Pārlekt uz galveno saturu

Attiecību veidošana ar klientu 21. gadsimtā! Labas prakses biznesa skola

15 Attiecību veidošana ar klientu 21. gadsimtā! Labas prakses biznesa skola

Attiecību veidošana ar klientu 21. gadsimtā!

 

    Dinamiski mainīgos tirgus apstākļos ir tikai viens uzņēmējdarbības aspekts, kas ir pastāvīgi nemainīgs, - nemitīgas pārmaiņas. Uzņēmēja un vadītāja ikdienas instrumentu klāsts ir pakļauts milzu straumei – ikkatru lietu, kas nebūs pietiekami nostiprināta, tā var aiznest tālumā vai izmest krastā. Piemēram, masu mediju mārketingā skatītājus jauna seriāla pirmajai sērijai varam piesaistīt ar pārdomātu mārketingu. Bet otrajai sērijai?

 

21.gadsmita uzņēmējdarbības vidē izpratne par klienta vietu uzņēmuma attīstībā ir gan stabilizējusies, gan attīstījusies. Kā nodrošināt, ka mūsu līdzšinējie klienti ne tikai turpina no mums iegādāties, bet pat palielina savu pirkumu apjomu un piesaista mūsu biznesam citus, jaunus klientus, - savus draugus un paziņas? Atslēgas vārdi – sadarbība ar klientu un šādas sadarbības savstarpējais izdevīgums kā mūsu zīmola vēstniecības pamats ir viens no iespējamajiem (un, iespējams, pats svarīgākais) ceļiem mūsu (un patiesībā – ikkatra) biznesa ilgtermiņa attīstībai.

Seminārā runāsim par šādām tēmām:

  1. Kā mēs katrs ik dienu ietekmējam sava biznesa attīstību? Trīs koncepti un spēka jautājums spēles laukuma iezīmēšanai.
  2. Kas ir atslēga esošo klientu piesaistei un noturēšanai? Pieci būtiski jautājumi izpratnes veidošanai.
  3. Uzbrukt vai bēgt? Kā priekšstati un uztveres stereotipi palīdz un kā traucē veidot attiecības biznesā (un privāti).
  4. Trīs jautājumi mūsu topošajam klientam kā ceļš uz ideju par “zīmola vēstniekiem”.

Eksperte -  Ginta Krivma, biznesa trenere:

  • Gintai ir ilggadīga pieredze vadībā un biznesa attīstībā - 10 gadu pieredze starptautiska koncerna Latvijas uzņēmuma vadītāja amatā, 5 gadu pieredze Mārketinga departamenta vadītāja amatā un 2 gadu pieredze Baltijas Biznesa attīstības vadītāja amatā.
  • Līdztekus 15 gadu laikā no “start-up” fāzes izveidoti 2 nišas uzņēmumi katrs ar apgrozījumu virs. 100 tk EUR gadā.
  • Pirms septiņiem gadiem izveidojusi un turpina vadīt vienu no trim šobrīd nozīmīgākajām Argentīnas tango skolām Latvijā un jau vairāk nekā 4 gadus Latvijā organizē starptautiskus Argentīnas tango festivālus.
  • 5 gadu darba pieredze VIP klientu apkalpošanā viesnīcu vadībā, atpūtas un izklaides nozarē Latvijā, Turcijā, Ukrainā un Krievijā.

Līdzsvars:

““Kad jūs domājat, ka kaut ko varat, vai arī nevarat, - jums, protams, ir taisnība,” reiz teica Henrijs Fords. Pirmais mērķus sasniedz un sapņus realizē tas neatlaidīgais un mērķtiecīgais, kas to dara ar prieku un attīstās ātrāk. Visi nevar būt uzvarētāji, bet izcils un veiksmīgs savā jomā var būt katrs uzņēmējs, vadītājs vai speciālists, kas turpina mācīties un attīstīties” uzskata Ginta. “Prasmes un zināšanas, ko dalībnieki apmācību rezultātā iegūs, būs izmantojamas uzreiz un dos jums un jūsu darbiniekiem iespēju efektīvi uzlabot savu ieguldījumu uzņēmuma attīstībā.”

Norises laiks: plkst:15:00-17:00

DALĪBAS MAKSA:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 12,80 + PVN.
  • Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri 42,60 + PVN / personai

 

Reģistrācija: http://ej.uz/LPS_150517