Pārlekt uz galveno saturu
07 Seminārs "Digitāli vai tradicionāli? Mārketings izcilai klientu pieredzei”Liepāja

Europe Direct informācijas centrs Liepājā sadarbībā ar LTRK Kurzemes nodaļu 07.martā plkst. 13:00, Liepājas Latviešu biedrības nama Kamerzālē piedāvā bezmaksas semināru “Digitāli vai tradicionāli? Mārketings izcilai klientu pieredzei”

Seminārā apskatīsim šādas galvenās tēmas:

• Ko mūsdienās saprotam ar mārketingu? Kas ir tradicionāls un kas digitāls?

• Kāds ir mūsdienu klients un viņa vajadzības?

• Kā mūsdienu kompānijas var risināt klientu vajadzības?

• Kā pievērst uzmanību, uzrunāt, pārliecināt un noturēt klientu mūsdienu straujajā un fragmentētajā pasaulē?

• Kas ir klientu pieredzes ceļš (customer journey) un kā to izmantot jūsu biznesa izaugsmei?

• Kā izvēlēties un sabalansēt tradicionālā un digitālā mārketinga rīkus?

Ko jūs iegūsiet?

Tehnoloģiju, interneta attīstības un citu globālo procesu ietekmē ir attīstījies arī mārketings. Turklāt, strauji. Tāpēc šis seminārs ir izveidots tā, lai jūs iegūtu labāku izpratni par šodienas mārketinga iespējām un paņemtu sev idejas, ko no tām jūs vislabāk varētu izmantot sava uzņēmuma vajadzībām. Seminārā būs gan teorija, gan praktiskie piemēri.

Lūgums iepriekš pieteikties līdz 05. martam - https://goo.gl/forms/3k4ZirH5r6f7TVVT2

vai pa tālr. 63429019

Semināru vadīs – Elita Račiņa. Lektore ir mārketinga un pārdošanas profesionāle ar vairāk kā 20 gadu pieredzi, ko guvusi lielos un starptautiskos uzņēmumos gan finanšu, gan plaša patēriņa sektoros. Eksperte stratēģiskā, tradicionālā un digitālā mārketinga, e-komercijas un produkta/biznesa attīstības jautājumos. Nesen nodibinājusi savu uzņēmumu Company EQ, kas piedāvā mārketinga pakalpojumus un konsultācijas, kā arī apmācību par mārketinga tēmām. Šobrīd Elita darbojas gan Latvijā, gan ārzemēs, palīdzot gan nelieliem, gan plaši atpazīstamiem starptautiskiem uzņēmumiem.