Pārlekt uz galveno saturu

Attaisnojuma dokumentu noformēšanas prasības. Preču piegādes dokumentu sastādīšana. Pirkumi internetā. Finanšu diena

07 Attaisnojuma dokumentu noformēšanas prasības. Preču piegādes dokumentu sastādīšana. Pirkumi internetā. Finanšu diena

Attaisnojuma dokumentu noformēšanas prasības. Preču piegādes dokumentu sastādīšana. Pirkumi internetā.

    Likums “Par grāmatvedību” nosaka prasības attaisnojuma dokumentu noformēšanai.  Vai ir pamats neatzist darījumu, ja attaisnojuma dokumentā nav kāda no likuma norādītajiem rekvizītiem? Kāpēc un kuros gadījumos  ir vajadzīgs arī preču piegādes dokuments? Ja prece ir nopirkta internetā un nav rēķina – vai darījums ir noticis?

Semināra gaitā Jūs uzzināsiet atbildi uz šiem un citiem  jautājumiem.

Seminārā runāsim par:

 1.Attaisnojuma dokumenta definīcija. Rekvizīti iekšējā un ārējā  dokumentā.
2. Attaisnojuma dokumentu formas.
3. Noformējuma prasības kvītīm, čekiem, kas tiek noformēti Latvijā.
4. Kādi dokumenti (čeki, kvītis) var būt pievienoti avansa norēķinam, kas apstiprina naudas izdevumus ārzemēs. Vai ir vajadzīgi firmas  rekvizīti?
5. Kā pareizi noformēt dokumentus par naudas  izsniegšanu avansa norēķinu personai. Gadījumi, kad naudas izsniegšanu avansu norēķinu personai var pielīdzināt pie darba algas.
6. Kādos gadījumos VID ir tiesības veikt VSAOI trīskāršotu uzrēķinu (līdz ar to arī IIN).
7. Kļūdas un nepilnības preču piegādes dokumentu noformēšanā. Attaisnojuma un preču piegādes dokumenta atšķirības, piemēri no VID tematiskajām pārbaudēm.

8. Preču pirkumi internetā – dokumentu noformēšana.

Eksperte: Marina Ķere -  SIA “EiroVest” valdes locekle,  finanšu grāmatvedības speciāliste ar 26 gadu pieredzi, ISO  Grāmatvežu asociācijas eksperte.

Norises laiks: plkst. 15:00-17:00

Dalība: BEZMAKSAS

Seminārs tiek organizēts saskaņā ar EDIC projektu.

Reģistrācija: http://ej.uz/FD_070617

 

edic logo