Pārlekt uz galveno saturu

Efektīva biznesa vadība digitālajā laikmetā. e-KLUBS

07 Efektīva biznesa vadība digitālajā laikmetā. e-KLUBS

     Šodien, visa pasaule strauji attīstās, savstarpējai komunikācijai pārejot uz tiešsaisti. Digitālā vide mainās ik dienu, veicinot strauju attīstību sabiedrībai,  kas, sekojot līdz dinamiskajām pārmaiņām, arvien vairāk izmantojot digitālos kanālus.

Tāpēc šobrīd viens no svarīgākajiem uzņēmuma eksistences faktoriem ir digitālais mārketings un tā veiksmīga integrācija biznesa pamatdarbības procesos.

    Ikvienu skar digitālās pārmaiņas - gan patērētājus, tā arī mazos, vidējos, kā arī lielos uzņēmumus. Šobrīd būtiskākais uzņēmējam ir nepārtraukti mācīties, neapjukt no datiem un veiksmīgi iemācīties lietot tos savā labā, lai neatpaliktu no saviem konkurentiem, nodrošināt izaugsmi un būt zinošam par jaunākajām mārketinga aktualitātēm.

 Tādēļ kompānija Digital Journey aicina Tevi uz semināru “Efektīva biznesa vadība digitālajā laikmetā” , lai iepazīstinātu ar svaigākajām digitālā  mārketinga tendencēm, un iedrošinātu nebaidīties un izmantot datus sava uzņēmuma labā.

Eksperti:

Egils Boitmanis digitālā mārketinga nozarē darbojas jau kopš 2008. gada. Egils, esot Google sertificēts trenneris un RISEBA universitātes pasniedzējs, veiksmīgi vada divus digitālus uzņēmumus - digitālā mārketinga aģentūru Infinitum8, kas piedāvā SEO (search engine optimization), Affiliate marketing (GoAffiliate.com), PPC (Google Adwords; Yandex Direct) pakalpojumus, kā arī digitālo mārketinga kursu kompāniju Digital Journey. Piecus gadus Egils un Infinitum8 komanda aktīvi organizē digitālā mārketinga konferenci - “iLive”.

Jānis Birģelis ir analītikas eksperts, kurš uzņēmumā Infinitum8 strādā kā “Data Team Leader” un vada lekcijas digitālā mārketinga kursu kompānijā Digital Journey. Pateicoties Jāņa zinātkārei, Infinitum8  kompānija ir vienīgā Latvijā, kas ir Google Analytics sertificēta. Strādajot ar Google Analytics mārketinga instrumentu, Jānis ir uzlabojis vairāk kā 300 kontu. Lielā pieredze šajā nozarē un vēlme dalīties ar savām zināšanām ir novērojama arī Jāņa pasniegtajos semināros un paša vadītajās digitālā mārketinga apmācībās. Sadarbojoties ar TNS, Jānis ir palīdzējis tapt pētījumam “E- komercijas apskats 2014”, kurā iegūtie dati ļauj analizēt e-komercijas tendences Latvijā. Lai apgūtu informāciju par jaunāko digitālā mārketinga nozarē, Jānis katru gadu apmeklē Google sertificēto partneru pasākumu, kas tiek organizēts Amerikas Savienotajās Valstīs.

DALĪBAS MAKSA: BEZMAKSAS.

Norises laiks:15:00-17:00

Reģistrācija: ej.uz/EK_070916