Pārlekt uz galveno saturu

Kā strādāt ar mediju aģentūru. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

29 Kā strādāt ar mediju aģentūru. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Kā strādāt ar mediju aģentūru

 

    Mārketinga budžetu lielāko daļu sastāda ATL (above the line) budžeti - reklāmas izvietošana medijos un uz reklāmas nesējiem.

Šo budžetu veidošanai  parasti tiek veidota sadarbība ar mediju aģentūru, kuras rīcībā ir zināšanas, pieredze, reklāmas tirgus dati, kā arī ilgstoša un apjomīga sadarbība ar medijiem.

 Kas jāzina uzņēmumu mārketinga speciālistiem un finansistiem, lai sadarbībā ar mediju aģentūru velti netērētu laiku, nervus un naudu?  

Seminārā darba kārtība:

1. Reklāmas tirgus un tā dalībnieki, ko katrs dara.

2. Reklāmas tirgus dati – kādi ir aģentūras rīcībā un kā tos lasīt?

KAFIJAS PAUZE

3. Projektu vadība – darba uzdevums, kontroles un atskaites sistēma.

4. Kā izvēlēties mediju aģentūru un novērtēt tās darbu?

Eksperti:

Miks Miķelsons - datu apstrāde; pieredze reklāmā 5 gadi;

Dace Lūse – projektu vadība; pieredze reklāmā 10 gadi;

Raimonds Fīrers – sadarbība ar medijiem, pieredze reklāmā 18 gadi.

Norises laiks: plkst. 13:00-16:30

DALĪBAS MAKSA:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.
  • Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri 45,00 + PVN / personai

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_290917