Pārlekt uz galveno saturu

Ārpus loģikas, jeb ko patiesībā klients pērk un kā to pasniegt?

17 Ārpus loģikas, jeb ko patiesībā klients pērk un kā to pasniegt?

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) aicina uz semināru "Ārpus loģikas, jeb ko patiesībā klients pērk un kā to pasniegt?"

Notiek: 17.07.2017. plkst. 15:00 – 17:00 LTRK Namā, (Krišjāņa Valdemāra ielā 35, Rīgā)

Semināru cikls "Pārdošana 24/7"

Reģistrēties pasākumam: http://ej.uz/P247_1707

Attīstoties tirgum, produkti funkcionāli kļūst arvien līdzīgāki viens otram. Racionālās atšķirības starp tiem ir īpašībās, kuras ir maznozīmīgas klientam. Rezultātā uzņēmēji mēdz nonākt  šādās vai līdzīgās situācijās:
- Jums ir labākais produkts, bet konkurentu produktus pērk vairāk;
- Jums ir augstākā cena un ar tādu ir nepieciešams sasniegt ambiciozus mērķus;
- Jums katra jauna klienta iegūšana izmaksā vairāk nekā var nopelnīt no viņa apkalpošanas;
- Atkārtotus pirkumus veic mazāk kā 20% no jauniegūtajiem klientiem;
- Reklāma vai tiešais mārketings nenes gaidītos rezultātus.

Šīm un līdzīgām situācijām ir jāveido citi veidi kā uzrunāt, piesaistīt un noturēt klientus. 
Šis ir seminārs par to – KĀ!

Mēs atbildēsim uz mūžīgo jautājumu, kāpēc cilvēki rīkojas tā, kā rīkojas arī tad, ja paši to neapzinās. Un šīs atbildes pielietosim, lai risinātu tādus biznesa attīstībā svarīgus jautājumus kā:
1. Izaugsme – kā efektīvi izveidot jaunus produkti vai SKU, zīmolus, vai  apgūt jaunus tirgus segmentus;
2. Efektivitāte – kā palielināt atkārtoto pirkumu īpatsvaru un lojlaitāti, samazināt klientu piesaistes izmaksas; iegūt pozitīvu attieksmi, ziņu un publikāciju plūsmu;
3. Personalizācija – kā izveidot vairākus saistošus piedāvājumus un nogādāt tos pareiziem klientiem pareizā vietā un laikā.

JŪS SAGAIDA 
- Kvantitatīvu pētījumu datos pamatots skatījums uz tirgu caur klientu motivācijas prizmu
- Metodika kā izvēlēties savam uzņēmumam atbilstošāko klientu grupu
- Metodika kā koriģēt sava piedāvājuma pasniegšanu, lai tas būtu klientam nozīmīgāks nekā konkurējošais

Eksperts:
GATIS BOLINSKIS Civitta partneris 

- 22 gadu pieredze pētījumos un stratēģiju izstrādē. 
- 16 gadus vada daudzus un dažādus seminārus par atziņām no pētījumiem.
- starp klientiem dažādos gados ir bijuši visi lielākie Latvijas uzņēmumi. 
- liela pieredze ir uzkrāta finanšu, telekomunikāciju pakalpojumu, mazumtirdzniecības un dzērienu segmentos. 
- vadīti vairāki starptautiski projekti dažādās valstīs – ne tikai Baltijā, bet arī Ziemeļeiropā.
- American Marketing Association, Market Research Society un ESOMAR biedrs.
- publikācijas starptautiskajos izdevumos: 
          - V. Kaže, R. Škapars, G. Bolinskis “How Consumer Values Drive Tax Evasion Behaviour”, PRACTICE AND RESEARCH IN PRIVATE AND PUBLIC SECTOR-11, MYKOLAS ROMERIS UNIVERSITY, 2011. 
          - G. Bolinskis, E.Butkevics „Rural-urban and regional approach comparing human values in Latvia”, Proceedings of the Latvia University of Agriculture, 2011. 

Dalības maksa: 
LTRK biedriem – vienam pārstāvim  dalība bez maksas, katram nākamajam – EURO 12,80 + PVN, potenciālajiem biedriem EURO 42,60 + PVN

Kontaktpersona: Jānis Tilibs, 26942631, janis.tilibs@chamber.lv