Pārlekt uz galveno saturu

Seminārs "Darbinieki kā zīmola platforma", Liepājā

26 Seminārs "Darbinieki kā zīmola platforma", Liepājā

Europe Direct informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar LTRK Kurzemes nodaļu 26.janvārī, plkst.11.00, restorāna "Upe" konferenču zālē "Amber hall"  piedāvā bezmaksas semināru         " Darbinieki kā zīmola platforma".

Viens no centrālajiem mārketinga jautājumiem ir - Kas ir uzņēmuma primārā auditorija? Pēdējos 10 gadus, īpaši kopš sociālo mediju parādīšanās, daudz tiek runāts par zīmola faniem vai vēstnešiem kā svarīgāko grupu. Tie ir cilvēki, kas "deg" par zīmolu, pārstāv tā vērtības un nesavtīgi stāsta un iesaka to visiem, ko vien satiek.

Pasaulē un Latvijā ir vairāki uzņēmumi, kas savā komunikācijā iesaista darbiniekus. Darbinieki var būt tēli uzņēmumu kampaņās. Viņi var būt būtiska mērķauditorija kampaņas uzbūvē. Taču iespējama vēl drosmīgāka pieeja - komunikāciju pilnībā var nodot darbinieku rokās.

Lūgums iepriekš pieteikties pa tālr.63429019 vai e-pastu:kristine.zabe@chamber.lv

Lektors - Edgars Pētersons, stratēģiskais plānotājs un partneris radošajā aģentūrā Weekend. 10 gadus guvis pieredzi reklāmas un mārketinga konsultācijās, strādājot vadošajās Latvijas reklāmas aģentūrās kā DDB un TBWA. Zīmīgākie projekti ietver Bite Zīmola attīstību, LMT zīmola maiņu, Zelta Zivtiņa zīmola veidošanu, Swedbank zīmola maiņu un citu Latvijas vadošo zīmolu attīstību. Kopš 2015. gada aprīļa veiksmīgi tiek attīstīta sava aģentūra, kura apkalpo tādus zīmolus kā Bite, Virši-A, Rimi Baltija, Jameson, Food Union u.c.