Pārlekt uz galveno saturu

Iekšējās komunikācijas prakse un darbinieku apmierinātības aspekti uzņēmumā “Rīgas satiksme”. BENCHMARKING jeb salīdzināšana

20 Iekšējās komunikācijas prakse un darbinieku apmierinātības aspekti uzņēmumā “Rīgas satiksme”. BENCHMARKING jeb salīdzināšana

Iekšējās komunikācijas prakse un darbinieku apmierinātības aspekti uzņēmumā “Rīgas satiksme”

 

    Mūsdienu organizācijas sasniegumi arvien vairāk kļūst atkarīgi no visiem tās darbiniekiem, no viņu motivācijas līdzdarboties organizācijas mērķu sasniegšanā. Organizācijas kultūra un komunikācija kļūst par nozīmīgiem faktoriem to efektīvā darbībā.

Uzņēmumā “Rīgas satiksme” strādā gandrīz 4300 darbinieku, un viņu attiecības sakņojas iekšējā komunikācijā, kas dod iespēju koordinēt darbības, lai sasniegtu mērķus, pieņemtu lēmumus un pārvaldītu procesus.

 

Mums būs iespēja paviesoties uzņēmumā “Rīgas satiksme” un uzzināt:

  1. Kā saviem darbiniekiem sevi pozicionē viens no lielākajiem uzņēmumiem Latvijā – “Rīgas satiksme”?
  2. Kādi ir darbinieku apmierinātības aspekti uzņēmumā “Rīgas satiksme”?
  3. Kā norit iekšējās komunikācijas prakse lielā organizācijā?
  4. Kāda ir darba organizācija vienā no vecākajiem tramvaju depo Latvijā?
  5. Padiskutēt par darbiniekus motivējošiem aspektiem.

 

Ar “Rīgas satiksmes” iekšējās komunikācijas praksi un darbinieku apmierinātības aspektiem mūs iepazīstinās “Rīgas satiksmes” Klientu apkalpošanas un komunikācijas daļas vadītājs Viktors Zaķis un Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Baiba Bartaševiča.

Norises laiks: 9:00 - 11:30

DALĪBAS MAKSA:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 12,80 + PVN.
  • Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri 42,60 + PVN / personai

 

Reģistrācija: ej.uz/BMk_201016