Pārlekt uz galveno saturu

Komunikācijas trešdiena: Krīzes komunikācija

31 Komunikācijas trešdiena: Krīzes komunikācija

Krīzei nekad nevar būt gatavs, bet var sagatavoties. Gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem iespējams prognozēt potenciālās krīzes un izstrādāt sabiedrisko attiecību stratēģiju, kas palīdzēs konkrētā brīdī neapjukt, bet rīkoties saprātīgi, novēršot papildu riskus.

Seminārā runāsim par:

  • Kā noteikt, kas ir krīze? Stratēģijas sagatavošana.
  • Runas personu noteikšana
  • Vai piesaistīt profesionāli? Mediju attiecību būtība.
  • Tēžu izstrāde.
  • Praktiski ieteikumi

Eksperte: Rūta Grikmane. Vairāk nekā 10 gadu pieredze sabiedrisko attiecību projektu izstrādē un vadībā. Pasniedz korporatīvo komunikāciju un multimediju lekcijas “Biznesa augstskolā “Turība”. Pieredze strādājot žurnālistikā. Iegūts maģistra grāds Beļģijā programmā “Mediji un sabiedrība Eiropā”. Specializējusies krīžu komunikācijā un lobija jautājumos, kā arī korporatīvajā komunikācijā.

Dalības maksa:
1. LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 12,80 + PVN.
2. Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri 42,60 + PVN / personai

Reģistrācija: http://ej.uz/KT_310816

Norises laiks: 15:00-17:00