijušais valdes loceklis Eiropas Sponsorēšanas asociācijā.

Miikka Vahtera, Valdes priekšsēdētājs un dibinātājs, Malja BTL Oy un SIA Malja Baltic

Miikka ir strādājis ar sponsorēšanu un pasākumu mārketingu kopš 1998. gada. 2001.gadā viņš nodibināja vienu no vadošajām zīmola aktivizācijas un pasākumu mārketinga aģentūrām Ziemeļeiropā Malja BTL. Tās pārstāvniecības atrodas Helsinkos un Rīgā. Malja ir Ziemeļeiropas valstu pasākumu tīkla Rooftop dibinātājs. 2013.gadā Miikka uzsāka Sponsorēšanas un Pasākumu asociācijas darbību Somijā.

Kompānija uztur biznesa sakarus ar industrijas nozīmīgākajām pilsētām: Stokholmu, Londonu, Amsterdamu un Montreālu.

Norises laiks: plkst. 15:00-17:00

DALĪBAS MAKSA:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 12,80 + PVN.
  • Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri 42,60 + PVN / personai

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_310117

Brand Activation Trends & Evaluation Techniques

Relevance: The need to save time and money. This is a mantra amongst top management worldwide. The purpose of this seminar is to learn how brand activation and sponsorship can help you gain bigger budgets.

What we are going to talk about:

Unique global trends in brand sponsorship taken from Sponsorium global database. Sponsorium Intl Inc is a leading provider of sponsorship evaluation software. Each year more than 60,000 sponsorships or projects are evaluated using the Sponsorium method of ROO. Mark will share with the audience the evaluation philosophy together with insights taken from this evaluation technique.

Benefits:

Learn about the global sponsorship landscape, benchmarking and come away with a practical evaluation methodology. The seminar will bring quantitative science to the art of sponsorship and community investment, so you can maximize the value of your partnerships.

Experts: Mark Cornish, Head of Global Partnerships, Sponsorium Intl Inc

Transferring Mark's 25 years knowledge is a key part of his day to day work with leading brands. This is achieved by helping develop more efficient use of time, transparency and governance regarding expenditure, board level management reports and a rigorous evaluation method based upon ROO (Return on Objectives).

Mark is privileged to have helped hundreds of brands face these challenges which requires a high level of trust and confidence. Mark is also a regular contributor to the trade and marketing press and a former Board Member of the European Sponsorship Association.

Miikka Vahtera, CEO & Founder, Malja BTL Oy and SIA Malja Baltic

Miikka has worked with sponsorships & events since 1998. Since 2001 he has been working in

the agency side, he is the founder of one of the leading brand activation / event marketing agencies in Nordics, Helsinki and Riga based Malja. Malja is a founder of Rooftop – the Nordic Event Hub.

Year 2013 Miikka launched Association for Sponsorship & Events in Finland to upgrade the position of our industry. He is well connected to key capitals of our industry: Stockholm, London, Amsterdam and Montreal.

The working language of the seminar will be English.

 Fee:

For Chamber members - free entrance for one person from the company, each additional person 12,80 + VAT

For non-Chamber members - 42,60 + VAT / person

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_310117