Pārlekt uz galveno saturu
26 Antimanipulācijas pārdošanā un klientu apkalpošanā. Pārdošana 24/7

Populārākās manipulācijas un to pārvarēšanas paņēmieni veiksmīgai pārdošanai un klientu apkalpošanai

Kur un kāpēc pārdošanas un klientu apkalpošanas procesā rodas vieta manipulācijām? Kādi ir šajā procesā visbiežāk sastopamie manipulāciju veidi? Kā iepriekš paredzēt manipulācijas? Kāda ir manipulāciju ietekme uz pārdošanas rādītājiem un klientu apkalpošanas kvalitāti? Kā antimanipulācijas instrumenti var palīdzēt veicināt pārdošanas un klientu apkalpošanas rādītāju pozitīvu pieaugumu?
Lekcija „Antimanipulācijas pārdošanā un klientu apkalpošanā” ir paredzēta pārdošanas un klientu apkalpošanas vadītājiem un speciālistiem, kā arī ikvienam aktīvam biznesa cilvēkam. Lekcija veicinās dalībniekos izpratni par manipulācijām pārdošanas un klientu apkalpošanas procesos, kā arī sniegs ieskatu praktiskās antimanipulāciju metodēs.
Antimanipulācijas ir vienīgais inteliģentais un humānais veids, lai nenonāktu manipulācijās un maldīgu priekšstatu ietekmē. Tas ir visātrākais veids, lai uztvertu patiesi būtisko informāciju.


Lekcijā apskatāmās tēmas
1.Informācijas uztvere un to ietekmējošie faktori
- Kā atšķirt svarīgo no mazsvarīgās informācijas?
- Kā neiet maldīgas informācijas “pavadā”?
2.Manipulāciju veidi, formas un izpausmes pārdošanā un klientu apkalpošanā
- Kā saīsināt pārdošanas procesu?
- Kā panākt un nostiprināt ilgstošu sadarbību ar klientu?
3.Apzinātās un neapzinātās manipulācijas mijiedarbības procesos
- Raksturīgākie piemēri klātienes tikšanās laikā, pa tālruni un rakstveidā.
4.Antimanipulāciju praktiskās metodes pārdošanā un klientu apkalpošanā
- Kā mēs reāli varam rīkoties saskaroties ar manipulācijām?
5.Personības ierobežojumu ietekme uz noturību pret manipulācījām
- Kā pārvarēt ierobežojumus pārdošanas un klientu apkalpošanas procesā?

Padniedzējs:
Agris Grava
Agris Grava biznesa konsultāciju nozarē darbojas vairāk kā 20 gadus. Šajā laikā viņš ir realizējis apmācību programmas un konsultāciju produktus vadošajiem uzņēmumiem un organizācijām Latvijā un Austrumeiropā. Savā apmācību pieejā Agris apvieno modernākās biznesa vadības metodes ar praktiskās psiholoģijas iespējām, panākot vienmērīgu un līdzsvarotu dalībnieku profesionālo un personīgo izaugsmi.

,,Biznesu apvienības ,,Konsuls” mācību centra vadošie konsultanti izstrādā apmācību autorprogrammas un konsultācijas uzņēmumiem ar pārdošanu, vadīšanu, profesionālo un personīgo izaugsmi saistītu jautājumu risināšanā kopš 2000.gada. Līdz šim uzņēmuma konsultanti ir izstrādājusi vairāk kā 700 apmācību programmas Latvijas un Skandināvijas uzņēmumiem.

Reģistrēties: http://ej.uz/P247_260916

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim dalība bez maksas, katram nākamajam – EURO 12,80 + PVN, potenciālajiem biedriem EURO 42,60 + PVN

P.S. Notiks semināra video translācija. Lai Jūs to varētu vērot lūdzu pieteikties reģistrācijas formā.
LTRK biedriem video seminārs ir bezmaksas, bet pārējiem, par EURO 20,00 +PVN.

Kontaktpersona: Jānis Tilibs, 26942631, janis.tilibs@chamber.lv