Pārlekt uz galveno saturu

Seminārs „ Kā uzņēmumi un klienti satiekas un sadarbojas e-vidē?” DAUGAVPILĪ

16 Seminārs „ Kā uzņēmumi un klienti satiekas un sadarbojas e-vidē?” DAUGAVPILĪ

1. E-vides loma mūsdienu klienta dzīvē:

Apskatīsim, cik daudz laika klients pavada e-vidē, kādas darbības veic, kādas ierīces un kādiem mērķiem izmanto un kāda ir klientu motivācija izmantot e-vidi, lai labāk saprastu, kāds ir e-komercijas potenciāls.

2. Uzņēmumu  dialogs ar klientu e-vidē:

Izrunāsim, kā caur dažādajiem e-vides komunikācijas kanāliem – māja slapām, e-pastiem, sociālie mēdijiem, forumiem, blogiem, interneta meklētājiem – e-komercijas uzņēmumi veido dialogu ar klientu un saņem atgriezenisko saiti par klienta viedokļiem, motivāciju, vajadzībām un uzvedību.

3. Klientu pirkuma izvēles un lēmuma pieņemšanas process:

Noskaidrosim, kā klients uzzina par mūsu uzņēmuma piedāvājumu, kā mūs atrod un visbeidzot – izvēlas mūs. Izanalizēsim pirkuma izvēles procesu un to, kā tiek pieņemti pirkuma lēmumi. Un skatīsim kopīgo un atšķirīgo fiziskajā un e-vidē.

4. Klientu vajadzības un uzvedība uzņēmuma mājas lapā :

Apskatīsim, kādas ir klienta vajadzības atnākot uz mūsu uzņēmuma māja slapu un kā tās apmierināt; kā veidojas klienta pirmais iespaids atnākot pie mums, kā viņš reaģē. Noskaidrosim arī, kā ar mājas lapas un saistīto automatizēto procesu palīdzību mēs varam veidot klientu lojalitāti un veicināt vēlmi atgriezties pie mums.

Eksperti:

Elita Račiņa, mārketinga un pārdošanas profesionāle ar 20 gadu pieredzi plaša patēriņa preču un finanšu jomās strādājot ar Latvijā labi zināmiem zīmoliem, t.sk. ar tādiem starptautiski atzītiem kā Procter & Gamble, American Express un If apdrošināšana. Pēdējie 7 gadi ir veltīti e-komercijas kanāla attīstībai kompānijā If P&C Insurance AS.

Dalības maksa:  bezmaksas

Obligāta reģistrēšanās: https://goo.gl/forms/Vn9rAz7YOBY72czO2